Englepus Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Klemte tommelen min for 1 mnd. siden og nå er neglen helt løs. Men den detter ikke av! Den er løs fra midten og ned og det er masse væske under den. Men den henger fremdeles fast øverst. Det er jo ikke akkurat noe jeg plager legen med.. Men det hadde vel vært det beste å fått den av, eller? Ser for meg at jeg hekter den fast i noe og røsker den av...*ouch* Gode ideer anyone?
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 La den være i fred. Den detter nok av tidsnok. Kanskje du skal tape fingeren? Pass på at det ikke blir infeksjon. Ville renset med saltvannsløsning.
Gjest manic Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Sambo driver med lagidrett og ødelegger tåneglene sine hele tiden, og han river dem av og så vokser det ut en ny. Jeg synes det både ser jævlig ut og høres jævlig vondt ut..men det må kanskje gjøres..
Jully Skrevet 1. april 2005 #4 Skrevet 1. april 2005 Sambo driver med lagidrett og ødelegger tåneglene sine hele tiden' date=' og han river dem av og så vokser det ut en ny. Jeg synes det både ser jævlig ut og høres jævlig vondt ut..men det må kanskje gjøres..[/quote'] Auuu! Det hørtes virkelig ikke godt ut...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå