Gå til innhold

Hva er nach for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gutt og jente blir kjent på byen. Gutt ønsker at jente blir med på nach, eller evnt. sove over hos han/henne. De går hjem til seg.

Mine tilfeller har resultert i sex, for det er hva hele subkommunikasjonen og settingen har lagt opp til, men er det noen som virkelig tenker at nach med en fremmed fyr bare er å prate litt mer, for så å sende han på dør?

Anonymkode: 6d254...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er nach med en fremmed fyr et oppspill til sex. Men kan likevel hende at jeg hadde sendt han på dør (eller dratt) dersom jeg skulle endre mening innen vi kom så langt.

Anonymkode: 58b4c...6ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nach er da ikke sex! Men nå har jeg aldri invitert meg selv på besøk til en fyr for sex heller. For meg er det drikking, gitar og allsang med gode venner eller nye bekjentskaper. og dype samtaler om fred og politikk og sånt....haha

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"NÆsj" er tilstelningen der flere mennesker med  lakenskrekk samles som lag for å løse verden-problemer og annet småtteri etter at utestedene har stengt dørene. :opplyser:

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nach er for meg å bli med noen hjem for å drikke mer, men da forventer jeg at vi er flere enn to.Jeg har aldri blitt invitert på nach for å pule så jeg hadde forventet sex og hadde nok spurt hvem som skulle være med på det.

Hadde aldri blitt med en fremmed fyr hjem uansett om det bare ble meg og han. Jeg går på byen for å ha det gøy og nach drar jeg på for å fortsette å ha det gøy og drikke.

Anonymkode: af8e0...b5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nach er for meg å bli med noen hjem for å drikke mer, men da forventer jeg at vi er flere enn to.Jeg har aldri blitt invitert på nach for å pule så jeg hadde forventet sex og hadde nok spurt hvem som skulle være med på det.

Hadde aldri blitt med en fremmed fyr hjem uansett om det bare ble meg og han. Jeg går på byen for å ha det gøy og nach drar jeg på for å fortsette å ha det gøy og drikke.

Anonymkode: af8e0...b5a

*så jeg hadde ikke forventet sex.

Anonymkode: af8e0...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutt og jente blir kjent på byen. Gutt ønsker at jente blir med på nach, eller evnt. sove over hos han/henne. De går hjem til seg.

Mine tilfeller har resultert i sex, for det er hva hele subkommunikasjonen og settingen har lagt opp til, men er det noen som virkelig tenker at nach med en fremmed fyr bare er å prate litt mer, for så å sende han på dør?

Anonymkode: 6d254...3ca

Ja, nach for meg er å drikke mer og ha kult selskap. Ikke sex. 

Anonymkode: 48ea3...f24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er koselig hvordan dere backer hverandre opp i svarene om at nach aldri er sex for å være politisk korrekte og sette dere i et bedre lys. Ekstra morsomt når ''argumentene'' er på definisjonen av nach; at det krever flere folk, gitar, og mer drikking fremfor det som står i klartekst: gutt og jente blir kjent på byen. De går hjem sammen. Hva forventes?

Liker den seksuelle frisinnetheten og ærligheten i dette svaret:

19 hours ago, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er nach med en fremmed fyr et oppspill til sex. Men kan likevel hende at jeg hadde sendt han på dør (eller dratt) dersom jeg skulle endre mening innen vi kom så langt.

Anonymkode: 58b4c...6ed

 

Anonymkode: 6d254...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er koselig hvordan dere backer hverandre opp i svarene om at nach aldri er sex for å være politisk korrekte og sette dere i et bedre lys. Ekstra morsomt når ''argumentene'' er på definisjonen av nach; at det krever flere folk, gitar, og mer drikking fremfor det som står i klartekst: gutt og jente blir kjent på byen. De går hjem sammen. Hva forventes? 

 

Anonymkode: 6d254...3ca

Politisk korrekte? Du høres utrolig creepy og utspekulert ut om du mener at damer skylder deg sex  bare fordi de vil henge ut litt til etter byen med et annet medmenneske. At du forventer sex sier en del om deg og hvor desperat du er. At du håper på sex fair nok men siden det er du som har opprettet tråden virker du butthurt og fornærma for at det ikke ble noe på deg så kanskje du skal slutte å innbille deg at damer vil ha sex med deg bare fordi de prater med deg! Har mange ganger vært med menn hjem eller tatt med kompiser hjem for  å drikke videre eller dele en joint,  fordi jeg liker selskapet og ikke fordi det ligger sex i lufta overhodet, selvom det bare er oss to. Gris! 

Anonymkode: 48ea3...f24

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er koselig hvordan dere backer hverandre opp i svarene om at nach aldri er sex for å være politisk korrekte og sette dere i et bedre lys. Ekstra morsomt når ''argumentene'' er på definisjonen av nach; at det krever flere folk, gitar, og mer drikking fremfor det som står i klartekst: gutt og jente blir kjent på byen. De går hjem sammen. Hva forventes?

Du skjønner vel det at sannsynligheten for at det er nettopp du som ikke har fått med deg hvordan uttrykket "nach"  brukes av folk flest er meget høy, og ikke det at resten av verden som har bommet?

Det var du selv som valgte å spørre i "klartekst" "Hva er nach for deg?" , da kan du ikke bli mugen når folk svarer på nøyaktig det.

Når man som to stk. (oppegående mennesker) drar hjem sammen etter byen, så "forventes" det at man gjør det som "ligger i kortene", og det man har lyst til. Det være seg spise, høre på musikk, se film, spille ludo, skravle, kline, pule, sove, evt. andre aktiviteter som måtte falle en inn. Inkludert det å ombestemme seg... Dette er ikke veldig komplisert...

 

 

 

Endret av Beeblebrox
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2018 den 0.00, Beeblebrox skrev:

"NÆsj" er tilstelningen der flere mennesker med  lakenskrekk samles som lag for å løse verden-problemer og annet småtteri etter at utestedene har stengt dørene. :opplyser:

 

Lo godt av denne, kan virkelig skrive under på dette😅😂😂😂😂😂

Anonymkode: b7d96...34c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er koselig hvordan dere backer hverandre opp i svarene om at nach aldri er sex for å være politisk korrekte og sette dere i et bedre lys. Ekstra morsomt når ''argumentene'' er på definisjonen av nach; at det krever flere folk, gitar, og mer drikking fremfor det som står i klartekst: gutt og jente blir kjent på byen. De går hjem sammen. Hva forventes?

Liker den seksuelle frisinnetheten og ærligheten i dette svaret:

 

Anonymkode: 6d254...3ca

Men det er vel ikke nach,  men one night stand du sikter til? Er ikke alle som har lyst til å dra på nach for sex! Har vært på mye nach opp gjennom og det er fordi jeg selv liker å sitte oppe i de sene nattetimer å snakke med alle om alt mulig, synge, danse.. You name it. Vil helst at kvelden aldri skal ta slutt når jeg først setter i gang😅😅

Men å bli med EN fyr hjem, som man i tillegg har tiltrekning til, ja da blir det one night stand. To forskjellige ting.

Anonymkode: b7d96...34c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er koselig hvordan dere backer hverandre opp i svarene om at nach aldri er sex for å være politisk korrekte og sette dere i et bedre lys. Ekstra morsomt når ''argumentene'' er på definisjonen av nach; at det krever flere folk, gitar, og mer drikking fremfor det som står i klartekst: gutt og jente blir kjent på byen. De går hjem sammen. Hva forventes?

Liker den seksuelle frisinnetheten og ærligheten i dette svaret:

 

Anonymkode: 6d254...3ca

Hvis jeg har blitt med en fyr hjem så har det aldri blitt kalt nach. Hvis noen spør meg om jeg vil være med på nach så er det alltid en gjeng som ønsker å drikke mer og som ikke ønsker å legge seg helt enda.

Så jeg synes det er rart å kalle det for nach når det helt klart er ons.

Anonymkode: af8e0...b5a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er koselig hvordan dere backer hverandre opp i svarene om at nach aldri er sex for å være politisk korrekte og sette dere i et bedre lys. Ekstra morsomt når ''argumentene'' er på definisjonen av nach; at det krever flere folk, gitar, og mer drikking fremfor det som står i klartekst: gutt og jente blir kjent på byen. De går hjem sammen. Hva forventes?

Liker den seksuelle frisinnetheten og ærligheten i dette svaret:

 

Anonymkode: 6d254...3ca

De ulike svarene skyldes vel bare to måter å forstå spørsmålet på..jeg forstod det som du sier, som at gutt og jente dro alene på nach. Er ikke verdens mest frisinnede, men tror ingen som i det virkelige liv blir invitert på nach med én mann man har blitt kjent med på byen, forventer gitar og allsang 😂

Anonymkode: 58b4c...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...