Gå til innhold

Mamma har kreft.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

På 7.4.2019 den 11.12, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med dere?

 

Anonymkode: 490f4...b7f

Hei beklager for seint svar! Det går veldig opp og ned.. men vi sitter å venter på at hu kan inn igjen og evt sjekke om hu er kreftfri eller hva de skal gjøre 💜 jeg oppdaterer så fort jeg vet noe mer og når mamma har vært der inne! Håper alle har hatt en okei påske 💜

 

-TS

Anonymkode: a0d8f...ceb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Testosteron skrev:

Jeg håper moren din blir frisk igjen

❤️ Håper jeg å

-TS

Anonymkode: a0d8f...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ting går bra! Hell i uhell så er det jo slik at TS er kreftfri. Synd det er din mor som er rammet, men bra at du er frisk som en fisk :)

Anonymkode: 00654...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå er det ikke lenge til mamma skal på nye tester igjen og sjekke om hu er kreftfri. Hu gruer seg veldig noe jeg forstår - men midt oppi dette fikk hu vite av jobben, at hvis hu ikke er tilbake før september går hu mindre prosent i lønning per mnd..

Synes så synd på hu, jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre. Hu har dårlig råd fra før av, og venter på «dommen» og oppi alt dette får hu vite dette... 

Håper prøve svaret et bra, for hennes del og for familien og for at hu kan begynne og ta tak i hverdagen igjen og blomstre.

Oppdaterer dere når prøvesvarene har kommet 🌸

-TS 

Anonymkode: a0d8f...ceb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Mamma min døde av kreft når jeg var 16 år. Skulle ønsker jeg bare kunne gå tilbake i tid og bare klemme henne og være masse mer med henne .

Anbefaler deg å bare bruke masse tid med henne og spørre henne om alt du trenger å spørre om.  Skaff noe økologisk drikke eller noe som er bra for kroppen hennes. 

La henne tegne en tegning til deg eller noe som du kan ta vare på. 

Beklager å være aå direkte. Men jeg orker ikke få minner. Men ville gjerne gi deg tips om hva jeg ikke kan gjøre nå men det kan du.

Klem og masse god bedring til mamma din. Hun kan klare seg også, de blir bedre og bedre på sånne ting❤

Anonymkode: f7264...b64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les deg opp på : Chris beat cancer og CBD oil treat cancer...verdt å sjekke ut. Er også et program på netflix du burde se som heter: Weed the people. 

Anonymkode: 448dc...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! 

Da har mamma fått svar på prøvene, og alle prøvene ser bra ut nå ❤️ 

Men hu må fortsette og ta prøver hver 3 mnd i et år, så blir det trappa ned til hvert halvår osv. 

Tusen takk for all støtte igjennom den vanskelig tiden, håper alle har det bra. 

Ha en fin sommer videre ❤️☀️

 

-TS

Anonymkode: a0d8f...ceb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...