Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

fytti hva skjer?! At ikke mari røyk ut først fatter jeg ikke... grrrr :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

ok, skal vi organisere oss litt og sørge for at hun går ut neste gang? :)

Skrevet

Mari var jo absolutt dåårligst i dag... Også ryker Malin ut... Skjønner ikke helt dette jeg...... Dårlig gjort og kjempesynd for Malin. :-(

Kanskje vi skulle organisere oss litt her ja!

Gjest manic
Skrevet

Å være et idol innebærer så mange ting :)

Selvfølgelig stemmes det på både sangprakt og personlighet, og hakket flere likte visste Mari bedre. Me too, selv om det rocke imaget hennes blir litt rart i idol... hun blir jo aldri ei ekte rockejente så lenge hun er med i idol :)

Skrevet
ok' date=' skal vi organisere oss litt og sørge for at hun går ut neste gang? :)[/quote']

du har et poeng der!

og egentlig burde jeg jo ikke klage, har jo ikke stemt i det hele tatt! men så er jo malin heller ikke favoritten(ali!ali!ali!ali!ali! og litt jorunn), så da ville jeg jo ikke stemt på henne uansett. hvorfor kan vi ikke heller stemme UT de vi ikke vil ha med lenger....??

Gjest Anonymous
Skrevet
Å være et idol innebærer så mange ting :)

Selvfølgelig stemmes det på både sangprakt og personlighet, og hakket flere likte visste Mari bedre. Me too, selv om det rocke imaget hennes blir litt rart i idol... hun blir jo aldri ei ekte rockejente så lenge hun er med i idol :)

Mhm, for meg kan Mari godt være der lenger enn både

Malin, Eva, Erik og Christian... Men så må hun ut...

Mari er jo veldig digg å se på når hun synger,

er nok enig med deg i at Mari heller burde prøve noe

annet, Idol er ikke hennes stil...

Gjest Valhalla
Skrevet
hvorfor kan vi ikke heller stemme UT de vi ikke vil ha med lenger....??

Fordi det ville gi mindre penger i tv2s kasse.

Skrevet

Fordi det ville gi mindre penger i tv2s kasse.

sant sant

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, han er vel egentlig ikkje det ... Men ingen trudde vel at Kurt var noko Idol før han vann heller. :-)

Kurt er ingen Idol. Han er klysete. Jeg klarer han ikke. Slår av lyden så fort jeg hører stemmen hans. :kvalm:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, han er vel egentlig ikkje det ... Men ingen trudde vel at Kurt var noko Idol før han vann heller. :-)

Hehe, nei, men så vant han jo World Idol og allting. Guuuud, så morro det var når hu der amerikanske ble sur. Kurt er flink, synes jeg, selv om jeg ikke hører på pop 8)

Skrevet

Det var synd at Malin røk ut. Hadde heller sett at Eva eller Ali hadde røket ut. Ingen av de er sjarmerende på senen. Ali har babyfjes syntes jeg. Og selv om vi er fra samme plassen. Så håper jeg ikke han vinner.

Christian er sjarmerende. Av gutta håper jeg han vinner. Av jentene så blir det Jorun, Tone, Cindy eller Mari.

Gjest Anonymous
Skrevet
Av jentene så blir det Jorun, Tone, Cindy eller Mari.

For Mari synger jo rent og treffer hver eneste tone. :hoho:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg har tre favoritter. Det er Cindy, Jorunn og Tone.

Gjest Madam Felle
Skrevet

For Mari synger jo rent og treffer hver eneste tone. :hoho:

Ja, og det gjorde jo virkelig David også :roll:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Malin var min favoritt. :(

Hun har en helt særegen stemme.

Skrevet
Mari, Eva og Erik må i stolen idag.

Eva og Erik fordi eg ikkje likar dei spesielt godt rett og slett. (Eva er flink å synge, men virkar heilt teit...)

Mari MÅ ut idag. (Kjempekul, men synger ikkje særlig bra)

Enig.

Skrevet
Hver gang Ali er ferdig med å synge, blir jeg like lei meg for at han ikke skal synge mer - han kunne sunget hele kvelden for min del  :)

Signerer

Gjest Anonymous
Skrevet

Skulle ønske Cindy kunne ryke snart, hun er så irriterende. Håper Eva blir lenge!

Og så kan Ali vinne, da skal jeg ikke forlange mer :)

Skrevet
Malin var min favoritt. :(

Hun har en helt særegen stemme.

Skriver under på denne jeg. Jeg har sansen for henne fra første gang jeg så henne. Veldig synd at hun røk ut!!

Gjest gjest1
Skrevet

Håper at Cindy eller Jorun vinner.

Har veldig sansen for Christian, Mari og Tone også. Men ingen av dem er vel egentlig ikke flinkere til å synge enn strengt tatt nødvendig. Men synes de har så mye sjarm at de godt kan får være med noen runder til for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...