AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #1 Skrevet 24. desember 2018 Egentlig en lang historie, men skal prøve å forklare kort. Møtte en mann i fjor høst, vi datet ca 3 mnd uten at jeg følte at han egentlig var interessert. Jeg kunne ringe han f eks en tirsdag å spørre om han hadde planer på fredag kveld. Da sa han at han ikke visste enda, men at han skulle gi lyd fra seg om ikke. På fredagen kl. 20-21 ish kunne han ringe å si at han var ledig. Da hadde jeg allerede lagt andre planer.. Hver gang han spurte meg ringte han alltid samme dag han ville sees. Jeg avsluttet det da jeg følte det var litt rart at han alltid svarte «vi får se», «jeg er usikker på om jeg kan» o.l de gangene jeg spurte om å treffes, for så å ALLTID ende opp med å kunne den aktuelle dagen likevel, men da sa han fra så seint at jeg ofte var opptatt. I oktober tok han opp tråden igjen.. jeg liker han,men bestemte meg for å ta det som en noe useriøs relasjon, da han fortsatte med det samme opplegget. Da jeg svarte med samme mynt, ble han sint å sa at jeg «kunne jo bare si det rett ut som jeg ikke var interessert, istedenfor å la han henge».. Han er også en type som kan gå i mange dager uten noe kontakt, han svarer hvis jeg tar kontakt, men følger aldri opp samtalen. For så å (som vanlig) ringe fredag mellom 20 og 21/23 og høre hva jeg gjør og om vi ikke skal henge.. Har som forventet ikke hørt noe fra han i jula. Kunne gitt lyd selv, men er lei av å alltid være den som tar kontakt utenom for å spørre om å henge....han sier forøvrig at «han tenker på meg selv om han ikke sender melding eller ringer i hverdagen»?! Samtidig snakker han om at han er en person som bruker laaang tid på å åpne seg og bla bla, men jeg begynner å tvile på hva hans intensjoner er. Hvor mye lenger tid skal jeg gidde å bruke på dette? Han er 36, jeg er 32. Anonymkode: 17601...ac1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #2 Skrevet 24. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig en lang historie, men skal prøve å forklare kort. Møtte en mann i fjor høst, vi datet ca 3 mnd uten at jeg følte at han egentlig var interessert. Jeg kunne ringe han f eks en tirsdag å spørre om han hadde planer på fredag kveld. Da sa han at han ikke visste enda, men at han skulle gi lyd fra seg om ikke. På fredagen kl. 20-21 ish kunne han ringe å si at han var ledig. Da hadde jeg allerede lagt andre planer.. Hver gang han spurte meg ringte han alltid samme dag han ville sees. Jeg avsluttet det da jeg følte det var litt rart at han alltid svarte «vi får se», «jeg er usikker på om jeg kan» o.l de gangene jeg spurte om å treffes, for så å ALLTID ende opp med å kunne den aktuelle dagen likevel, men da sa han fra så seint at jeg ofte var opptatt. I oktober tok han opp tråden igjen.. jeg liker han,men bestemte meg for å ta det som en noe useriøs relasjon, da han fortsatte med det samme opplegget. Da jeg svarte med samme mynt, ble han sint å sa at jeg «kunne jo bare si det rett ut som jeg ikke var interessert, istedenfor å la han henge».. Han er også en type som kan gå i mange dager uten noe kontakt, han svarer hvis jeg tar kontakt, men følger aldri opp samtalen. For så å (som vanlig) ringe fredag mellom 20 og 21/23 og høre hva jeg gjør og om vi ikke skal henge.. Har som forventet ikke hørt noe fra han i jula. Kunne gitt lyd selv, men er lei av å alltid være den som tar kontakt utenom for å spørre om å henge....han sier forøvrig at «han tenker på meg selv om han ikke sender melding eller ringer i hverdagen»?! Samtidig snakker han om at han er en person som bruker laaang tid på å åpne seg og bla bla, men jeg begynner å tvile på hva hans intensjoner er. Hvor mye lenger tid skal jeg gidde å bruke på dette? Han er 36, jeg er 32. Anonymkode: 17601...ac1 Been there,done that. Gå vidre,ikke kast bort tiden din på han. Anonymkode: 224a2...fde 13
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #3 Skrevet 24. desember 2018 Enkelt, Ts. På hvilken måt elever han din livskvalitet? Han gjør ikke det, sier du? Nei. Men da kaster du bort tiden. Forøvrig vet han godt hva han gjør. Han bedriver enkle hersketeknikker. Du må lære deg dem sånn at du neste gang kan respondere riktig (riktig i denne sammenheng er å gi han ei verbal skyllebøtte, forlange at han uforbeholdent legger seg flat og så gi han presist en sjanse til før du kutter all kontakt.). Masse folk på jordkloden, så det er virkelig ikke vits å finne seg en tulling. Anonymkode: ae759...490 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #4 Skrevet 24. desember 2018 Tenker at du har brukt mer enn nok tid allerede. Han oppfører seg som en tenåring, ikke som en mann på 36 år. "Må vente å se om noen kulere enn deg tar kontakt først" "Jeg er for tøffetøff til å lage avtaler 3! hele dager før jeg skal treffe noen". Anonymkode: bb578...212 6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #5 Skrevet 24. desember 2018 Useriøs ja. Ikke kast bort mer tid. Han bruker deg Anonymkode: 1c3f9...de1 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #6 Skrevet 24. desember 2018 Som mann 42 så kjenner eg meg litt igjen i han mannen der. Viss han er som meg så har han kanskje potensielle helgeplanar som er uvisse pga vær og forhold (feks fjellskitur i fjellet) der du har visst null interesse eller vilje til å delta så han avventar til det er avklart før han inviterar deg på noko som du vil vere med på (henge i byn). Vist det er tilfelle og igjen om han ser livet som meg så ville han då sett deg som kjekk venninne å henge med og ev ta med i senga, men langtidsperspektivet ville ikkje vore der... Eller så er jobbsituasjonen så uviss at han ikkje vil binde seg til noko helgeavtale før helga er der i tilfelle han må jobbe. Anonymkode: 85e41...b37 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #7 Skrevet 24. