AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Vil gjerne ha svar utifra hva dere selv vet/opplever, for å finne ut om det egentlig er mulig. Jeg er en jente i 20-årene som prøver å vente med sex til jeg finner den rette. Jeg er attraktiv og oppegående. Ikke religiøs. Fin og ressurssterk familie. Har venner og hobbyer, og er i gang med utdanning. Er det mulig å finne en gutt over 20 som er jomfru, attraktiv, ikke spesielt religiøs, har utdanning/jobb og venner? Anonymkode: e4089...19b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Joda, det er mulig å finne en gutt som er svenn. Sjeldent, men det fins flere enn en kanskje tror. Anonymkode: c46c3...0a9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 Tja, der har vi mer eller mindre meg, men jeg tror ikke jeg er spesielt attraktiv siden jeg ikke får matcher når jeg har prøvd meg frem på Tinder i det siste da jeg er lei av å være singel nå og vil finne meg noen. Anonymkode: c55a6...5a4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Joda, det er mulig å finne en gutt som er svenn. Sjeldent, men det fins flere enn en kanskje tror. Anonymkode: c46c3...0a9 Ja, det gjør kanskje det. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tja, der har vi mer eller mindre meg, men jeg tror ikke jeg er spesielt attraktiv siden jeg ikke får matcher når jeg har prøvd meg frem på Tinder i det siste da jeg er lei av å være singel nå og vil finne meg noen. Anonymkode: c55a6...5a4 Jeg mener vel at jeg er ute etter en som er frivillig jomfru, og ikke ufrivillig Anonymkode: e4089...19b
megda Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg mener vel at jeg er ute etter en som er frivillig jomfru, og ikke ufrivillig Om man er frivillig jomfru langt i 20-årene som mann, så må jo det være av religiøs overbevisning og lite annet. Det taler jo i mot hele biologien til enhver mann i utgangspunktet. hvorfor er dette så viktig for deg? om han er jomfru eller ikke? Generelt sett så vil en mann som ikke har mistet jomfrudommen relativt sent være en mann få attraktive kvinner vil ha sex med, men det kan jo være andre grunner. Selv var jeg i 20-årene da jeg mistet min egen, men det var grunnet egen usikkerhet rundt kropp og forventinger. Det hadde vært noen tilbud på bordet. Endret 14. desember 2018 av megda 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 Når man er over 20 så kalles det en mann. Det er ikke noen guttunge lengre. Jeg tror nok ikke det er så mange som frivillig velger å avstå fra sex til ekteskap, og til og med mange religiøse gjør ikke det engang. Å vente med sex til forhold er jo noe annet og det er jo ikke sånn at alle menn over 20 har hatt en haug med partnere. Men det man tror er "den rette" er ikke alltid det etter en stund. Så spørsmålet er hvor lenge man skal vente med å se om noen er den rette før man har sex da. Da jeg var 20 trodde for eksempel jeg at jeg hadde møtt den rette. Etter ett år ble det slutt, og jeg var knust, men når jeg ser tilbake på det var han nok ikke så veldig rett for meg likevel. Anonymkode: 290b6...c7b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #7 Skrevet 14. desember 2018 27 minutter siden, megda skrev: Om man er frivillig jomfru langt i 20-årene som mann, så må jo det være av religiøs overbevisning og lite annet. Det taler jo i mot hele biologien til enhver mann i utgangspunktet. hvorfor er dette så viktig for deg? om han er jomfru eller ikke? Generelt sett så vil en mann som ikke har mistet jomfrudommen relativt sent være en mann få attraktive kvinner vil ha sex med, men det kan jo være andre grunner. Selv var jeg i 20-årene da jeg mistet min egen, men det var grunnet egen usikkerhet rundt kropp og forventinger. Det hadde vært noen tilbud på bordet. Det er veldig romantisk og søtt og vitner om bra viljestyrke. Har lyst på en som har tvunget seg unna i mange år pga han har ventet på meg. Det er nok teit, men det er jo akkurat det jeg har gjort? Som kvinne får man tilbud om sex og forhold hele tiden, og jeg har også hatt lyst til å ha sex. Jeg vil vel ha en som har gjort