Gå til innhold

Hjemmene til folk blir fulle!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker easy living, fordi jeg synes det er slitsomt å ha mye å miste. Dessuten er det ting som ikke blir brukt som bare ligger bortgjemt et sted. Da bestemor voks opp var det ikke butikker slik som nå. De lagde ting selv og reparerte ting. Nå arver vi det som blir igjen av foreldre og besteforeldre. De kjøpte mye ting da de selv var barn og når vi var små. Og gjerne enda om noe frister. Jeg får helt angst av disse fulle husene... 

Anonymkode: 66ffa...060

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg liker easy living, fordi jeg synes det er slitsomt å ha mye å miste. Dessuten er det ting som ikke blir brukt som bare ligger bortgjemt et sted. Da bestemor voks opp var det ikke butikker slik som nå. De lagde ting selv og reparerte ting. Nå arver vi det som blir igjen av foreldre og besteforeldre. De kjøpte mye ting da de selv var barn og når vi var små. Og gjerne enda om noe frister. Jeg får helt angst av disse fulle husene... 

Anonymkode: 66ffa...060

Hvem er du til å mene noe om hvordan andre har det hjemme? Folk får gjøre som de vil. Pass på deg sjøl, men forvent ikke at andre synes det samme som deg. Du sitter ikke på noen fasit. 

Anonymkode: 9990c...8b2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Må være en fæl angst å ha. Kanskje du burde gå til psykolog for å få hjelp mot angsten? 

Anonymkode: 39f79...dd6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siden du liker å leve lett, så får du angst av at andres hjem er fulle av diverse ting? 

Anonymkode: 7a01e...735

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er du til å mene noe om hvordan andre har det hjemme? Folk får gjøre som de vil. Pass på deg sjøl, men forvent ikke at andre synes det samme som deg. Du sitter ikke på noen fasit. 

Anonymkode: 9990c...8b2

ALLE har det ikke fullt, men mange har det.  Hva skal andre synes om meg? Sitter du på fasiten kanskje? 

Anonymkode: 66ffa...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så siden du liker å leve lett, så får du angst av at andres hjem er fulle av diverse ting? 

Anonymkode: 7a01e...735

Ja jeg tenker på hvor alt skal gjøres av til slutt. Folk kjøper og kjøper så fort de har lyst på noe. Så klages det etterpå på at "vet ikke hvor jeg skal begynne å lete", "har det så fullt hjemme" 

Anonymkode: 66ffa...060

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ALLE har det ikke fullt, men mange har det.  Hva skal andre synes om meg? Sitter du på fasiten kanskje? 

Anonymkode: 66ffa...060

Vi andre synes du virker mindre intelligent som slenger fra deg ordet angst som om det er en jakke. 

Og fordi du dømmer andre, noe du ikke har noen ting med. 

Anonymkode: 7a01e...735

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ALLE har det ikke fullt, men mange har det.  Hva skal andre synes om meg? Sitter du på fasiten kanskje? 

Anonymkode: 66ffa...060

Jeg bare gjentar dette igjen: 

 
Hvem er du til å mene noe om hvordan andre har det hjemme? Folk får gjøre som de vil. Pass på deg sjøl, men forvent ikke at andre synes det samme som deg. Du sitter ikke på noen fasit. 
 
 

Anonymkode: 9990c...8b2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig jeg! Bortsett fra angsten da, serr, du kan ikke misbruke ordet angst på den måten! Liker også å ha få ting, liker å ha det ryddig og pent og har det slik at alt jeg har også blir brukt! 

Anonymkode: ad4f6...a34

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi andre synes du virker mindre intelligent som slenger fra deg ordet angst som om det er en jakke. 

Og fordi du dømmer andre, noe du ikke har noen ting med. 

Anonymkode: 7a01e...735

Enig. Angst er faktisk en diagnose. Blir omtrent som å si at man hat dysleksi eller ADHD uten å ha vært utredet for det. 

Anonymkode: 9990c...8b2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi andre synes du virker mindre intelligent som slenger fra deg ordet angst som om det er en jakke. 