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som mann 42 så kjenner eg meg litt igjen i han mannen der. Viss han er som meg så har han kanskje potensielle helgeplanar som er uvisse pga vær og forhold (feks fjellskitur i fjellet) der du har visst null interesse eller vilje til å delta så han avventar til det er avklart før han inviterar deg på noko som du vil vere med på (henge i byn). Vist det er tilfelle og igjen om han ser livet som meg så ville han då sett deg som kjekk venninne å henge med og ev ta med i senga, men langtidsperspektivet ville ikkje vore der... Eller så er jobbsituasjonen så uviss at han ikkje vil binde seg til noko helgeavtale før helga er der i tilfelle han må jobbe. Anonymkode: 85e41...b37 Jeg har forsøkt å se hvor i innlegget jeg har skrevet noe om ulike interesser. Han har en dagtid stilling. Og fair enough om han ikke ser langtidsperspektivet, men det gjorde jo forsåvidt ikke jeg heller da jeg avsluttet det med han i fjor, før han kom tilbake nå i oktoebr og snakket om at han hadde tenkt såå mye på meg og ikke hadde datet én eneste person siden meg og alt mulig. Men innleggene her har hjulpet å få litt klarere hode. Vet det kommer en plutselig bølge av masing om jeg fader han ut, men han er helt åpenbart ikke interessert, så det kommer jeg ikke til å ha dårlig samvittighet for. Anonymkode: 17601...ac1 8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #8 Skrevet 25. desember 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: . Men innleggene her har hjulpet å få litt klarere hode. Vet det kommer en plutselig bølge av masing om jeg fader han ut, men han er helt åpenbart ikke interessert, så det kommer jeg ikke til å ha dårlig samvittighet for. Anonymkode: 17601...ac1 Bra 👍 be strong Anonymkode: 1c3f9...de1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #10 Skrevet 25. desember 2018 Ikke noe å satse på. Han har tydeligvis et annet førstevalg enn deg. Anonymkode: db7a7...e74 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #11 Skrevet 25. desember 2018 Jeg datet en sånn, han kunne i tillegg bare droppe å komme om vi hadde konkrete planer (f.eks. konsert der man må ha billett). Han er «nedgradert» til en bekjent jeg tar en øl med av og til. Jeg liker ham faktisk, det er morsomt å henge med ham når vi først sees, men han er alt for upålitelig og det er ekstremt avtennende for min del. Virker ikke som han helt har skjønt at vi ikke dater lenger enda vi ikke har har sex på mange mnd. og han har truffet meg to ganger i den perioden 😄 Han sender meldinger og flørter som før. Jeg tror jeg var kjekk å ha når det ikke skjedde noe annet, skikkelig søndagskjæreste. Jeg er veldig laid back som type, lite drama, og noen menn tror derfor at de kan oppføre seg som de vil, helt til de plutselig er veldig dumpet Og ja, jeg sier i fra om noe plager meg, men jeg forventer faktisk et minimum av oppdragelse fra voksne folk også, alle vet at man holder avtaler f.eks. Anonymkode: b65dc...3ca 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #12 Skrevet 25. desember 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forsøkt å se hvor i innlegget jeg har skrevet noe om ulike interesser. Han har en dagtid stilling. Og fair enough om han ikke ser langtidsperspektivet, men det gjorde jo forsåvidt ikke jeg heller da jeg avsluttet det med han i fjor, før han kom tilbake nå i oktoebr og snakket om at han hadde tenkt såå mye på meg og ikke hadde datet én eneste person siden meg og alt mulig. Men innleggene her har hjulpet å få litt klarere hode. Vet det kommer en plutselig bølge av masing om jeg fader han ut, men han er helt åpenbart ikke interessert, så det kommer jeg ikke til å ha dårlig samvittighet for. Anonymkode: 17601...ac1 Hei, nei står vel ikkje noko i innlegget ditt om ulike interesser, men føreslo det som ein mogeleg grunn. Om det ikkje er slike grunnar eller jobb (og då bør han no grunngje ovanfor deg kvifor han ikkje kan ta ein beslutning på førehand) så er eg einig med dei andre at han held deg på han i tilfelle han ikkje finn noko meir interessant. Så trur ikkje du skal ha så store forhåpningar til han om du er ute etter noko seriøst. Anonymkode: 85e41...b37
FrodeF Skrevet 25. desember 2018 #13 Skrevet 25. desember 2018 Det er ikke mannen som forvirrer deg, det er din hjerne som gjør det. Alt har ikke en dypere skjult mening, ta han for det han gjør og det kan sier. Slutt å analysere alt.
