Gå til innhold

Kvinne som skulle fylle bensin på teslaen 😂😂


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, ElectricScum skrev:

En dude i drag? Ser iscenesatt ut.

Ja er muligens iscenesatt, men tviler heller ikke på at det er reelt. Er nok garantert noen som har prøvd å fylle bensin eller diesel på tesla på ordentlig en eller annen plass i verden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Er det en tanks? 😂 Ja den slår det meste, enig der, hvertfall i fremkommelighet 👍

Den blåser alle biler av banen, bokstavelig talt 😂 Bortsett fra det vet jo alle at det er Volvo som er Gudenes bil, og da også min selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Nei. Mercedes kjørte jeg før tolv år siden. Ingen fav lenger. 

Kjenner ikke så veldig godt til Mercedes selv, men har sittet på i Mercedes noen ganger og har egentlig ikke så mye å klage på, men BMW er uansett min favoritt. 

Tesla skal jeg aldri prøve, men tviler heller ikke på at setene er gode, strømbil passer bare ikke til mitt bruk 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Den blåser alle biler av banen, bokstavelig talt 😂 Bortsett fra det vet jo alle at det er Volvo som er Gudenes bil, og da også min selvfølgelig. 

Tja, Volvo er helt ok det, så lenge de har bakhjulsdrift og heftig motor 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Tesla er en møkkabil jo, ikke bare den men alle elbiler. Hvem faen har bruk for likebiler i voksen alder?? 😂 

Tesla yter langt bedre enn utdatert BMW-dritt. Beklager.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sikkert en lånt bil. Hun er sikkert ikke kjent med merket " Tesla". For henne var det bare nok en hybridbil med automatgir.

Anonymkode: 92ef6...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, jabx skrev:

Tesla yter langt bedre enn utdatert BMW-dritt. Beklager.

Der tar du nok helt feil, gutt 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det sikkert en lånt bil. Hun er sikkert ikke kjent med merket " Tesla". For henne var det bare nok en hybridbil med automatgir.

Anonymkode: 92ef6...fac

Kan nok hende, ho er vel ikke vandt til en slik møkkabil ho heller, ho ble nok lurt til å kjøre bilen fra a-b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en uggen følelse av at kvinnen har leid denne bilen på Turo (det er tilsvarende nabobil her i landet). Det har vært tilfeller der folk har kjørt samme bil tom for strøm flere ganger, tilsynelatende uten noen kunnskap (eller planer) om å lade den.

Anonymkode: 8b77f...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy med folk som hisser seg opp over el-biler. Kaller de symaskiner, lekebiler og dildobatteri-bil. Skjønner ikke deres behov for å bruke hersketeknikker for å vise at de er mest glad i fossilbiler. Så lenge man kommer seg fra A til Å må det være greit. Og folk er forskjellige. 

Virker som veldig smålige folk. Litt som på barneskolen når man kranglet om hvilken sykkel som var best. :rolleyes: sikkert samme folka, som aldri kom seg videre...

Anonymkode: cb8d0...de3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med fossilbiler er at de er så kjedelige å kjøre. Utrolig dårlig akselerasjon. Du gir gass, og så tar det evigheter før det skjer noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, prt90 skrev:

Problemet med fossilbiler er at de er så kjedelige å kjøre. Utrolig dårlig akselerasjon. Du gir gass, og så tar det evigheter før det skjer noe.

Og så stinker de og forgifter deg. Og bråker noe jævlig. I tillegg til elendig ytelse sammenlignet med elbiler da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at de som blir provosert av Tesla oftest er de som har dårlig råd selv. Tror det er mye misunnelse der ute. Hvorfor ellers snakke dritt om et bilmerke og eierne om man er over 16 år? BMW ruuler liksom. Det er et transportmiddel som tar deg fra A til B... Voks opp.

Anonymkode: 838b6...d35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det et poeng at det var en kvinne som gjorde dette, TS?

Anonymkode: d4b1a...0c4

Nei, absolutt ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så gøy med folk som hisser seg opp over el-biler. Kaller de symaskiner, lekebiler og dildobatteri-bil. Skjønner ikke deres behov for å bruke hersketeknikker for å vise at de er mest glad i fossilbiler. Så lenge man kommer seg fra A til Å må det være greit. Og folk er forskjellige. 

Virker som veldig smålige folk. Litt som på barneskolen når man kranglet om hvilken sykkel som var best. :rolleyes: sikkert samme folka, som aldri kom seg videre...

Anonymkode: cb8d0...de3

Må si sannheten om lekebiler, jeg skal hvertfall ikke kjøre eller ta på lekebil nå i voksen alder. Sykkel derimot kan jeg ta på og bruke, den kommer hvertfall frem fra a til b noe ikke strøm møkk gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, prt90 skrev:

Problemet med fossilbiler er at de er så kjedelige å kjøre. Utrolig dårlig akselerasjon. Du gir gass, og så tar det evigheter før det skjer noe.

Da har du ikke kjørt en dieselbil med sterk motor, ingen ting å si på akselerasjonen heller. Prøv å kjør en sterk dieselbil, da skjer det noe med en gang du trykker på gassen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten om lekebiler som slår BMW ned i støvlene på ytelse. Etter å ha kjørt en Tesla er det å kjøre en BMW som å sette seg på en trehjulssykkel eller å ha kjørt Harley.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...