Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Er forresten enig i at Eva ikke har så veldig utstråling eller sjarm. Så intervju med Eva og Tone på God Morgen Norge i dag og hun blekner jo helt ved siden av Tone (men så har jo Tone en helt utrolig utstråling også da).

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Nei nei nei, la armene være :ler:

Hvem skal lufte voffen hvis du ikke har armer??? :klø:

:ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Eva og Tone er 2 veldig forskjellige personer da... Tror ikke Eva er så livlig av seg, men synes hun er litt skjønn jeg. Malin er jo bare så herlig, men dessverre var hun utrolig kjedelig i dag :-? Sto bare der og sang bra, men veldig rett frem liksom.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vil gjerne ha ut Eva i dag, for det er noe med henne jeg ikke liker. Ellers tror jeg Malin og Christian kommer i stolen. Eller jeg håper :ler:

Skrevet

Nei nei nei... Vi må stemme etter hvor flinke de er, ikke etter om vi liker dem eller ikke! Eva er utrolig flink, og hvis hu går ut før mari, erik eller christian så kommer jeg til å gnage av meg armen!

Nei nei nei!! Vi må stemme etter om vi likar dei, ikkje etter om dei er flinke eller ikkje :ler:

Men eg syns faktisk at Mari må ut, sjølv om eg syns ho er kjempetøff.

Men det er et eller anna med Eva, ho virkar liksom så tilgjort og lite hyggelig? Ehh... Ho må ut neste gong!

Gjest Violetta
Skrevet

Nei nei nei!! Vi må stemme etter om vi likar dei, ikkje etter om dei er flinke eller ikkje :ler:

Men eg syns faktisk at Mari må ut, sjølv om eg syns ho er kjempetøff.

Men det er et eller anna med Eva, ho virkar liksom så tilgjort og lite hyggelig? Ehh... Ho må ut neste gong!

Skjønner ikke at dere er så negativ til Eva! Synes hun sang fantastisk i dag. Den sangen skal vel synges litt sånn "kaldt"?

Gjest Valhalla
Skrevet

Mari var skremmende dårlig som vanlig, Christian var best, jeg har en liten manneforelskelse på Christian haha

Skrevet

Jeg liker Erik, og håper han blir noen uker til. Christian er sånn fjortis-magnet, jeg liker han ikke særlig godt, han er middelmådig synes jeg. Eva synger kjempebra, men hun har ikke allverdens med utstråling synes jeg. Ali er jo bare helt nydelig, tipper han og Jorunn til finalen.

Gjest kråka
Skrevet

Mari, Christian og Erik bør i stolen i dag synes jeg.

Eva har en kjempefin stemme og det er godt mulig at den sangen skal synges litt kaldt, men hun opptrer kaldt på alt synes jeg. Hun mangler litt varme som Tone har, men Eva har den beste stemmen av de to syns jeg.

Ali imponerte meg idag, var litt usikker på om han kunne gjøre det han gjorde i dag, bra gjort. Og Jorunn var også bra synes jeg.

Cindy er ok så lenge hun synger, men den pratestemmen da.......... skjærer i ørene.......

Gjest Violetta
Skrevet

Eva har en kjempefin stemme og det er godt mulig at den sangen skal synges litt kaldt, men hun opptrer kaldt på alt synes jeg. Hun mangler litt varme som Tone har, men Eva har den beste stemmen av de to syns jeg.

Ali imponerte meg idag, var litt usikker på om han kunne gjøre det han gjorde i dag, bra gjort. Og Jorunn var også bra synes jeg.

Cindy er ok så lenge hun synger, men den pratestemmen da.......... skjærer i ørene.......

:ler: Får håpe hun synger mer enn hun prater på en eventuell plate da... :tunge1:

Skrevet

:Nikke: Enig i alt!

Gjest Valhalla
Skrevet

Ja Cindy er best, men den skrikete snakkestemmen ødelegger skikkelig.

Gjest Lilleulv
Skrevet

fyy faen :evil: Gikk HUN før Mari??? Møkkaopplegg :sinna:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hvem gikk???

Malin :( Skjønne jenta...

Gjest Lilleulv
Skrevet
Og hvem havnet i stolen??

Erik og Mari også...

Skrevet

Neeeeei?!!! :o :hår:

Kordan kunne det skje?

Flinke og skjønne jenta....

Gjest Valhalla
Skrevet

Arrrghhhh der tapte jeg penger igjen, hadde en følelse av at det kunne bli hun siden det ikke var noe særlig imponerende. Men Mari sugde jo noe helt utrolig og har gjort det nesten hver gang.

Gjest Lilleulv
Skrevet
:( det er så utrolig teit. Men jeg vedder på at det er fler som synes Mari er så tøff og kul og derfor stemmer på henne selv om hun synger dårlig. Argh. Jeg vet om minst 3 stk jeg ville hatt ut før Malin! Dessuten er hun så er hun en skikkelig hjerteknuser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...