samme "offeret" som meg, for det har ikke vært så lett. Og jeg vet at de fleste menn som er jomfru lenge antagelig er det ufrivillig, men det ønsker ikke jeg. Nå har det vel også blitt en slags fantasi hos meg og jeg har lyst til å eksperimentere med han og være den første til alt, og har lyst til å se ansiktet og reaksjonen hans første gangen han kommer i munnen til en kvinne, første gangen han får penetrere osv. Jeg bare liker tanken på å kunne vekke det seksuelle hos han 100%, og at han kan det hos meg. Jeg vil ha mye og bra sex, men jeg vil ha meningsfull sex. Jeg vil ikke være den eneste som gir opp noe, på en måte. Og jeg vet at det sikkert er en forhistorisk og idiotisk tankegang, men er det ikke lov å føle det slik? Jeg mener slett ikke at sex er noe dumt eller syndfullt. 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man er over 20 så kalles det en mann. Det er ikke noen guttunge lengre. Jeg tror nok ikke det er så mange som frivillig velger å avstå fra sex til ekteskap, og til og med mange religiøse gjør ikke det engang. Å vente med sex til forhold er jo noe annet og det er jo ikke sånn at alle menn over 20 har hatt en haug med partnere. Men det man tror er "den rette" er ikke alltid det etter en stund. Så spørsmålet er hvor lenge man skal vente med å se om noen er den rette før man har sex da. Da jeg var 20 trodde for eksempel jeg at jeg hadde møtt den rette. Etter ett år ble det slutt, og jeg var knust, men når jeg ser tilbake på det var han nok ikke så veldig rett for meg likevel. Anonymkode: 290b6...c7b Jeg snakker ikke om ekteskap, heller. Det får man ta etterhvert. Tror ikke jeg klarer å vente til jeg er gift, for skal nok ikke gifte meg tidlig i 20årene. Du har rett i det du skriver, selvsagt. Men man kan nå bare gå utifra det man føler der og da. Anonymkode: e4089...19b 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #8 Skrevet 14. desember 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig romantisk og søtt og vitner om bra viljestyrke. Har lyst på en som har tvunget seg unna i mange år pga han har ventet på meg. Det er nok teit, men det er jo akkurat det jeg har gjort? Som kvinne får man tilbud om sex og forhold hele tiden, og jeg har også hatt lyst til å ha sex. Jeg vil vel ha en som har gjort samme "offeret" som meg, for det har ikke vært så lett. Og jeg vet at de fleste menn som er jomfru lenge antagelig er det ufrivillig, men det ønsker ikke jeg. Nå har det vel også blitt en slags fantasi hos meg og jeg har lyst til å eksperimentere med han og være den første til alt, og har lyst til å se ansiktet og reaksjonen hans første gangen han kommer i munnen til en kvinne, første gangen han får penetrere osv. Jeg bare liker tanken på å kunne vekke det seksuelle hos han 100%, og at han kan det hos meg. Jeg vil ha mye og bra sex, men jeg vil ha meningsfull sex. Jeg vil ikke være den eneste som gir opp noe, på en måte. Og jeg vet at det sikkert er en forhistorisk og idiotisk tankegang, men er det ikke lov å føle det slik? Jeg mener slett ikke at sex er noe dumt eller syndfullt. Jeg snakker ikke om ekteskap, heller. Det får man ta etterhvert. Tror ikke jeg klarer å vente til jeg er gift, for skal nok ikke gifte meg tidlig i 20årene. Du har rett i det du skriver, selvsagt. Men man kan nå bare gå utifra det man føler der og da. Anonymkode: e4089...19b Så når vi har avklart at du ikke vil vente til ekteskap, hvorfor skal du la være å bli sammen med noen som har hatt kjæreste og dermed en sexpartner før deg? For jeg går ut i fra at alle man har vært sammen med har føltes som den rette i begynnelsen. Jeg tror bare at du går glipp av mange flotte menn dersom den du vil bli sammen med MÅ være jomfru. Anonymkode: 290b6...c7b 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #9 Skrevet 14. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så når vi har avklart at du ikke vil vente til ekteskap, hvorfor skal du la være å bli sammen med noen som har hatt kjæreste og dermed en sexpartner før deg? For jeg går ut i fra at alle man har vært sammen med har føltes som den rette i begynnelsen. Jeg tror bare at du går glipp av mange flotte menn dersom den du vil bli sammen med MÅ være jomfru. Anonymkode: 290b6...c7b Hvorfor skal jeg ikke kunne få det jeg vil ha? Hvorfor skal jeg nøye meg med noe? Det er vanskelig å finne menn med gode verdier. Anonymkode: e4089...19b
