Gå til innhold

Avhengighet - hva er du avhengig av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snus, kaffe, og lypsyl. Snus er den eneste uvanen jeg skal kvitte meg med. 

Anonymkode: f0c03...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kvitte meg maten etter jeg har spist, både etter overspising og ved normalt inntak (Ja jeg har bulimi, og ja jeg går i terapi :) )

Og så pepsi max da:rodmer:

Anonymkode: c4984...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lettbrus, helst en colavariant, snus, røyk (3-4 om dagen), kaffe, PCen, sukker, komfortable hjemmeklær, tøfler om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er som meg og er avhengig av flere ting, hva ville dere valgt om dere bare kunne valgt bare en eneste ting?   Jeg er usikker, men det står mellom PCen og snus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smertestillende desverre, sjokolade/godteri/pepsi max, sove og hvile, være i fred etter jobb og ungen lagt seg, litt sminke eller perm farging av vipper og bryn, hjelp til å forstå ting som er vanlig for andre å skjønne, bli tatt med på ting siden jeg ikke tar stort initiativ selv, ha det ryddig for å slappe av, lage lister, klage, snakke litt sjit, og ja den flaueste og det jeg er mest avhengig av: sutte på tommelen🙈

Anonymkode: ddbe0...897

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Dulcolax, Pepsi Max, snus, mobil, Internett, mat(sykelig) og tyggis.

Avhengigheten av mat og lakserende styrer og ødelegger livet mitt. Det er altoppslukende.

Avhengigheten av snus gir meg angst når jeg har for lite tilgjengelig, samme med de resterende tingene jeg nevnte ovenfor. 

Anonymkode: 4fbd3...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.12.2018 den 23.28, Peonjenta skrev:

Dere som er som meg og er avhengig av flere ting, hva ville dere valgt om dere bare kunne valgt bare en eneste ting?   Jeg er usikker, men det står mellom PCen og snus. 

Jeg hadde valgt tyggis 

Anonymkode: 4fbd3...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...