Gjest care Skrevet 22. august 2002 #1 Del Skrevet 22. august 2002 http://www.amnesty.no/web.nsf/pages/index fint om alle som "orker" kan sende sitt protestbrev, kanskje det kan hjelpe denne kvinnen...........et forsøk verdt.............. P.s for de som sendere protestbrev, hyggelig om du sier i fra på denne linken.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 22. august 2002 #2 Del Skrevet 22. august 2002 Hei Care :D Det ligger ut på sol.no ,det er bare å logge seg inn og der kan du pritestere.Jeg har protestert,denne saken er skammelig.Våre folkevalgte politikere enset ikke skaen,men våre andre nordiske land har protestert. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. august 2002 #3 Del Skrevet 22. august 2002 Hei Indianlady, fint at du har stemt. Forøvrig trenger man ikke logge seg inn på sol for å stemme, jeg har lagt ut linken direkte til Amnesty International her på kg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 22. august 2002 #4 Del Skrevet 22. august 2002 Nå har jeg også sendt mail og protestert. Det er ufattelig at det går ant å overse dette her. Det er et så klart brudd på menneskerettighetene som det går ant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. august 2002 #5 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg mener det er vår medmenneskelige plikt å beskytte slike mennesker, la oss enes om å inngi denne kvinnen asyl straks! Men kjenner jeg dere rett.... dere er jo så innvandrerfiendtlige så det halve kunne vært nok..... og en kriminell innvandrer... det er jo det siste dere vil ha inn her i landet... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 22. august 2002 #6 Del Skrevet 22. august 2002 Har også sendt protesbrevet i form av mail. Håper virkelig hun får leve. Dette er utrolig vilt at dette kan skje i år 2002. Tvi, tvi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 22. august 2002 #7 Del Skrevet 22. august 2002 Har også sendt en mail. Hva betyr "å steines"? *føler seg utrolig dum* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. august 2002 #8 Del Skrevet 22. august 2002 Steines er en grusom måte å drepe et menneske på - og det er oftest kvinner som blir utsatt for denne straffen. Det er flere måter å gjøre dette på. En måte er å grave en grop, putte den dømte nedi, og fylle igjen med jord slik at hode og overkropp synes. Deretter kaster man stein på den dømte til vedkommende dør. Noen ganger kan den dømte gå fri dersom han/hun kommer seg løs før steinene har slått vedkommende bevisstløs eller har drept vedkommende. Det er viktig å ikke bruke for store stein, slik at offeret ikke blir bevisstløs eller drept med en gang. Er enig i at kvinnen bør få asyl her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 22. august 2002 #9 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg har også signert på protesten.Helt ufattelig at slikt kan skje i år 2002. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 23. august 2002 #10 Del Skrevet 23. august 2002 Støtt opp om dette , det kan nytte , i Sverige har de fått 60000 underskrifter , mens vi i Norge har klart ca 7000. Engasjer dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. august 2002 #11 Del Skrevet 23. august 2002 Hei gjest, det at vi bare har klart 6000 stemmer mot sveiges 60000 stemmer sier oss at nordmenn er litt mindre interesser i å engasjerer seg i livet utenfor norges grenser. Kanskje det er denne rikdommen som har gjort oss til egosentriske og empatiløse mennesker.....hvem vet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. august 2002 #12 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg har signert nå iallfall. Det er en grusom måte å ta livet av folk på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 26. august 2002 #13 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg har også signert nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. august 2002 #14 Del Skrevet 26. august 2002 Hvis jeg ikke tar feil skal Miss World arrangementet foregå i Nigeria. Jeg vil oppfordre til boikott av dette arrangementet så lenge dommen blir stående. Dersom konkurransen skal avholdes, kunne den blitt flyttet til et annet land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinocchio Skrevet 26. august 2002 #15 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg har selvfølgelig også stemt. Noen sa en gang at hvis vi skulle få besøk fra en annen verden så ville de være så enormt intelligente og langt fremme utviklingsmessig av vi ikke ville ha noe å frykte. Og det er sikkert sant. Våre kjære nabostjerner her ute i enden av Melkeveien har nok lite å frykte.. Det beviser denne historien og utallige lignende. For vi derimot, vi som har nok med å pelle lus fra hverandres hodebunner, vi reiser nok aldri noe sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 27. august 2002 #16 Del Skrevet 27. august 2002 Har signert på protestebrevet. Helt forferdelig sak, håper virkelig Amnesty klarer å ordne opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnen Skrevet 28. august 2002 #17 Del Skrevet 28. august 2002 Har skrevet under, skulle ønske jeg kunne hjelpe mer............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. august 2002 #18 Del Skrevet 28. august 2002 Kanskje du kunne gitt henne asyl og opphold i ditt eget hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langstrømpe Skrevet 28. august 2002 #19 Del Skrevet 28. august 2002 Har selvfølgelig signert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. august 2002 #20 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg har signert, gjør det med glede mange ganger hvis det kunne hjelpe. Waco, hvor henvender man seg for å ta noen i asyl i sitt eget hjem da? Så lenge jeg ikke bor i kirken så kan vel omtrent hvem som helst komme og hente henne igjen... Hadde jeg tilfeldigvis hatt en kirke jeg kunne tilbydt henne, så med glede! Men det er vel faktisk ikke så enkelt å få noen i asyl...Er det vel? *Lillian* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå