Gå til innhold

Ingen vil ha svarte og hvite katter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, #Rasshøl skrev:

Ja, de er søte uansett. Men nakenkatt, syns jeg er spesielle. 

De ser litt spesielle ut, men katter er katter :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en svart og hvit korthåret katt, han var en pussig herremann, veldig mye personlighet og rare nykker.. Lo så mye av han og han var høyt elsket i de 18 årene han levde  🥰

Anonymkode: e7a37...4c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Det ligner jo på en Sphynx med hår. 

De ligner litt på en gjeng nydelige katter jeg følger på instagram :jepp: Oriental shorthair er de.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
33 minutter siden, Rumle skrev:

De ligner litt på en gjeng nydelige katter jeg følger på instagram :jepp: Oriental shorthair er de.

 

 

👌🏻 Å ja, det er jeg enig i.

De er søte 😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best de vanlige norske huskattene eller skogkattene. Uansett farge 😊

Anonymkode: a5074...0ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Det ligner jo på en Sphynx med hår. 

Det er en orientalsk korthår. Akkurat dette bildet har jeg jeg sett før, og jeg kjenner oppdretteren :)

Anonymkode: db3a1...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en orientalsk korthår. Akkurat dette bildet har jeg jeg sett før, og jeg kjenner oppdretteren :)

Anonymkode: db3a1...39e

Jeg så da jeg googlet at de er jo ulike i fjeset og ørene er helt forskjellige. 

Endret av #Rasshøl
La til tekst.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste katter er fine! Syntes selv at svarte katter og hunder finest! Har ikke katt selv, men svart og brun hund. De i min familie og venner som har eller har hatt katt har alle hatt svart eller svarte og hvite katter :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange, om ikke de fleste her, er glade i katter, så hvorfor rakke ned på hverandre for hvilken katt de har? "Ikke si at katten din er vakker"

Anonymkode: 13c64...857

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker best de vanlige norske huskattene eller skogkattene. Uansett farge 😊

Anonymkode: a5074...0ef

Ville også valgt en huskatt hvis jeg skulle hatt en. Men er allergisk. Har vokst opp med katter, en var min og var rødbrun tabby, vi hadde hvit og grå katt, en helt hvit, og jeg hadde en brunsvart. Den brunsvarte og rødbrune var blanding, med perser tror jeg. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange, om ikke de fleste her, er glade i katter, så hvorfor rakke ned på hverandre for hvilken katt de har? "Ikke si at katten din er vakker"

Anonymkode: 13c64...857

Enig. Har møtt nakenkatter, sphynx, persere, hellig birma, og lånt en siameser en gang. Den siste var i overkant selskapssyk. Det samme var nakenkatten, men mer kosete enn vill. En jeg var sammen med hadde langhåret skogskatt, veldig pen, men han valgte en ikke ut i fra utseende, men fordi noen hadde glemt å sterilisere kattene sine og den ellers ville blitt avlivet. Glemt skal stå i anførselstegn. 

Har besøkt et hjem for katter, to faktisk, og det er håpløst mange som aldri blir omplasserte, mye på grunn av at de oppfører seg som ville katter og til nød vil omgås mennesker. De har blitt fanget inn etter å ha blitt født ville. 

Sjelden jeg ser en katt som er svart og hvit, kanskje grunnen er at ingen vil ha dem? Burde blitt innført dyresertifikat i landet. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rumle skrev:

De ligner litt på en gjeng nydelige katter jeg følger på instagram :jepp: Oriental shorthair er de.

 

 

Hobbicats 😀 Snål gjeng 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en orientalsk korthår. Akkurat dette bildet har jeg jeg sett før, og jeg kjenner oppdretteren :)

Anonymkode: db3a1...39e

Han går under navnet Snusen, og bildet ble knipset torsdag etter jobb 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Neket skrev:

Han går under navnet Snusen, og bildet ble knipset torsdag etter jobb 😜

Er det din katt? Han er nydelig! Du må poste han i kattetråden! Alle venter på nye kattebilder der :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid

I følge katteforskere så er det en statistisk større sjanse for at en sort-hvit katt er kosete og menneskekjær, enn noen av de andre. De røde kattene tvert om. 

Jeg adopterte en katt som var sort-hvit, gammel og handicappet pga mishandling og fall. Han hadde alle odds mot seg stakkars. Men jeg falt for han, og han passet perfekt inn her hos oss. Kosete, oppsøkende, pratsom og rolig. Kunne ikke valgt en bedre katt!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...