waco Skrevet 28. august 2002 #21 Del Skrevet 28. august 2002 Man må gjennom en papirmølle det er klart. Dersom man virkelig vil, kan man alltids klare det, prøv å la henne bo hos deg som au-pair for eksempel? W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #22 Del Skrevet 29. august 2002 Hva er det du egentlig prøver å skrive waco? at vi nordmenn prøver å hjelpe andre folk i nød, men ikke gidder å ta dem inn som asylsøkere eller noe sånt? det er ikke sant! Jeg skulle gjerne fått henne her i Norge, og gjerne kidnappet henne hit i skjul, men det går ikke! tror du ikke de har tatt fra henne passet kanskje? Ja, jeg ville tatt henne inn i varmen i Norge, for hun er ikke en kriminell asylsøker , hvis hun hadde søkt om det. Jeg har signert jeg også, og jeg er så fly forbannet på slike nigerianske lover at jeg har lyst til å lugge og sparke og klore den personen som bestemmer slike ting! jeg forstår hvorfor de kalles u- land, de lever jo i år 2002 før kristus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 29. august 2002 #23 Del Skrevet 29. august 2002 Har signert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. september 2002 #24 Del Skrevet 4. september 2002 Dette er en viktig sak flere burde støtte opp om! Synd bare at dette ikke er et enkeltstående tilfelle. Hun er "heldig" som har fått saken sin publisert for en hel verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnononA Skrevet 5. september 2002 #25 Del Skrevet 5. september 2002 Har signert, dette må stoppes! Lurer på hva som skjer med mennene som har vært med på "udåden", det kan ikke være slik at dommerne mener at det er kvinnene som "lokker" mannen.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå