Gå til innhold

Hva er nach for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I min bok er nach = sex

Uansett om man er kun to eller en hel gruppe så er det alltid noen som prøver seg på sex. 

Men selvfølgelig, ingen "regel" uten unntak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 12/22/2018 at 5:46 PM, AnonymBruker said:

Politisk korrekte? Du høres utrolig creepy og utspekulert ut om du mener at damer skylder deg sex  bare fordi de vil henge ut litt til etter byen med et annet medmenneske. At du forventer sex sier en del om deg og hvor desperat du er. At du håper på sex fair nok men siden det er du som har opprettet tråden virker du butthurt og fornærma for at det ikke ble noe på deg så kanskje du skal slutte å innbille deg at damer vil ha sex med deg bare fordi de prater med deg! Har mange ganger vært med menn hjem eller tatt med kompiser hjem for  å drikke videre eller dele en joint,  fordi jeg liker selskapet og ikke fordi det ligger sex i lufta overhodet, selvom det bare er oss to. Gris! 

Anonymkode: 48ea3...f24

Ja, for jeg hadde ikke ''nach'' på torsdag og lørdag. Du vet best.

Nei. Tilbake til topic: man sier jo ''nach'', fordi man ikke sier: ''bli med hjem til meg og pule?''. Sub-kommunikasjon.

Anonymkode: 6d254...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok så har de som har ønsket å ha sex spurt meg rett ut om jeg vil være med de hjem. De har ikke sagt nach og stort sett ikke spurt rett ut heller.

Så jeg stusser veldig over det, men jeg hadde selvsagt skjønt greia om en fyr spurte meg om jeg ville være med på nach og vi ikke var flere.

Anonymkode: af8e0...b5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Merkelig nok så har de som har ønsket å ha sex spurt meg rett ut om jeg vil være med de hjem. De har ikke sagt nach og stort sett ikke spurt rett ut heller.

Så jeg stusser veldig over det, men jeg hadde selvsagt skjønt greia om en fyr spurte meg om jeg ville være med på nach og vi ikke var flere.

Anonymkode: af8e0...b5a

Nettopp. Siden jenter ikke kan si ja til å ''bli med på sex'', så har derimot dette fungert greid:

''Lyst til å stikke hjem til meg?''

''Nach oss to?''

''Du kan godt få sove over hos meg i natt hvis du vil?''.

Anonymkode: 6d254...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri opplevd at noen har kalt et ONS for nach før, men dersom én person spør om jeg vil bli med ham hjem til seg på nach, så hadde jeg jo skjønt tegninga.

For meg er nach stort sett en etterfest. Utestedet stenger, men man er i godt humør og ønsker å fortsette å drikke, prate, høre musikk; ja rett og slett fortsette kvelden.

Anonymkode: 49441...86b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Nå har jeg aldri opplevd at noen har kalt et ONS for nach før, men dersom én person spør om jeg vil bli med ham hjem til seg på nach, så hadde jeg jo skjønt tegninga.

Anonymkode: 49441...86b

Nettopp.

''Lyst til å bli med på nach etterpå?''

''Hvem deltar?''

''Bare oss to''.

Anonymkode: 6d254...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/22/2018 at 5:25 PM, AnonymBruker said:

Det er koselig hvordan dere backer hverandre opp i svarene om at nach aldri er sex for å være politisk korrekte og sette dere i et bedre lys. Ekstra morsomt når ''argumentene'' er på definisjonen av nach; at det krever flere folk, gitar, og mer drikking fremfor det som står i klartekst: gutt og jente blir kjent på byen. De går hjem sammen. Hva forventes?

To stykker er ikke et nach, så enkelt er det. Nach er en fortsettelse festen når utestedene har stengt, og som alltid ellers inkluderer en fest mer enn to personer. Om man inviterer en dame hjem etter byen alene, inviterer man ikke til nach. Man inviterer dem hjem på et glass vin/en episode av den morsomme tv-serien begge likte/et slag Scrabble hvis man begge er språknerder, etc. etc. Da ligger det selvfølgelig i kortene at det egentlig er en invitasjon til sex, men det er altså ikke et nach. At du ikke er særlig sterk språklig, er da ingen av de andre i tråden sin skyld.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/22/2018 at 5:25 PM, AnonymBruker said:

Det er koselig hvordan dere backer hverandre opp i svarene om at nach aldri er sex for å være politisk korrekte og sette dere i et bedre lys. Ekstra morsomt når ''argumentene'' er på definisjonen av nach; at det krever flere folk, gitar, og mer drikking fremfor det som står i klartekst: gutt og jente blir kjent på byen. De går hjem sammen. Hva forventes?

Anonymkode: 6d254...3ca

Dette er nach(spiel):

https://snl.no/nachspiel

Nachspiel, etterfest, tilfeldig festlig tilstelning (ofte for noen utvalgte) etter et selskap, en tur på byen eller lignende. Tilsvarende er vorspiel en førfest.

Anonymkode: 07236...667

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, guttemann said:

To stykker er ikke et nach, så enkelt er det.

 

6 hours ago, AnonymBruker said:

Nettopp.

''Lyst til å bli med på nach etterpå?''

''Hvem deltar?''

''Bare oss to''.

Anonymkode: 6d254...3ca

Ok.

 

Men anyway: seriøst nå.

Da endrer vi tråden til dette: ''gutt ber jente hjem fra byen med påskudd om nach bare dem to'': språkpolitiet: fornøyd? :)

Anonymkode: 6d254...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Ok.

 

Men anyway: seriøst nå.

Da endrer vi tråden til dette: ''gutt ber jente hjem fra byen med påskudd om nach bare dem to'': språkpolitiet: fornøyd? :)

Anonymkode: 6d254...3ca

Nei. Det heter "bare de to". 🙄 I tillegg aner du åpenbart ikke hvordan kolon brukes.

Du har uansett fått svar på spørsmålet ditt. Når en mann ber med en jente alene hjem til seg etter fest eller en bytur, ligger sex i luften uavhengig av akkurat hva man sier i invitasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, guttemann skrev:

Nei. Det heter "bare de to". 🙄 I tillegg aner du åpenbart ikke hvordan kolon brukes.

Du har uansett fått svar på spørsmålet ditt. Når en mann ber med en jente alene hjem til seg etter fest eller en bytur, ligger sex i luften uavhengig av akkurat hva man sier i invitasjonen.

Kanskje for mannen men ikke nødvendigvis for kvinnen. 

Anonymkode: 48ea3...f24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje for mannen men ikke nødvendigvis for kvinnen. 

Anonymkode: 48ea3...f24

Agree to disagree som alltid, da. Jenter er jo lydige vesener som ikke er seksuelle skapninger at all. We get it :)

Anonymkode: 6d254...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Agree to disagree som alltid, da. Jenter er jo lydige vesener som ikke er seksuelle skapninger at all. We get it :)

Anonymkode: 6d254...3ca

Som kvinne kan jeg hvertfall skrive under på at selvom jeg har sagt ja til nach utallige ganger har det aldri ligget sex i luften fra min side! 

Anonymkode: 48ea3...f24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei helt enig... jenta jeg hadde med hjem på torsdag ble garantert skuffet da det ikke ble KUN soving med en fremmed fyr bare oss to og et par glass matcha te, nei. Ja, fy så skuffet hun må ha blitt. Hun hadde jo aldri forventet noe annet i hele verden nei.....

Anonymkode: 6d254...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sikret koselige nach i natt? Jenter er mye mer direkte og åpne tilbake på dager som f.eks. nyttårsaften :)

Anonymkode: 6d254...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...