AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Del Skrevet 15. desember 2018 Fortell din morsomste prompe-historie! Jeg prompet en gang når jeg var hos legen for å ta synstest og blodprøver. Den var høy og svært illeluktende. Ufrivillig. Legen hørte det garantert, men sa ingenting. Da jeg kom hjem var det spor i trusa. Anonymkode: 109ce...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Del Skrevet 15. desember 2018 FORTELL OM DA DU PROMPET DA Anonymkode: 109ce...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomaden Skrevet 15. desember 2018 #3 Del Skrevet 15. desember 2018 Låg i senga og tulla med kjæresten, jeg låg på magen, han låg oppå meg, han reiser seg opp, og tar tak i rumpeballene mine og drar de fra hverandre så jeg slapp en skikkelig fis rett i trynet på han. en annen gang jeg låg å sov med kjæresten så slapp jeg den våteste fisen noen sinne( i søvne) han vekker meg og sier «ey, jeg tror du dreit på deg....» jeg blir sur fordi jeg hadde nettopp sovnet og orket ikke bry meg. Han ligger der noe bekymret og tenker som så «jaja, for holde meg godt til min side av senga og skifte laken i morgen da». (Til info: det var bare en fis!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå