Gå til innhold

Har de bare "tatt til takke"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har virkelg funnet drømmemannen 🙏🏻 Elsker virkelig livet mitt med han. Biler, hund, hus og baby på veg. Fant han, utrolig nok, på Tinder. Klyper meg i armen hver eneste dag.

Skjønner godt at du ikke vil «ta til takke». 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om drømmemannen finnes det vet jeg ikke. Men jeg vil vertfall IKKE være i et forhold dersom livet med han ikke kjennes bra. Da har jeg det mye bedre som singel. Jeg synest ikke kravene dine er urimelig i det hele tatt.

Anonymkode: b9d4d...630

• Liker 1
Skrevet

At man har blitt sammen med noen som ikke matcher en 100 %, noen som ikke oppfyller alle kravene man (trodde man) hadde, noen som ikke er "perfekt", betyr ikke nødvendigvis at man har "tatt til takke". En dag kanskje man møter en mann man trives sammen med, en man blir veldig glad i, en man elsker som han er, med sine feil og mangler. Og man blir elsket tilbake, til tross for egne feil og mangler. En mann man ikke vil leve uten, og hvis gode sider veier opo for de dårlige. 

En "middelmådig" mann er kanskje like bra, når alt kommer til alt. Sammen med den "perfekte mann" ville jeg ha følt meg veldig uperfekt. 

Anonymkode: f14bc...9a1

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om drømmemannen finnes det vet jeg ikke. Men jeg vil vertfall IKKE være i et forhold dersom livet med han ikke kjennes bra. Da har jeg det mye bedre som singel. Jeg synest ikke kravene dine er urimelig i det hele tatt.

Anonymkode: b9d4d...630

Jeg synes heller ikke ts sine krav er urimelige. Forutsatt at "se bra ut" ikke betyr perfekt filmstjærnelook, men kun at man personlig finner vedkommende tiltrekkende. 

Anonymkode: f14bc...9a1

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde samme krav som deg, og fant ham til slutt 😍

Er ikke kjemien der, litt felles interesser, snillhet og humor...da kan det være det samme, da hadde jeg heller nytt livet som singel. Har og venninner som klager og klager på sine menn. Utenom på face, da er de perfekte kjærester 😁

Anonymkode: 54d9d...195

Skrevet

Jeg har vært sammen med drømmemannen min i snart et tiår. 

Før jeg traff han trodde jeg faktisk ikke at den perfekte mann fantes. Alle tidligere kjærester hadde visse «feil» (en var en kronisk flørt som trodde han måtte sjarmere alt som gikk i skjørt, en annen hadde depresjon av og på hele forholdet vårt) Men mannen jeg er sammen med nå er faktisk helt perfekt for meg! Han tolererer til og med at jeg har blitt ei sur kjærring etter to tette barn 😂

❤️

Anonymkode: bbeab...2cf

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

f eks. at han må være snill, ha selvironi, se bra ut, at vi har god kjemi og sånt. 

Og 'sånt' - en hel haug med ekstra detaljekrav der ja. Og 'se bra ut'..(skikkelig bra ut).

Ja-a du..mysteriet du

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...