Duftavsommerregn Skrevet 14. desember 2018 #10 Skrevet 14. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å finne en gutt over 20 som er jomfru, attraktiv, ikke spesielt religiøs, har utdanning/jobb og venner? Helt klart! Gutter skryter på seg mye, så du kan ikke alltid høre på hva de sier heller Jeg var 21 år før jeg var sammen med en kvinne slik. Men du må kanskje lete litt i miljøer som ser på dette som en dyd og har det som etikk og moral. Ofte er det kristne, men det kan også være andre. Det å gi sex til noen man ikke elsker og har et bånd til ender aldri bra første gang man gjør det.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #11 Skrevet 14. desember 2018 4 minutter siden, Duftavsommerregn said: Helt klart! Gutter skryter på seg mye, så du kan ikke alltid høre på hva de sier heller Jeg var 21 år før jeg var sammen med en kvinne slik. Men du må kanskje lete litt i miljøer som ser på dette som en dyd og har det som etikk og moral. Ofte er det kristne, men det kan også være andre. Det å gi sex til noen man ikke elsker og har et bånd til ender aldri bra første gang man gjør det. Jo, det har endt veldig bra med meg og ff'en min som jeg nylig har møtt, så dette er bare tull, men det vet du jo allerede. Og man "gir" ikke sex til noen. Man har det med dem. Sånn til opplysning. Anonymkode: c55a6...5a4 1
Duftavsommerregn Skrevet 14. desember 2018 #12 Skrevet 14. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, det har endt veldig bra med meg og ff'en min som jeg nylig har møtt, så dette er bare tull, men det vet du jo allerede. Og man "gir" ikke sex til noen. Man har det med dem. Sånn til opplysning. Ja for deg, mange har det ikke slik. Jo du gir det til de, og de gir det til deg. Ofte ender det ikke med noen suksess når man det deler dette men "hvem som helst" . Men om det ligger for deg? Bevares.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #13 Skrevet 14. desember 2018 7 minutter siden, Duftavsommerregn said: Det å gi sex til noen man ikke elsker og har et bånd til ender aldri bra første gang man gjør det. Hva mener du egentlig? Anonymkode: c1ec8...0f4
megda Skrevet 14. desember 2018 #14 Skrevet 14. desember 2018 55 minutter siden, AnonymBruker said: Det er veldig romantisk og søtt og vitner om bra viljestyrke. Har lyst på en som har tvunget seg unna i mange år pga han har ventet på meg. Det er nok teit, men det er jo akkurat det jeg har gjort? Som kvinne får man tilbud om sex og forhold hele tiden, og jeg har også hatt lyst til å ha sex. Jeg vil vel ha en som har gjort samme "offeret" som meg, for det har ikke vært så lett. Og jeg vet at de fleste menn som er jomfru lenge antagelig er det ufrivillig, men det ønsker ikke jeg. Nå har det vel også blitt en slags fantasi hos meg og jeg har lyst til å eksperimentere med han og være den første til alt, og har lyst til å se ansiktet og reaksjonen hans første gangen han kommer i munnen til en kvinne, første gangen han får penetrere osv. Jeg bare liker tanken på å kunne vekke det seksuelle hos han 100%, og at han kan det hos meg. Jeg vil ha mye og bra sex, men jeg vil ha meningsfull sex. Jeg vil ikke være den eneste som gir opp noe, på en måte. Og jeg vet at det sikkert er en forhistorisk og idiotisk tankegang, men er det ikke lov å føle det slik? Jeg mener slett ikke at sex er noe dumt eller syndfullt. jeg respekterer og skjønner jo tanken fullt ut, men om du hadde funnet "den rette" på et tidligere tidspunkt ville du ikke hatt sex tidligere da? Det er vel ofte det som skjer med de fleste om man kan overføre betydningen til å være forelsket. Så lenge du faktisk er sosial og møter mange ulike mennesker da blir vel sjansen for å finne denne mannen større, men vil jo tro du jobber i mot prosentene likevel.