Og fordi du dømmer andre, noe du ikke har noen ting med. 

Anonymkode: 7a01e...735

Hva er det med folk å bruke "mindre intelligent"  hele tiden?  Er "dere andre"  så himla intelligente dere da som ut fra et innlegg kan bedømme intelligensen til andre? Og hvorfor skal jeg bry meg om hva du synes? 

Anonymkode: 66ffa...060

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du liker det minimalistisk, og det må du da gjerne gjøre. Men du får ikke angst av at andre ikke har det, da vet du ikke hva angst er!

Anonymkode: a7d86...c31

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bare gjentar dette igjen: 

 
Hvem er du til å mene noe om hvordan andre har det hjemme? Folk får gjøre som de vil. Pass på deg sjøl, men forvent ikke at andre synes det samme som deg. Du sitter ikke på noen fasit. 
 
 

Anonymkode: 9990c...8b2

Du vet, det er kjedelig å være perfekt hvis ingen får vite om det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er enig jeg! Bortsett fra angsten da, serr, du kan ikke misbruke ordet angst på den måten! Liker også å ha få ting, liker å ha det ryddig og pent og har det slik at alt jeg har også blir brukt! 

Anonymkode: ad4f6...a34

Jeg liker også å ha det ryddig og pent, men jeg går da ikke rundt og forventer at andre har det på samme måten. 

Jeg tenker at man får la andre leve sitt liv som de vil, uten at jeg skal få «angst» av den grunn. 

Anonymkode: 9990c...8b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at det er foreldregenerasjonen min (jeg er millennial) dette gjelder for. Jeg har veldig få venner og bekjente som har ting overalt. Minimalisme har vel vært på moten en stund nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med folk å bruke "mindre intelligent"  hele tiden?  Er "dere andre"  så himla intelligente dere da som ut fra et innlegg kan bedømme intelligensen til andre? Og hvorfor skal jeg bry meg om hva du synes? 

Anonymkode: 66ffa...060

Vi er nok mer intelligent enn deg. Det å bruke angst for ingen ting er rett og slett idiotisk og slemt. 

Angst er en diagnose som svært mange sliter med, og som ikke blir tatt seriøst, NETTOPP på grunn av slike som deg. 

Anonymkode: 7a01e...735

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du liker det minimalistisk, og det må du da gjerne gjøre. Men du får ikke angst av at andre ikke har det, da vet du ikke hva angst er!

Anonymkode: a7d86...c31

jo litt, eller det er en liten stressfaktor. Så utrolig mange unødvendige ressurser brukt på tull egentlig. Folk finner jo alltid unnskyldinger for å kjøpe nytt. Butikkene kan å bruke salgstriks og folk går fem på. 

Det er lov å kjøpe noe nytt dersom det du har er oppbrukt, skadelig eller det nye er mer helsemessig... men det ER fullere hjem nå enn det var før. Fordi vi arver etter besteforeldre og foreldre. 

Anonymkode: 66ffa...060

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med folk å bruke "mindre intelligent"  hele tiden?  Er "dere andre"  så himla intelligente dere da som ut fra et innlegg kan bedømme intelligensen til andre? Og hvorfor skal jeg bry meg om hva du synes

Anonymkode: 66ffa...060

Men hvorfor lager du et innlegg da, om du ikke ønsker innspill?!

Anonymkode: 9990c...8b2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hind skrev:

Du vet, det er kjedelig å være perfekt hvis ingen får vite om det :P

Har jeg sagt jeg er perfekt? hva er det med kg folk å ta det som et selvfølge at ts føler seg bedre enn andre bare h*n kritiserer noe. 

Anonymkode: 66ffa...060

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor lager du et innlegg da, om du ikke ønsker innspill?!

Anonymkode: 9990c...8b2

det du kommer med er ikke innspill, du begynner heller å gnåle om "vi andre synes du ..." og dette innlegget har ikke med intelligens å gjøre. 

Anonymkode: 66ffa...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...