Gå til innhold

Tips til introvert mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen problemer med å være utadvendt og imøtekommende, sjenanse er heller ikke problem. En utfordring er at jeg veldig sjeldent kjeder meg, stortrives i eget selskap, og har det bra. Har mange venner og mange bekjente, og flere mener nok jeg er veldig sosial. 

Hittil har jeg ikke vært i forhold, og jeg ønsker å få mer erfaring der. Finne ei dame. Jeg er ung, så det er ingen hast. Er godt i gang med utdanning, men føler jeg kan begynne å tenke tanken.

Så, hvilke tips har du til en veldig introvert mann, som har lyst å finne kjærligheten? 

Anonymkode: db9a8...7ed

by på deg selv. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Egenskap skrev:

by på deg selv. 

Ts her:

men er vel viktigere å være interessert i andre? By på meg selv betyr at jeg snakker mer om meg selv enn å få jenta til å prate om seg selv..

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her:

men er vel viktigere å være interessert i andre? By på meg selv betyr at jeg snakker mer om meg selv enn å få jenta til å prate om seg selv..

for å finne det ut så bør du allikevel by på deg selv, uten det så vil du aldri bli interessant nok.

Skrevet
19 minutter siden, Egenskap skrev:

for å finne det ut så bør du allikevel by på deg selv, uten det så vil du aldri bli interessant nok.

Skal ikke si jeg har riktig, men er vel viktigere å bli kjent med jenta før jeg starter å legge ut om meg selv.......? ;) 

Skrevet

Skal ikke si jeg har riktig, men er vel viktigere å bli kjent med jenta før jeg starter å legge ut om meg selv.......? ;) 

hører du allerede nå har feil fokus, du er begrenset på alle området i livet ditt. Hvis du ikke klarte å ta imot det jeg skrev her så har du lang vei.

Skrevet
12 minutter siden, Egenskap skrev:

hører du allerede nå har feil fokus, du er begrenset på alle området i livet ditt. Hvis du ikke klarte å ta imot det jeg skrev her så har du lang vei.

Er det flere som støtter det du skriver? Ønsker flere synspunkt før jeg starter å by mer på meg selv. 

Skrevet

Er det flere som støtter det du skriver? Ønsker flere synspunkt før jeg starter å by mer på meg selv. 

jeg har svart på ditt spørsmål, og jeg har svart på to tillegg spørsmål. Jeg bruker ikke så mye tid enn det jeg har bidratt med. Men i topplokket ditt er du på defensiven, sannsynligvis har du lite rollemodeller fra ditt hjem. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe dette er lærerikt. Når jeg skriver over gjennomsnittet mener jeg ikke sykelig opptatt eller besatt. Ser 1-2 filmer i uka. Ser heller ikke sære smale kunstformer, men mainstream fra hele verden. Forstår det at alt som omtrent kan bli misforstått blir det hehe. Tusen Takk igjen for råd og sorry TS for at jeg kapret tråden. 

Anonymkode: 89fc2...e44

Jada men det er ikke alle som syns filmreferat er gøy å høre på hver gang man treffes heller :)

Anonymkode: 03d4c...6f9

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg støtter det hun skriver. Mening med dating er jo å bli kjent med hverandre, hun må også bli kjent med deg så fokuset kan ikke bare være rettet på en av dere sånn som du sier at du vil snakke mer om henne før du legger ut om deg selv. 

Det sagt så er viktige emner å kartlegge i datingen verdier, livssyn, om livsstilen man har eller vil ha kan forenes, drømmer, mål, gjøre aktiviteter sammen så man ser hvordan man samarbeider, er under press og stress osv. Og sånn kjempe dypt om hvordan interesser  man liker å gjøre når man er alene er egentlig ikke så viktig,  men hva man ønsker i en partner og hvordan man selv er som partner. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her:

Det der med å få jenta til å prate om seg selv er nok en myte. Det blir stort sett til at han bare stiller masse spørsmål og for jenta føles det mer som et avhør enn flørting. Nei, by heller på deg selv og vis at du er spennende, en hun får lyst til å bli med inn i verdenen til.

Anonymkode: 30a98...a9a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada men det er ikke alle som syns filmreferat er gøy å høre på hver gang man treffes heller :)

Hehe igjen misforstår totalt. Har aldri gitt noe film referat til noen. Er mer på jakt etter noen som vil se film og prate om de etterpå men ikke timesvis.

Back to topic: Jeg pleier å ta med de jeg møter på ett litt spennende sted, slik at vi har noe å snakke om. På første date har jeg vært i Dyepark, Museum, gått tur i naturen. Å sitte ovenfor hverandre på en kafe eller resturant blir bare kleint.

Anonymkode: 89fc2...e44

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der med å få jenta til å prate om seg selv er nok en myte. Det blir stort sett til at han bare stiller masse spørsmål og for jenta føles det mer som et avhør enn flørting. Nei, by heller på deg selv og vis at du er spennende, en hun får lyst til å bli med inn i verdenen til.

Anonymkode: 30a98...a9a

Myte? 

Hvordan føler du deg når andre stiller spørsmål til deg, og er oppriktig interessert i DEG? 

Antakeligvis føler du deg vel :) folk som prater kun om seg selv er ikke så interessant, men en mellomting. Still spørsmål, svar på spørsmål (=by på deg selv), trodde jeg.....

ts 

Føler tråden har sporet av. 

Skrevet

Ts her,

Jeg glemt å få frem at det å være sosial er en utfordring, nettopp fordi jeg er så glad i mitt eget selskap. Har jeg valget mellom å slappe av på fredagen istedet for fest, er valget stort sett enkelt: slappe av. 

Dette er vel kanskje et problem for en introvert, noe jeg med fordel kan endre på? 

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
On 12/22/2018 at 8:13 PM, AnonymBruker said:

Det kommer veldig an på damen egentlig. Damer er forskjellig og har forskjellige behov. Noen damer har behov for dypere samtaler for å få en dypere connection, mens andre er opptatt av hygge, og å ha det gøy. Noen trenger begge. Det er din oppgave å finne ut hvilke behov damen har (om du ønsker å øke egne sjanser) . Hvis det er hygge og sprell damen liker må du by mer på deg selv hvis det er den type dame du er ute etter.

20 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her,

Jeg glemt å få frem at det å være sosial er en utfordring, nettopp fordi jeg er så glad i mitt eget selskap. Har jeg valget mellom å slappe av på fredagen istedet for fest, er valget stort sett enkelt: slappe av. 

Dette er vel kanskje et problem for en introvert, noe jeg med fordel kan endre på? 

Dette er det største problemet med å være introvert som mann. Det er liten tvil om at det er best å treffe kvinner på sosiale arenaer, men det blir fort et ork når man ikke liker å gå på byn, fester o.l. Så hjelper ikke at det er menn som generelt må initiere kontakt. Dette er ting man bare ikke kommer unna slik at den eneste måten å løse det på er å hoppe ut i det samtidig som man håndterer prosessen på en intelligent måte. Du lærer etter hvert som du prøver. 

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...