Gå til innhold

Ingen vil ha svarte og hvite katter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svart katt betyr ulykke, i følge gammel overtro. Kanskje det er derfor de er upopulære? At det er noe gammelt som henger igjen?

Anonymkode: c8cdb...e0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to kullsvarte, korthårede katter ❤️ Ikke rasekatter. 

At «ingen» vil ha sånne katter er selvsagt bare vas. 

Anonymkode: 7422a...c1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta de svarte og hvite jeg, så kan noen andre ta tricolor og de med mest hvitt på, for de synes ikke jeg er så pene. 

Anonymkode: b7b79...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svart katt betyr ulykke, i følge gammel overtro. Kanskje det er derfor de er upopulære? At det er noe gammelt som henger igjen?

Anonymkode: c8cdb...e0e

Tror det kan stemme ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal innrømme at stoooore, flyffy oransje katter er de nydeligeste, herregud så fine de er. 

Allikevel har jeg en kort svart/hvit pus som ingen slår, han er min beste og godeste baby. Så har jeg er kullsort uten snev av hvitt. Han er min sære skrikerunge❤️❤️

Anonymkode: bc36f...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Svart katt betyr ulykke, i følge gammel overtro. Kanskje det er derfor de er upopulære? At det er noe gammelt som henger igjen?

Anonymkode: c8cdb...e0e

De kan vel være vanskelige å se i mørket, og hvis du snubler i en svart katt, kan det faktisk gå ganske dårlig.

Anonymkode: c130a...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke det jeg. Svarte og hvite katter kan jo se veldig unike ut på grunn av mønsteret i pelsen og mange blir veldig søte og morsomme på grunn av det.

Folk burde velge katt utfra personligheten og ikke pelsfargen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Peonjenta skrev:

Jeg driter i hva du ønsker.  Jeg har ikke rasekatt, bare en helt vanlig huskatt.  Jeg syns oppstoppernesen på henne er et fint trekk og regner med at nesa hennes fungerer utmerket!

Du er opptatt av pelsen men ikke at katten er avlet på en uetisk måte som gjør den mer utsatt for dårlig pust og luftveisinfeksjoner. Elsker dobbeltmoral

Anonymkode: c6801...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er opptatt av pelsen men ikke at katten er avlet på en uetisk måte som gjør den mer utsatt for dårlig pust og luftveisinfeksjoner. Elsker dobbeltmoral

Anonymkode: c6801...b11

Jeg har ikke uttalt meg i det hele tatt om rasekatter, avl eller etikk rundt det!  Jeg skriver at jeg har en pen og langhåret huskatt. Jeg kan ikke for at hun tilfeldigvis har pen nese og fin pels!    Hvor får du det vaset ditt fra?? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Julekjedsomhet

Hver gang jeg har skaffet katt har jeg bare villet hatt en katt, jeg blåser i hvordan de ser ut. En gang fikk jeg katt fra en nabo som hadde en haug med halvville katter på gården sin. De satte opp en felle og fanget en halvvoksen katt til meg. Den ble den mest kosete katten jeg har  hatt, den var litt langhåret og gråspraglete. Savner han...sukk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Synes ikke sorte katter er kjedelige, blir glad i den uansett hvilken farge den har. Håper folk heller går etter personlighet og væremåte enn fargen på pelsen når de skal skaffe seg katt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
På 25.12.2018 den 21.20, Rumle skrev:

Alle katter er da nydelige! :ninuskapus:

Ja, de er søte uansett. Men nakenkatt, syns jeg er spesielle. 

Endret av #Rasshøl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg katta om hvilken farger kattene har!! katter er fine dyr!

Anonymkode: a0a04...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...