Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #1 Del Skrevet 1. april 2005 Min mann og jeg planlegger en tur i oktober, og vi synes Malta virker spennende med mye historie og kultur. Er det noen som har vært på Malta som kan anbefale det? Vi har tenkt å bo på Hilton Malta eller Intercontinental Malta. Vi er veldig usikre på om vi skal være borte ei uke eller to uker, en uke kan virke litt lite men samtidig føler jeg to uker er litt for lenge. Hmm... Er det noen som har innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 2. april 2005 #2 Del Skrevet 2. april 2005 Hva med å ta 10 dager da? Det går direktefly mellom Oslo og Malta hver mandag og fredag så da er 1 1/2 uke en fin reiselengde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #3 Del Skrevet 2. april 2005 Har vært en uke på Malta for en del år siden. Det er jo en liten stat, så det går fort å reise fra ett sted til et annet. Vi reiste litt utenom sesong, finvær og åpningstider, så jeg kan nok ikke gi noe veldig nyttig svar, men jeg syness ti dager høres ut som en bra mellomting - da får man både tid til å ta et par fridager (vet ikke hvordan været pleier å være i oktober der, men muligheter for sol og tur og uterestaurant har man sikkert) og til å dra rundt til ulike severdigheter og Gozo og sånn. To uker er kanskje litt lenge; min erfaring er at jeg blir sliten av opplevelses/kulturoppsøkende-turist-tilværelse innen den tid, og orker ikke ligge en uke på stranda heller. Bortsett fra hvis sommern i Norge har vært dårlig, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 5. april 2005 #4 Del Skrevet 5. april 2005 Hvor mye koster det å dra til Malta? Sånn ca.. gjennomsnittlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 5. april 2005 #5 Del Skrevet 5. april 2005 Koster ca 2500 t/r med fly. Hotell koster vel fra 500-2000 kr natta for 3-5 stjernes hotel. Man kan selvsagt finne både billigere og dyrere overnattinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. april 2005 #6 Del Skrevet 5. april 2005 Vi var der i 2 uker...................men kunne kanskje klart oss med 10 dager ja! 1 uke igjen er litt lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Respect Skrevet 9. april 2005 #7 Del Skrevet 9. april 2005 Hilton anbefales! Venninna mi og jeg bodde der i et par netter fordi Star Tour hadde dobbeltbooket på det hotellet vi egentlig hadde bestilt. Vi var der i to uker og kunne ikke tenkt oss å være der en dag mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå