Gå til innhold

vond stor innvendig kul nedentil..hjelp:(


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hvordan har det gått? jeg selv har hatt en slik i underlivet,var livredd jeg også. men legen kalte det en bylle som kom av oppsamling av puss, og jeg fikk vel antibiotika og det gikk over. høres iallefall veldig likt ut som det jeg opplevde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Fortsetter under...

Har fått en kul som alle dere andre beskriver. Til å begynne med så var den på en størrelse med en ert. Men så ble den mer og mer betent, og nå kan jeg si at den er på størrelse med en stor drue. Det er veldig vondt å gå og sitte, tar jeg på den er det også veldig vondt.. Håper det ikke er klamydia eller noe farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en kul som alle dere andre beskriver. Til å begynne med så var den på en størrelse med en ert. Men så ble den mer og mer betent, og nå kan jeg si at den er på størrelse med en stor drue. Det er veldig vondt å gå og sitte, tar jeg på den er det også veldig vondt.. Håper det ikke er klamydia eller noe farlig.

Hvis du leser om kjønnssykdommer klarer du selv å resonnere deg frem til at det ikke er klamydia.

Anonym poster: 217accfb98616ab43abdba2a543c1cce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slenger meg på her istedetfor å lage en ny tråd. jeg har også en sånn liten i den ytre kjønnsleppa. har hatt den i noen måneder. den er ikke vond, mindre enn en ert men den er sjenerende når jeg skal vise meg frem for noen (ikke at det skjer så ofte....). jeg har prøvd å stikke hull på den og tømme den men jeg klarer visst ikke å komme til kjernen så jeg trenger proff hjelp. kan jeg spørre gynekologen om han kan tømme den? jeg vet ikke om fastlegen kan gjøre det siden jeg tar mine gu hos gynekolog da fastlegen ikke har utstyr til slikt (mangler bl.a gynekologstol).

Anonym poster: 53d741682e0d2f75ec1b30a39a635bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slenger meg på her istedetfor å lage en ny tråd. jeg har også en sånn liten i den ytre kjønnsleppa. har hatt den i noen måneder. den er ikke vond, mindre enn en ert men den er sjenerende når jeg skal vise meg frem for noen (ikke at det skjer så ofte....). jeg har prøvd å stikke hull på den og tømme den men jeg klarer visst ikke å komme til kjernen så jeg trenger proff hjelp. kan jeg spørre gynekologen om han kan tømme den? jeg vet ikke om fastlegen kan gjøre det siden jeg tar mine gu hos gynekolog da fastlegen ikke har utstyr til slikt (mangler bl.a gynekologstol).

Anonym poster: 53d741682e0d2f75ec1b30a39a635bac

3 alternativer, alle funker like fint:

- ring fastlegen, hør hva han foreslår

- bestill time til fastlegen, hør hva han foreslår

- bestill time til gyn, hør hva han foreslår

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...