Duftavsommerregn Skrevet 14. desember 2018 #15 Skrevet 14. desember 2018 4 minutter siden, megda skrev: Så lenge du faktisk er sosial og møter mange ulike mennesker da blir vel sjansen for å finne denne mannen større, men vil jo tro du jobber i mot prosentene likevel. Det er jo slik at den partneren man ønsker seg ikke er lett å finne, hoppe for tidlig på dette vil ofte ende i havari! Ta seg tid, sjekke ut vedkommende partner, og stressteste et forhold er noe de aller ferreste tar seg tid til, og da ender det ofte galt. De beste partnere blir fot opptatt av de som ser slike kvaliteter, og da varer ofte forholdet veldig lenge. Så har du dette med "tiltrekning" som mange setter som et krav, som gjør at man går glipp av mange man kunne passet meget godt med, men det er ikke godt nok fordi kravene er for store, ofte fordi dette har med "sosial status" å gjøre. Da ber man om trøbbel. Dette lærer man ikke uten å prøve og feile! For de fleste har ikke evnen til å lære av andre sine erfaringer. Slik er det bare. 1
Duftavsommerregn Skrevet 14. desember 2018 #16 Skrevet 14. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du egentlig? La meg være litt direkte da ONS er et eksempel, der man lar begjæret styre, og ikke fornuften. Der fysisk tiltrekking er alt, og så tror man at dette er noe man kan bygge et langvarig forhold på, det er lett å la seg bedra! Noen ganger kan det klaffe, men da skal man virkelig ha flaks.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #17 Skrevet 14. desember 2018 Ja, selvsagt. Anonymkode: 24c42...759
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #18 Skrevet 14. desember 2018 Hvordan i helvete skal du kunne vite at han er jomfru. Alle gutter vil juge for deg, for å ha sex med deg. Anonymkode: 7d5d7...c61 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #19 Skrevet 15. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig romantisk og søtt og vitner om bra viljestyrke. Har lyst på en som har tvunget seg unna i mange år pga han har ventet på meg. Det er nok teit, men det er jo akkurat det jeg har gjort? Som kvinne får man tilbud om sex og forhold hele tiden, og jeg har også hatt lyst til å ha sex. Jeg vil vel ha en som har gjort samme "offeret" som meg, for det har ikke vært så lett. Og jeg vet at de fleste menn som er jomfru lenge antagelig er det ufrivillig, men det ønsker ikke jeg. Nå har det vel også blitt en slags fantasi hos meg og jeg har lyst til å eksperimentere med han og være den første til alt, og har lyst til å se ansiktet og reaksjonen hans første gangen han kommer i munnen til en kvinne, første gangen han får penetrere osv. Jeg bare liker tanken på å kunne vekke det seksuelle hos han 100%, og at han kan det hos meg. Jeg vil ha mye og bra sex, men jeg vil ha meningsfull sex. Jeg vil ikke være den eneste som gir opp noe, på en måte. Og jeg vet at det sikkert er en forhistorisk og idiotisk tankegang, men er det ikke lov å føle det slik? Jeg mener slett ikke at sex er noe dumt eller syndfullt. Anonymkode: e4089...19b Jeg skjønner tankegangen din, men jeg må bare nevne at du kanskje har vel store forhåpninger. Det er få ting som er sexy med orgasmetryner, klønete usikker sex, utprøving når fyren ikke har peiling og første gang. Det kan godt være at du finner en god match på det mentale, men så er det fullstendig kræsj i senga. Om du har funnet drømmematchen vet du rett og slett ikke før du har "prøvd han ut" på alle plan. Anonymkode: 327fb...fb7 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #20 Skrevet 15. desember 2018 I kristenmiljøer og bibelskole er det av og til noen veldig pene menn, som et par av dem er jomfru. Men enig med den over, den seksuelle kjemien har sykt mye å si for om et forhold overlever langsiktig så det er best å prøvekjøre tidlig så man vet hva man planlegger å dedikere mer tid og følelser for, ellers kan det bli megaskuff og all tid og følelser bortkastet om du finner ut at det er kræsj i senga senere Anonymkode: c3619...5a8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå