AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 Jeg, som evig singel-kvinne i 20-årene begynner å fundere litt på dette med samboerskap og ekteskap. Jeg har noen krav som f eks. at han må være snill, ha selvironi, se bra ut, at vi har god kjemi og sånt. Jeg vet ikke om det er for mye å be om, ifølge venninnene mine er det det... Hva er egentlig sjansen for at man møter noen som møter alle kravene man stiller? Har venninnene mine, og alle andre som er gift, bare tatt til takke med en middels/dårlig fyr siden de ikke (beklager å høres overfladisk ut) ikke finner noen som matcher de 100%? Jeg hører nemlig klaging fra de konstant! En av de er for eksempel arbeidsledig, sover bort dagene og har ingen ambisjoner (jeg ville aldri funnet det attraktivt) . Den andre virker å være lite omtenksom og litt egoistisk i blant. Venninnene mine sier at jeg er for kresen, ingen er perfekt blabla... Finnes det ingen som oppriktig er lykkelig gift med drømmemannen? Eksisterer han bare på film? Er det noen her som har tatt til takke med noen og lengter etter noe bedre? Anonymkode: b8aea...506 2
Gjest hind Skrevet 22. desember 2018 #2 Skrevet 22. desember 2018 Jeg er gift med drømmemannen Måtte lete rundt en god stund før jeg fant ham, men jeg hadde en del krav som måtte være på plass for at jeg skulle satse. Jeg hadde nok heller valgt å leve alene enn å fire på dem. Å ta til takke er for tapere.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #3 Skrevet 22. desember 2018 1 minutt siden, hind skrev: Jeg er gift med drømmemannen Måtte lete rundt en god stund før jeg fant ham, men jeg hadde en del krav som måtte være på plass for at jeg skulle satse. Jeg hadde nok heller valgt å leve alene enn å fire på dem. Å ta til takke er for tapere. Kan jeg spørre hvor du fant han? 🤩 Anonymkode: b8aea...506
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #4 Skrevet 22. desember 2018 Jeg er sammen med drømmemannen. Fantastisk på alle måter! God jobb, kjekk, full av humor, selvironi, omsorg, ærlighet, kjærlighet og mye mye mer. Han rydder etter seg, flink på kjøkkenet, fikser ting, effektiv og fantastisk i senga. Ikke ta til takke med noe bare for å ha noe jeg gjorde det. Angrer på det forholdet. Var singel lenge og fant til slutt drømmemannen, eller han fant meg. Vi er nå lykkelige som bare det ❤️ Anonymkode: 2af47...54e 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #5 Skrevet 22. desember 2018 Jeg fant drømmemannen på et dansegulv når jeg var på byn for ca 6 år siden😋 man skal ikke ta til takke med noe. Ikke gi opp. Din drømmemann finnes der ute, og han dukker nok opp når du minst venter det😊 Anonymkode: f4e28...5f8 2
Gjest hind Skrevet 22. desember 2018 #6 Skrevet 22. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jeg spørre hvor du fant han? 🤩 Anonymkode: b8aea...506 Vi møttes gjennom felles venner.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #7 Skrevet 22. desember 2018 Drømmemannen her 😍 Selvfølgelig har han sine små ting som irriterer meg, men jeg har også det. Samtidig har jeg ikke grunn til å klage på han til venninner fordi han i mine øyne er perfekt. Anonymkode: d9f7e...45a 1
Apekatten Skrevet 22. desember 2018 #8 Skrevet 22. desember 2018 Jeg er forlovet med drømmemannen! Jeg hadde ikke orket å leve sammen med noen som jeg ikke annser som drømmemannen, bare for å være sammen med noen. 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #9 Skrevet 22. desember 2018 Kravene mine er: ha jobb, ikke bo hjemme, snill, hvis han har barn fra før så tar han vare på de og har samvær med de og er flink med barn, har han ikke barn er han nødt til å være flink med mine og ta de som sine egne siden mine barns far ikke er i bildet og han må være omgjengelig. Det er ikke så store krav syns jeg og jeg har funnet en som møter akkurat de kravene. Han har likevel andre ting som irriterer meg, men det er ting jeg kan leve med. Jeg syns ikke jeg har "tatt til takke med" han jeg har funnet så lenge det viktigste er oppfylt. Ha dine krav som er absolutte også må du nok regne med å irritere deg over andre ting som ikke er så viktige, ingen er perfekte. Anonymkode: 112da...7b3 1
altflyter Skrevet 22. desember 2018 #10 Skrevet 22. desember 2018 Jeg hadde mange krav... Så møtte jeg drømmemannen og måtte innse at kravene mine hadde hindret meg i å finne den jeg virkelig passet sammen med. Du kan ikke finne kjærligheten ut ifra en liste med krav. Når du møter den rette, forsvinner alt det overfladiske. Jeg er sammen med en mann som er perfekt for meg. Kravene forsvant da jeg innså at jeg egentlig ikke visste hva jeg trengte. Jeg har verdens beste mann og ingen krav eller lister med forventninger kan endre på det. Han er bare den rette. 7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #11 Skrevet 22. desember 2018 Han kan jo være drømmemannen når man møtes, og så endre seg med tiden. Det var tilfelle for meg. Det er for brutalt å skulle bryte opp og gå fra en man elsker fordi han ikke er "perfekt" lenger. Vi har et liv sammen. Det kan man ikke bare si farvel til fordi en av "boksene" ikke lenger er haket av. En utblåsning hos en god venninne kan det bli i blandt. Men jeg har sikkert forandret meg litt i hans øyne, jeg også. Anonymkode: 07ea5...768 1
Ava+, Skrevet 22. desember 2018 #12 Skrevet 22. desember 2018 Jeg har drømmemannen! Vi passer perfekt på alle måter, krangler aldri, støtter og hjelper hverandre, har felles mål og verdier i livet osv. Vært sammen i tolv år. Ikke gi opp, og ikke ta til takke med hvem som helst! 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #13 Skrevet 22. desember 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg, som evig singel-kvinne i 20-årene begynner å fundere litt på dette med samboerskap og ekteskap. Jeg har noen krav som f eks. at han må være snill, ha selvironi, se bra ut, at vi har god kjemi og sånt. Jeg vet ikke om det er for mye å be om, ifølge venninnene mine er det det... Hva er egentlig sjansen for at man møter noen som møter alle kravene man stiller? Har venninnene mine, og alle andre som er gift, bare tatt til takke med en middels/dårlig fyr siden de ikke (beklager å høres overfladisk ut) ikke finner noen som matcher de 100%? Jeg hører nemlig klaging fra de konstant! En av de er for eksempel arbeidsledig, sover bort dagene og har ingen ambisjoner (jeg ville aldri funnet det attraktivt) . Den andre virker å være lite omtenksom og litt egoistisk i blant. Venninnene mine sier at jeg er for kresen, ingen er perfekt blabla... Finnes det ingen som oppriktig er lykkelig gift med drømmemannen? Eksisterer han bare på film? Er det noen her som har tatt til takke med noen og lengter etter noe bedre? Anonymkode: b8aea...506 Skal du ha en voldsom kravliste, så kan du bare gi opp å tro at du finner en partner. Å gå etter ytre kriterier forstår du etterhvert at blir mindre viktig. Hva skal du med en pen mann når toppetasjen er helt tom? Eller en pen og sjarmerende mann som slår de gul og blå til stadighet? Eller en mann du ikke kan annet enn å være uenig eller krangle med? Se på kriteriene og beskrivelsene mange legger ut om seg selv på datingsider. Tror du alle er ærlige? Tror du kanskje noen av disse skryter uhemmet av seg selv i håp om, la oss si ett eller annet som appelerer hos den han søker? Man tar ikke til takke med noe man normalt ikke kan leve med. Det er flest hverdager og hverdager skal være hyggelig å komme hjem til, ellers er skilsmisse neste steg, for enten den ene eller den andre. En fordel å begynne å reflektere litt fremover og ikke bare fokusere på mindre viktige hverdagsegenskaper. Anonymkode: 3d721...b3a 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #14 Skrevet 22. desember 2018 Jeg har absolutt ikke tatt til takke, og det har ikke venninnene mine heller. Mannen min er alt jeg kan ønske meg: snill, god karriere, gjør masse hjemme, morsom, god i senga, en fantastisk far osv. Vi møttes da vi var ganske unge og ble stormforelskede:) Anonymkode: 0668d...40f
