Gå til innhold

Mann som forvirrer meg

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Men du kan ta en prat med han angående dette her da.Dere begge er i en voksen alder.  Men jeg tar sjeldent kontakt med en dame jeg liker, for da kan virke som plagsomt og desperat , tar kontakt inn i mellom, men lite. Ønsker ikke komme ut irriterende og miste henne.

Anonymkode: a20a8...515

Litt uttafor, men, hvis du liker noen, hvordan kan du da la være å ta kontakt? Jeg skjønner virkelig ikke menn!!!

Anonymkode: 35dac...e2d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt uttafor, men, hvis du liker noen, hvordan kan du da la være å ta kontakt? Jeg skjønner virkelig ikke menn!!!

Man tar kontakt. Helst face2face, men ikke så mye sånn at man  kommer ut for desp. Ellers så kan det være andre grunner, for eksempel jeg er ofte kjempe opptatt, svarer ikke på meldinger fort og rekker ikke sende meldinger. På mobilen min nå er det ca  80 uleste meldinger. Jeg sitter ikke på mobilen hele tiden liksom. Det samme gjelder når noen ringer. Men tar alltid kontakt når jeg har mulighet for det da.  

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man tar kontakt. Helst face2face, men ikke så mye sånn at man  kommer ut for desp. Ellers så kan det være andre grunner, for eksempel jeg er ofte kjempe opptatt, svarer ikke på meldinger fort og rekker ikke sende meldinger. På mobilen min nå er det ca  80 uleste meldinger. Jeg sitter ikke på mobilen hele tiden liksom. Det samme gjelder når noen ringer. Men tar alltid kontakt når jeg har mulighet for det da.  

Du må jo være kongen av Equinor eller noe? Jeg finner alltid tid til å svare jeg, så travel er man da ikke? I allefall hvis det er noen man har litt interesse for å svare..? Jeg blir litt fortvila over at han jeg vil skal ta kontakt, ikke gjør det, og skjønner ikke hvorfor han ikke finner tid likssom... Man føler seg ikke mye verdt da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...