Gå til innhold

Gummy smile, botox


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen? 

Jeg er redd jeg skal få falskt smil, skeiv leppe, vansker med å snurpe leppene osv. 

På øverste bilde smiler jeg normalt, på nederste holder jeg igjen. Tror det er slik det vil bli med botox. Hva tror dere?

IMG_20181216_092117.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botoxen settes på hver side av nesevingen, der muskelen som løfter overleppa. Du vil fint kunne snurpe leppene som vanlig. Sett heller lite til å begynne med for å se om du er komfortabel med det. Hvis det er for lite vil du få mer ved korrigering ved kontroll. 

Anonymkode: 67962...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det øverste smilet virket mer oppriktig og var derfor penere. Hvorfor endre på det? 

Men selvfølgelig, har du komplekser så må du jo gjøre det som føles best for deg, bare synes det er så synd å "ødelegge" noe som er vakkert :)

Anonymkode: 95310...180

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er kjempesjarmerende med gummysmile. Visste ikke at det var noe som het det, hva slags samfunn har vi blitt!? Synes det er sykt søtt. Det er noe unikt over det. Øverste bilde av mye finere enn bildet under, mye mer sjarme. 

Anonymkode: 814b6...46b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde heller vurdere å klippe tungebåndet, det er kort tungebånd eller leppebånd som gir gummy smile. Bedre å gjøre noe med årsaken enn å gå for en midlertidig fix? 

Anonymkode: 444d9...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du burde heller vurdere å klippe tungebåndet, det er kort tungebånd eller leppebånd som gir gummy smile. Bedre å gjøre noe med årsaken enn å gå for en midlertidig fix? 

Anonymkode: 444d9...9b7

Du aner ikke hva du snakker om hvertfall. Gummysmile er pga en overaktiv muskel, den som løfter opp  overleppa. 

Anonymkode: 67962...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri visst at dette kan fikses på så lett! Kom over det i går, og har allerede booket time til konsultasjon. 

Anonymkode: 6c02d...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det helt motsatt. Kun nederste del av tennene syns når jeg smiler. 

Anonymkode: 99211...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hei igjen. Klarer ikke helt ta en avgjørelse om jeg skal gjøre det eller ikke. Ser mye verre ut i profil så jeg har bestilt time. Men er sabla usikker altså. 

Det ene bilde viser smilet mitt nå, det andre slik jeg ønsker at det skal være...

IMG_20190416_212007.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vakker med ditt naturlige smil :hjerte:

Anonymkode: 98c25...fd4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, om dette plager deg så kjør på med Botox.

MEN, du har et utrolig fint smil (samt flotte tenner) og jeg hadde aldri tenkt noe annet enn just det om jeg så deg smile!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har et nydelig smil, synd å ødelegge det. Kan du ikke gi det mer tid og prøve å bli glad i smilet ditt?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2018 den 15.02, AnonymBruker skrev:

Du burde heller vurdere å klippe tungebåndet, det er kort tungebånd eller leppebånd som gir gummy smile. Bedre å gjøre noe med årsaken enn å gå for en midlertidig fix? 

Anonymkode: 444d9...9b7

Tungebåndet styrer på ingen måte overleppens funksjon. Fint om du kunne gitt inntrykk av å faktisk kunne noe om anatomi før du uttaler deg bastant om noe du tydeligvis ikke vet noe om.

Tungebåndet sitter på undersiden av tungen, og er festet i munngulvet. 

Anonymkode: c0e88...e92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut her, som at hele ansiktet forandres etter en slik behandling. Damen her smiler ikke med hele ansiktet lengre. Hun så mye finere og gladere ut før behandlingen

gummy-smile-04a-thumbs.jpg

Anonymkode: 98c25...fd4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut her, som at hele ansiktet forandres etter en slik behandling. Damen her smiler ikke med hele ansiktet lengre. Hun så mye finere og gladere ut før behandlingen

gummy-smile-04a-thumbs.jpg

Anonymkode: 98c25...fd4

Det samme legger jeg merke til her

gummy-smile-03a-thumbs.jpg

Anonymkode: 98c25...fd4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...