AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #1 Del Skrevet 24. desember 2018 Hvilke nettbutikker synes dere er bra å kjøpe garn fra? Har de oppskrifter også? Anonymkode: 66739...0bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #2 Del Skrevet 24. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke nettbutikker synes dere er bra å kjøpe garn fra? Har de oppskrifter også? Anonymkode: 66739...0bb Hør med de i denne tråden God Jul Anonymkode: a2d50...0b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #3 Del Skrevet 24. desember 2018 Min mor strikker mye, og Garnius er den eneste nettbutikken hun bestiller uten assistanse fra oss andre. Tror ikke hun har tid til å vente på oss, og hun gleder seg alltid til pakken kommer Anonymkode: 09f7f...29e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UncommonSense Skrevet 24. desember 2018 #4 Del Skrevet 24. desember 2018 Jeg kjøper ullgarn fra Hillesvåg Ullvarefabrikk (de har noen oppskrifter) og noen ganger eksotiske garn fra adlibris. Garnstudio (Drops) er smekkfull av gratisoppskrifter. De linker også til forhandlere av Dropsgarn. Ellers finnes det mye oppskrifter på blogger rundt om på verdensveven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #5 Del Skrevet 24. desember 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke nettbutikker synes dere er bra å kjøpe garn fra? Har de oppskrifter også? Anonymkode: 66739...0bb Strikkemekka.no (jada, jeg vet at en peraon på forumet er svært negativ til den butikken, jada, hun har fortalt det i alle tråder der jeg fremsnakker strikkemekka.no. Jeg har kjøpt mye der og er veldig fornøyd med servicen uansett hva som skjer så får jeg utmerket og rask hjelp på mail. Telefonkontakt har jeg ikke opplevd å få med dem, men mailen er like greit. Da har begge skriftlig dokumentasjon i tillegg. Holstgarn.dk er også et utmerket sted å handle. Garnet deres er florlett, og egner seg ypperlig til reisestrikkerier og ikke minst til lette, myke, lune plagg, når produktene er ferdige, til å putte i koffert. De er ikke dyre selv om frakten kommer i tillegg, ,en pass deg for å handle over 350 kroners grensa da blir det dyrt. De kan også kontaktes slik at bestillingen sende i to elelr flere pakker. Men man trenger ikke like mange nøster Holstgarn som annet garn forid garnet har nesten dobbelt så mange løpemeter som annet garn med ca. 25 masker på 10 cm. Oppskrifter finner du i bøker på biblioteket, hos garnstudio.no eller på Dalegarn sine sider. Alt ligger gratis, og så lenge strikkefastheten stemmer så kan alt brukes om hverandre. Ukebladet familien har de fleste bibliotekene. Der er også mange oppskrifter. Å kopiere eller scanne til eget bruk er lov. Biblioteket kopierer også mot noen kroner i betaling. Anonymkode: 19e08...93f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #6 Del Skrevet 25. desember 2018 Garnius, Strikkemekka, Strikkenett, Hobbii, To Damer, Rito garn og hobby, nettbutikkene til garnprodusentene. Anonymkode: 6ee8f...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #7 Del Skrevet 25. desember 2018 Anonymkode: a2d50...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå