CMHuser Skrevet 1. februar 2019 #41 Skrevet 1. februar 2019 Det som irriterer meg mest, er gående. De bare valser rett ut i veien uten å se seg for, jeg blir helt matt. Forstår de ikke hvor stor skade å bli truffet i selv liten fart gjør?! Ta det fra ei som kjørte scooter og ble truffet av en varebil som kjørte i over 30 km/t - smelt rett i koma, hjerneblødning, hjerneslag, punkterte lunger, knust bekkene. Tre måneder i koma hvor jeg lå to uker uten halve hodeskallen. Så pleeeeeeeease, idiotiske gående - tenk dere om.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #42 Skrevet 1. februar 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: BLINKLYS FOR HELVETE!!!! BRUK DET!!!!!! Anonymkode: b2f03...4d6 Du kan ha kjørt bak meg i går. Da jeg skulle blinke til høyre begynte lyset på dashbordet å blinke veldig fort. Da jeg kom hjem sjekket jeg blinklysene på den siden og blinklyset foran virket ikke. Jeg skal få skiftet pære i morgen. Noen ganger kan faktisk sånt skje. Men veldig enig med deg, irriterende med folk som ikke bruker blinklys når de er ute å kjører. Anonymkode: e46d7...1e9
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 #43 Skrevet 2. februar 2019 Sn3iler sjøring er jei ir7terrt på , må da gp an å go litt gas s
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #44 Skrevet 2. februar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Sorry, er tom for blinklysolje Anonymkode: 4a4cb...47e Det er dyrt for tiden merker jeg. Anonymkode: 14110...ae7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #45 Skrevet 3. februar 2019 Verste jeg vet er når jeg ser folk plager biler med L bak. Selv er jeg en helt grei sjåfør, men liker ikke holke. Da liker jeg å kjøre etter forholdene. Verste jeg vet er om jeg ligger i 70 i en 80sone, jeg gjør ikke det for å være dust, og så driver personen bak meg og presser, maser og kjører forbi meg i feks 110. Kjennes veldig unødvendig. Jeg irriterer meg over folk som ligger i ustabil fart også. Samtidig har jeg ikke dårlig tid, så går helt fint for meg å bruke lenger tid hjem. Anonymkode: 89c1c...d03 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå