Gå til innhold

Kvinner, hva har det å si hva jeg jobber som?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tinderdame jeg hadde en hyggelig samtale med og som sa ja til å møtes spurte meg hva jeg jobber som. Jeg svarte og spurte hva hun jobber som også slutter hun å svare.

seriøst?! Jeg blir så jævlig forbanna og lei meg. Jobben min er ikke meg. Hvorfor bryr kvinner seg så jævlig om hva jobben min er? Så lenge jeg tjener godt så burde det ikke ha noe å si. Burde ikke ha noe å si i det hele tatt, men jeg forstår at kvinner vil ha menn med penger. Rant over!

Anonymkode: 8c9b1...1d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noen kvinner som bryr seg om det dessverre. Bare ikke tro at alle gjør det. Skjønner jo at du blir skuffet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn bryr seg også om slikt.

Skammer meg når jeg må svare at jeg jobber i servicebransjen.

Anonymkode: 67449...42c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva daten min jobber med er ikke viktig, med noen unntak...jobber han i ett politisk parti jeg ikke støtter er det en dealbreaker og om han jobber med fotball, jeg håndterer ikke fotball..

Anonymkode: 62e9c...538

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SoWhat? said:

Alvorlig? 

Ja, jeg skrev nettopp at jeg selv jobber is servicebransjen og jeg har opplevd masse reaksjoner lignende det TS beskriver.

Jeg har ikke fullført utdanning av ulike årsaker og jeg får ofte spørsmål om hvorfor jeg ikke vil gjøre mer utav meg osv osv.

Jeg er bare glad for å være i jobb igjen etter å ha tilbragt mange år utenfor arbeidslivet pga sykdom.

Anonymkode: 67449...42c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg skrev nettopp at jeg selv jobber is servicebransjen og jeg har opplevd masse reaksjoner lignende det TS beskriver.