Gå til innhold

Nøttestek for viderekomme


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært vegetarianer i mange år og spist nøttestek til jul i mange år. Har laget mange nøttesteker også, men ender opp igjen med en jeg ved en tilfeldighet fant her inne. En bruker som heter Cilipili. Du finnes kanskje ikke her lenger? Har du videreutviklet den videre? Jeg har i bittelitt hvitløk og finhakket aromasopp. Andre tips fra andre brukere? Og hva har dere som tilbehør? Noe spennende?

D08E577A-E965-40F6-BD43-18CB533EA047.png

Anonymkode: cac63...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...