Gå til innhold

Snike seg ut


Caktus

Anbefalte innlegg

Hei, jeg gjør sikkert noe helt forferdelig dumt denne kvelden men jeg har planer om å snike meg ut. Jeg har rommet mitt i 1. etasje med et stort vindu. Jeg har ingen problemer med å klatre ut vinduet, det bare bråker litt når jeg åpner det. Jeg har bare tenkt å være ute i ca. 45 min til 1 time.

Er jeg helt på tryne av å ville snike seg ut en tur om natta? Burde jeg aldri gjøre det? Jeg har bare lyst til å være litt ute for å kjenne på stillheten og være litt ''fri''. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tooquiet

Tror det er mer vanlig enn du tror. Mange har behov for stillhet og være fri. Noen går vel tur på kveldstid, eller om natta når man ikke får sove. Så å snike seg bort er vel ikke noe galt bare du er forsiktig og vender hjem igjen. Noen ganger trenger man å være alene, så har full forståelse for det.

Endret av tooquiet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor gammel du er og hvor du har tenkt til å gå og hva du har tenkt til å gjøre.

Anonymkode: ace4a...4ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan bråker vinduet? Hvis det knirker kan du smøre hengslene med olje, Zalo eller annen flytende såpe.

Anonymkode: 0a5f0...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Er det noe galt med dørene i huset? :klo: 

Jeg har soverom i 1.etasje. inngangsdøren er i 2.etasje rett ved siden av soverommet til foreldrene mine... vi har hus i en nedoverbakke. Så det blir litt tungvint å gå opp en trapp, forbi soverommet til foreldrene mine, også ut en inngangsdør som knirker litt😅

Endret av Caktus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lammelåret skrev:

Hvor gammel er du? Kan du ikke gå ut på vanlig måte?

Er 13 år og har bare tenkt å gå stille langs en veg som fører til en liten park/skog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Caktus skrev:

Er 13 år og har bare tenkt å gå stille langs en veg som fører til en liten park/skog.

Får du ikke lov til å gå en tur nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Caktus skrev:

Er 13 år og har bare tenkt å gå stille langs en veg som fører til en liten park/skog.

Nei, da skal du ikke snike deg ut. Tenk om foreldrene dine går inn på rommet ditt av en eller annen grunn og ser at du ikke er der? Tenker du på hva de føler når de ser at sengen din er tom og du ikke er i huset? Tenker du over angsten og stresset de kjenner? Tenker du på at de kanskje kontakter politiet?

Endret av Honey Dew
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lammelåret skrev:

Får du ikke lov til å gå en tur nå da?

Jeg har lyst til å gjøre det på natten fordi det er ikke folk ute, og har bare lyst til å kjenne på stillheten og være litt alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Caktus skrev:

Hei, jeg gjør sikkert noe helt forferdelig dumt denne kvelden men jeg har planer om å snike meg ut. Jeg har rommet mitt i 1. etasje med et stort vindu. Jeg har ingen problemer med å klatre ut vinduet, det bare bråker litt når jeg åpner det. Jeg har bare tenkt å være ute i ca. 45 min til 1 time.

Er jeg helt på tryne av å ville snike seg ut en tur om natta? Burde jeg aldri gjøre det? Jeg har bare lyst til å være litt ute for å kjenne på stillheten og være litt ''fri''. 

 

2 minutter siden, Caktus skrev:

Er 13 år og har bare tenkt å gå stille langs en veg som fører til en liten park/skog.

På natta? Nei, ikke gjør det!

Anonymkode: 18019...b42

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

På natta? Nei, ikke gjør det!

Anonymkode: 18019...b42

Har du blitt ferska? Derfor jeg ikke burde gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke gjør dette alene.

Spør om å gjøre det med pappsen eller mammsen som følge. 

Avtal at de inke skal si noe og om å holde seg litt i bakkant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bli overfalt ute alene på natten.

Anonymkode: 18019...b42

Ja, og sniker hun seg ut så vil hun heller ikke bli savnet med det første. 

Kan gi overgripere mange timers forsprang. Og ikke minst mange timer i pinsel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...