Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hei, får ikke sett i kveld så er det noen som vil oppdatere meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror VG har noe liveupdate under sendinga med dommerkommentarer o.l.

(Er ikke sikker, men har iallefall hatt det en gang før.. Er verdt å sjekke hvis du er avhengig ;))

Gjest Violetta
Skrevet

OH my god - Eva var flink i dag! Den sangen er utrolig krevende. Skjønner ikke at dommerne ikke ser det!

Gjest gjest1
Skrevet

Fant ikke noe live up-date på VG jeg.

Bare en masse avstemninger osv.

Fikk Eva dårlig tilbakemeldinger i kveld??

Skrevet

Hver gang Ali er ferdig med å synge, blir jeg like lei meg for at han ikke skal synge mer - han kunne sunget hele kvelden for min del :)

Skrevet
Hver gang Ali er ferdig med å synge' date=' blir jeg like lei meg for at han ikke skal synge mer - han kunne sunget hele kvelden for min del :)[/quote']

Enig! Får heilt frysningar av han. Også så søt då!! Det skjønne smilet *smelte*

Gjest Violetta
Skrevet

Synes Ali har så rart hår. DEN fettsleiken liksom. Men synge kan han.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, han er min favoritt.

En skikkelig skjønning er han - men vet ikke helt om han er noe "Idol".

Skrevet

Ja, han er min favoritt.

En skikkelig skjønning er han - men vet ikke helt om han er noe "Idol".

Nei, han er vel egentlig ikkje det ... Men ingen trudde vel at Kurt var noko Idol før han vann heller. :-)

Skrevet

Denne var jo kjempebra :)

nettavisen var det ja :oops:

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, han er vel egentlig ikkje det ... Men ingen trudde vel at Kurt var noko Idol før han vann heller. :-)

Der har du ett godt poeng!

Uansett utfall så MÅ noen gi den gutten platekontrakt for jeg syns stemmen hans er helt nydelig.

Gjest Lilleulv
Skrevet

:hjerte: Ali :hjerte: Herregud for en herlig gutt ass. Og for en stemme!! Terningkast 6 til han :)

I dag må Erik, Mari og Christian i stolen. Samme for meg hvem av de som går ut akkurat i dag, bare de går ut i tur og orden de 3 neste programmene :)

Skrevet

Ali får platekontrakt uansett når han skulle gå ut av Idol, det kan jeg garantere (de gav jo kontrakt til og med til David :ler: ).

Så jeg håper hun jeg i farta ikke husker navnet på, hun med det knallrøde håret, vinner, hun er også ganske god, selv om hun ikke var direkte imponerende idag.

Gjest Gjesta
Skrevet

Uansett utfall så MÅ noen gi den gutten platekontrakt for jeg syns stemmen hans er helt nydelig.

Det håper jeg virkelig noen gjør,...jeg kommer hvertfall til å kjøpe den, for stemmens skyld...:)

Gjest gjest1
Skrevet
:hjerte: Ali :hjerte: Herregud for en herlig gutt ass. Og for en stemme!! Terningkast 6 til han :)

I dag må Erik, Mari og Christian i stolen. Samme for meg hvem av de som går ut akkurat i dag, bare de går ut i tur og orden de 3 neste programmene :)

Enig med deg Lilleulv! :)

Uten å ha hørt noen synge tipper jeg Erik ut i dag.

Skrevet

Mari, Eva og Erik må i stolen idag.

Eva og Erik fordi eg ikkje likar dei spesielt godt rett og slett. (Eva er flink å synge, men virkar heilt teit...)

Mari MÅ ut idag. (Kjempekul, men synger ikkje særlig bra)

Gjest Lilleulv
Skrevet
Mari, Eva og Erik må i stolen idag.

Eva og Erik fordi eg ikkje likar dei spesielt godt rett og slett. (Eva er flink å synge, men virkar heilt teit...)

Nei nei nei... Vi må stemme etter hvor flinke de er, ikke etter om vi liker dem eller ikke! Eva er utrolig flink, og hvis hu går ut før mari, erik eller christian så kommer jeg til å gnage av meg armen!

Gjest gjest1
Skrevet

Nei nei nei... Vi må stemme etter hvor flinke de er, ikke etter om vi liker dem eller ikke! Eva er utrolig flink, og hvis hu går ut før mari, erik eller christian så kommer jeg til å gnage av meg armen!

Nei nei nei, la armene være :ler:

Hvem skal lufte voffen hvis du ikke har armer??? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...