Ella Ellefantella Skrevet 25. desember 2018 #14 Skrevet 25. desember 2018 Kanskje han ikke skjønner hva han gjør siden han blir sint når du gjør det samme? Jeg hadde neppe klart å dumpe han uten å forklare hvorfor. Si at du er lei av at han behandler deg som et siste alternativ når det ikke skjer noe bedre en kveld. Si at du synes det er turn off og derfor ikke gidder mer. Bare sånn at han skjønner at det er HAN og ikke deg! 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #15 Skrevet 25. desember 2018 33 minutter siden, Ella Ellefantella skrev: Kanskje han ikke skjønner hva han gjør siden han blir sint når du gjør det samme? Jeg hadde neppe klart å dumpe han uten å forklare hvorfor. Si at du er lei av at han behandler deg som et siste alternativ når det ikke skjer noe bedre en kveld. Si at du synes det er turn off og derfor ikke gidder mer. Bare sånn at han skjønner at det er HAN og ikke deg! Problemet er at jeg allerede har forklart han nettopp dette, når jeg dumpet han i fjor. TS Anonymkode: 17601...ac1 2
Ella Ellefantella Skrevet 25. desember 2018 #16 Skrevet 25. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at jeg allerede har forklart han nettopp dette, når jeg dumpet han i fjor. TS Anonymkode: 17601...ac1 Da hadde jeg bare droppet fyren. 1
Gjest 007_008_007 Skrevet 25. desember 2018 #17 Skrevet 25. desember 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Egentlig en lang historie, men skal prøve å forklare kort. Møtte en mann i fjor høst, vi datet ca 3 mnd uten at jeg følte at han egentlig var interessert. Jeg kunne ringe han f eks en tirsdag å spørre om han hadde planer på fredag kveld. Da sa han at han ikke visste enda, men at han skulle gi lyd fra seg om ikke. På fredagen kl. 20-21 ish kunne han ringe å si at han var ledig. Da hadde jeg allerede lagt andre planer.. Hver gang han spurte meg ringte han alltid samme dag han ville sees. Jeg avsluttet det da jeg følte det var litt rart at han alltid svarte «vi får se», «jeg er usikker på om jeg kan» o.l de gangene jeg spurte om å treffes, for så å ALLTID ende opp med å kunne den aktuelle dagen likevel, men da sa han fra så seint at jeg ofte var opptatt. I oktober tok han opp tråden igjen.. jeg liker han,men bestemte meg for å ta det som en noe useriøs relasjon, da han fortsatte med det samme opplegget. Da jeg svarte med samme mynt, ble han sint å sa at jeg «kunne jo bare si det rett ut som jeg ikke var interessert, istedenfor å la han henge».. Han er også en type som kan gå i mange dager uten noe kontakt, han svarer hvis jeg tar kontakt, men følger aldri opp samtalen. For så å (som vanlig) ringe fredag mellom 20 og 21/23 og høre hva jeg gjør og om vi ikke skal henge.. Har som forventet ikke hørt noe fra han i jula. Kunne gitt lyd selv, men er lei av å alltid være den som tar kontakt utenom for å spørre om å henge....han sier forøvrig at «han tenker på meg selv om han ikke sender melding eller ringer i hverdagen»?! Samtidig snakker han om at han er en person som bruker laaang tid på å åpne seg og bla bla, men jeg begynner å tvile på hva hans intensjoner er. Hvor mye lenger tid skal jeg gidde å bruke på dette? Han er 36, jeg er 32. Anonymkode: 17601...ac1 De hadde rett de som skrev at en aldri skal la en date bli for sikker. Jo mer usikkerhet, jo mer vil han/hun ha den andre.
Ella Ellefantella Skrevet 25. desember 2018 #19 Skrevet 25. desember 2018 1 time siden, 007_008_007 skrev: De hadde rett de som skrev at en aldri skal la en date bli for sikker. Jo mer usikkerhet, jo mer vil han/hun ha den andre. Kan love at dette ikke funker på meg. Er ikke fyren keen kan det være det samme. 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #20 Skrevet 25. desember 2018 Jeg vet ikke. Men du kan ta en prat med han angående dette her da.Dere begge er i en voksen alder. Men jeg tar sjeldent kontakt med en dame jeg liker, for da kan virke som plagsomt og desperat , tar kontakt inn i mellom, men lite. Ønsker ikke komme ut irriterende og miste henne. Anonymkode: a20a8...515
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå