Thjelp Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 (endret) Har kjøpt en flaske Highland Park Whiskey ( Spirit of the bear) til en litt fin fyr i julegave, som oppga at Jack Daniels, Dawson og Red Label som de dårligste han viste om... Jeg er ikke Whiskeydrikker selv, så hadde ingenting å gå etter, så er den type Whiskey god? Pluss at flasken og temaet var helt spot on, da fyren er uvirkelig opptatt av norsk mytologi, vikinger og runer, så jeg scorer kanskje på det også? Har aldri kjøpt julegave til en slik person før, så har litt nerver her, haha Endret 25. desember 2018 av Thjelp
Cata Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Jeg kan ikke skryte på meg kjennskap til Whiskey, men jeg ble nysgjerrig og googlet. I følge denne anmeldelsen så ser det iallfall ikke ut som du har gjort et dårlig valg. 1
K.B. Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 5 timer siden, Thjelp skrev: Har kjøpt en flaske Highland Park Whiskey ( Spirit of the bear) til en litt fin fyr i julegave, som oppga at Jack Daniels, Dawson og Red Label som de dårligste han viste om... Jeg er ikke Whiskeydrikker selv, så hadde ingenting å gå etter, så er den type Whiskey god? Pluss at flasken og temaet var helt spot on, da fyren er uvirkelig opptatt av norsk mytologi, vikinger og runer, så jeg scorer kanskje på det også? Har aldri kjøpt julegave til en slik person før, så har litt nerver her, haha Highland Park er en single malt fra Orknøyene. Veldig god kvalitet og en god middle of the road single malt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå