Gå til innhold

Ingen vil ha svarte og hvite katter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi de er for vanlige https://www.nrk.no/sorlandet/ingen-vil-ha-lady-fordi-hun-er-for-_vanlig_-1.14344561

Om du skal ha deg katt, husk at alle katter kan bli kosete og fine kjæledyr uansett farge, selv om de har "kjedelige" farger blir man glad i dem alikevel. Om der er katter som har vært lenge i fosterhjem uten å bli adoptert, vurder om den kan passe deg og din familie ❤️

Anonymkode: b0557...307

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi de er for vanlige https://www.nrk.no/sorlandet/ingen-vil-ha-lady-fordi-hun-er-for-_vanlig_-1.14344561

Om du skal ha deg katt, husk at alle katter kan bli kosete og fine kjæledyr uansett farge, selv om de har "kjedelige" farger blir man glad i dem alikevel. Om der er katter som har vært lenge i fosterhjem uten å bli adoptert, vurder om den kan passe deg og din familie ❤️

Anonymkode: b0557...307

Adopter en selv? Jeg har to.

Anonymkode: b960e...389

• Liker 1
Skrevet

Jeg har svart/hvit katt!! Og grå katt! Og en brun tigerstripet!

Anonymkode: a0a04...478

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en svart katt. Vet at de er minst populære. Det er trist når folk velger katter ut i fra farge på pelsen. 

Men min kullsvarte "heksekatt" er den mest spesiell katten jeg har hatt, hun har virkelig personlighet.  

Anonymkode: 7aa47...174

• Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg har den mest vanlige og den mest "kjedelige" katten da. Hun er svart med litt hvit under haken. Men samtidig er hun den beste katten jeg vet - nesten som om hun forstår hva jeg forventer av henne: fra den første dagen sover hun med min datter, under dyna, og de holder hendene (vi tvinger henne ikke, hun selv vil), leker med mine barn i dukkehuset (bortfører dukker or resten av "gjengen" må redde), og hennes leke-energi er på samme nivå som hos mine barn så de leker veldig fint sammen uten å plage. Hun er den beste katten i de mest "kjedelige" farger 😄 😄 

Endret av evelynn
  • Liker 7
Skrevet

Den katten der er etter min mening nydelig og heller sjelden. Selv har jeg en slik, en langhåret platinagrå og en oransje. Oransje katter ser ikke ut. Adopterte likevel min fordi hans personlighet passet utmerket i vår familie og vi var på leting etter en katt til. Selv om jeg ikke synes han er pen å se på så er jeg like glad i alle tre. Det viktigste er tross alt at det er kjemi innad i familien og at man er likeverdige.

Anonymkode: 35645...321

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har bare hatt så kalte kjedelige katter jeg.

Skrevet

I mine øyne er man ikke en katt verdig dersom man kun er villig til å ta til seg en med "riktig" farge. 

Skrevet

Jeg synes katter er fine uansett farge. Synes hvite katter er nydelige og får mye skryt av min hvite katt. 😊 Fant henne ute som kattunge, så bestemte ikke farge selv.

Anonymkode: ba006...124

Skrevet

Vi har to svarte og hvite katter! Han ene er den største koseklumpen og sofagrisen jeg vet om! 

Har i tillegg en sort og em grå med sorte striper og litt hvitt på poter og hals. 

Kunne ikke falt meg inn å utelukkende velge katt basert på farge.. Det er jo personligheten og lynnet man må se om passer inn i sin familie. 

• Liker 2
Skrevet

Katten min er svart og hvit med stor fin hvit krage :) 

Skrevet

Jeg har hatt svart og hvit katt. 
Forstår ikke helt hvorfor folk ikke liker helsvarte katter.. helsvart og langhåret er jo det fineste som finnes! 

Anonymkode: 48510...6f3

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke helt hvorfor folk ikke liker helsvarte katter.. helsvart og langhåret er jo det fineste som finnes! 

Egentlig er langhårede katter også stort sett enkle å finne hjem til. Det er de korthårede sorte eller sort/hvite ingen vil ha.

• Liker 3
Skrevet

Oi, jeg har bestilt en helsort kattunge, burde jeg avbestille? 😜

Anonymkode: b7b79...979

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mi er helsvart og semilanghåret med silkepels.  Hu er i tillegg litt liten og nett og har oppstoppernese.  Veldig vakker.  Syns helsvarte katter er blant de vakreste. 

Skrevet
1 time siden, Peonjenta skrev:

Mi er helsvart og semilanghåret med silkepels.  Hu er i tillegg litt liten og nett og har oppstoppernese.  Veldig vakker.  Syns helsvarte katter er blant de vakreste. 

Vi ønsker ikke oppstoppernese på kattedyr. De skal fungere, ikke tilfredsstille oss.

• Liker 5
Skrevet

svart og hvit katt for kjedelig? synes såkalt brannete farge er styggest. Grå katt er like vanlig. jeg har hatt 3 og alle var grå og hvite. 
Men, i dagens samfunn skal alle være noe spesielt..

Anonymkode: 454f1...385

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi ønsker ikke oppstoppernese på kattedyr. De skal fungere, ikke tilfredsstille oss.

Jeg driter i hva du ønsker.  Jeg har ikke rasekatt, bare en helt vanlig huskatt.  Jeg syns oppstoppernesen på henne er et fint trekk og regner med at nesa hennes fungerer utmerket!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...