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #15 Skrevet 22. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du ha en voldsom kravliste, så kan du bare gi opp å tro at du finner en partner. Å gå etter ytre kriterier forstår du etterhvert at blir mindre viktig. Hva skal du med en pen mann når toppetasjen er helt tom? Eller en pen og sjarmerende mann som slår de gul og blå til stadighet? Eller en mann du ikke kan annet enn å være uenig eller krangle med? Se på kriteriene og beskrivelsene mange legger ut om seg selv på datingsider. Tror du alle er ærlige? Tror du kanskje noen av disse skryter uhemmet av seg selv i håp om, la oss si ett eller annet som appelerer hos den han søker? Man tar ikke til takke med noe man normalt ikke kan leve med. Det er flest hverdager og hverdager skal være hyggelig å komme hjem til, ellers er skilsmisse neste steg, for enten den ene eller den andre. En fordel å begynne å reflektere litt fremover og ikke bare fokusere på mindre viktige hverdagsegenskaper. Anonymkode: 3d721...b3a Unnskyld meg, men dette var et flåsete svar😂 Mindre viktige hverdagsegenskaper? Er det altså mindre viktig at han er snill og pen? Liker du å ha sex med slemme, stygge menn du da? Anonymkode: b8aea...506 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #16 Skrevet 22. desember 2018 fant drømmemannen i Tyrkia. valgte han bort ene og alene av hensyn til mamma. angrer nå. tør ikke håpe at jeg treffer flere nå. er sist i 20'åra. Anonymkode: f21a0...6e2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #17 Skrevet 22. desember 2018 Jeg fant ikke drømmemannen og valgte å heller leve alene enn å ta til takke med. De mennene som viste meg genuin interesse var få og de var for langt unna de kravene jeg hadde satt som absolutt. Helt greit, sånn er livet og vi er ikke like heldige alle sammen. Anonymkode: 5118a...7ac 1
Ullvott Skrevet 22. desember 2018 #18 Skrevet 22. desember 2018 Det er lov å være både kresen og kvalitetsbevisst! Man skal ikke ta til takke med hva som helst, for det blir aldri noe lykkelig forhold utav det. Å «ta til takke» med noen betyr egentlig at man setter seg selv et stykke over partneren sin og mener at man kunne gjort det bedre. Det er jo rimelig nedlatende hvis man tenker etter. Ikke sunt for partneren og heller ikke sunt for deg, altså noe ingen blir lykkelige av. Jeg tror det er viktig å ha en partner man respekterer, og det gjør man ikke når man «tar til takke». Så derfor; av hensyn til både deg selv og en framtidig partner: ikke ta til takke! Samtidig må man være bevisst på at ingen er perfekte på absolutt alle områder (ikke du selv, heller). Selv om man har visse kriterier til en partner er det viktig å ikke være urealistisk. Man avskriver ikke en person på bakgrunn av at han har skjeve stortær eller en rar skjorte, for å sette ting litt på spissen. Finn ut hva som virkelig betyr noe, og gå etter det. 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #19 Skrevet 22. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: fant drømmemannen i Tyrkia. valgte han bort ene og alene av hensyn til mamma. angrer nå. tør ikke håpe at jeg treffer flere nå. er sist i 20'åra. Anonymkode: f21a0...6e2 Benytter du en hver anledig her på KG å få nevnt dette her...? Hvis du er så bitter på mora di, så ordne opp med hu og finn deg tyrkeren igjen. Anonymkode: 5e799...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #20 Skrevet 22. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Benytter du en hver anledig her på KG å få nevnt dette her...? Hvis du er så bitter på mora di, så ordne opp med hu og finn deg tyrkeren igjen. Anonymkode: 5e799...4fb ja 😛 jeg gjør det egentlig mest for å irritere de som forfølger folk i tråder. og det funker . Anonymkode: f21a0...6e2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå