AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #21 Skrevet 15. desember 2018 Kvinner som venter på "den rette" er alltid noe flott og vakkert noe. Mannfolk som forsøker å gjøre det samme, blir sannsynligvis regnet som en veldig pussig skrue som det garantert er noe "galt" med ettersom man fremdeles ikke har fått seg noe... Anonymkode: f4f02...148
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #22 Skrevet 15. desember 2018 Kvinner liker ikke jomfru-menn. Skal du ha noen sjans ville jeg tonet ned at du er uerfaren. Fake it 'til you make it. Sier ikke at du skal lyve, bare unngå å si at ikke har klart å få dame. Ellers kan hun stille spørsmål ved om det er noe galt med deg, eller at du rett og slett har mislykkes fordi du er en taper. Anonymkode: f47b5...557
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #23 Skrevet 15. desember 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i helvete skal du kunne vite at han er jomfru. Alle gutter vil juge for deg, for å ha sex med deg. Anonymkode: 7d5d7...c61 Alle gutter lyver ikke. Men ja jeg vet at flere har gjort det. Anonymkode: e4089...19b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #24 Skrevet 15. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som venter på "den rette" er alltid noe flott og vakkert noe. Mannfolk som forsøker å gjøre det samme, blir sannsynligvis regnet som en veldig pussig skrue som det garantert er noe "galt" med ettersom man fremdeles ikke har fått seg noe... Anonymkode: f4f02...148 Nei, jeg synes det er veldig tiltrekkende 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner liker ikke jomfru-menn. Skal du ha noen sjans ville jeg tonet ned at du er uerfaren. Fake it 'til you make it. Sier ikke at du skal lyve, bare unngå å si at ikke har klart å få dame. Ellers kan hun stille spørsmål ved om det er noe galt med deg, eller at du rett og slett har mislykkes fordi du er en taper. Anonymkode: f47b5...557 Du har misforstått. Jeg er en jente som ser etter en jomfru-mann. Anonymkode: e4089...19b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #25 Skrevet 15. desember 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner tankegangen din, men jeg må bare nevne at du kanskje har vel store forhåpninger. Det er få ting som er sexy med orgasmetryner, klønete usikker sex, utprøving når fyren ikke har peiling og første gang. Det kan godt være at du finner en god match på det mentale, men så er det fullstendig kræsj i senga. Om du har funnet drømmematchen vet du rett og slett ikke før du har "prøvd han ut" på alle plan. Anonymkode: 327fb...fb7 Da får man jobbe med det da. Sex trenger vel ikke å være så seriøst. Går an å være litt rar og le litt, også. Ta tiden til hjelp, lære hverandre å kjenne og prøve ut ting. Anonymkode: e4089...19b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #26 Skrevet 16. desember 2018 Jeg har også alltid vært der at jeg vil vente med slikt til jeg kommer i et forhold der det er følelser og ekte tiltrekkelse inne i bildet. Så skjønner deg jeg, TS. Mann Anonymkode: c1024...073
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå