Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. desember 2018 #1 Del Skrevet 11. desember 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. desember 2018 #2 Del Skrevet 11. desember 2018 Dette er bare en makrell i tomat boks og den er en nyhet. Som jeg ikke har smakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. desember 2018 #3 Del Skrevet 11. desember 2018 Nei nå gidder jeg ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. desember 2018 #4 Del Skrevet 11. desember 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2018 #5 Del Skrevet 11. desember 2018 Raring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. desember 2018 #6 Del Skrevet 11. desember 2018 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Raring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 12. desember 2018 #7 Del Skrevet 12. desember 2018 Gratulerer med din siste tråd. ㊗️ Det skal du ha, man kan ikke si at du er uten en tråd. 🐍 Hva skal tråden handle om? (Håper det ikke er mye julehandel) Så ønsker jeg lykke til og håper det er i tråd med reglementet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2018 #8 Del Skrevet 12. desember 2018 Det håper jeg også. Alt sammen....og det er mulig at det er meg som misforstår, men det høres ut som om CC ikke skal være her mere? Hun skal ikke forsvinne vel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. desember 2018 #9 Del Skrevet 12. desember 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det håper jeg også. Alt sammen....og det er mulig at det er meg som misforstår, men det høres ut som om CC ikke skal være her mere? Hun skal ikke forsvinne vel? Neida, skal da ikke forsvinne Jeg skal være her jeg, dette er bare en siste 2018 tråd, som egentlig bare er tull og fjas. 12 minutter siden, Nietsoj skrev: Gratulerer med din siste tråd. ㊗️ Det skal du ha, man kan ikke si at du er uten en tråd. 🐍 Hva skal tråden handle om? (Håper det ikke er mye julehandel) Så ønsker jeg lykke til og håper det er i tråd med reglementet Handler ikke om noe spesielt egentlig, bare tull og fjas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamle Smukka Skrevet 12. desember 2018 #10 Del Skrevet 12. desember 2018 14 timer siden, Catalina Culès skrev: Dette er bare en makrell i tomat boks og den er en nyhet. Som jeg ikke har smakt. Den har nok ekistert lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiccicherry Skrevet 12. desember 2018 #11 Del Skrevet 12. desember 2018 9 minutter siden, Catalina Culès skrev: Neida, skal da ikke forsvinne Jeg skal være her jeg, dette er bare en siste 2018 tråd, som egentlig bare er tull og fjas. Handler ikke om noe spesielt egentlig, bare tull og fjas. Litt koselig med tull og fjas, er så mange alvorlige tråder her inne fra før 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 12. desember 2018 #12 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) 15 timer siden, Catalina Culès skrev: Lag flere slike. Det er så hyggelig. Liker tråene dine. Endret 12. desember 2018 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. desember 2018 #13 Del Skrevet 12. desember 2018 12 minutter siden, Wonders skrev: Lag flere slike. Det er så hyggelig. Liker tråene dine. Men det blir den siste jeg lager i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. desember 2018 #14 Del Skrevet 12. desember 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2018 #15 Del Skrevet 12. desember 2018 54 minutter siden, Catalina Culès skrev: Neida, skal da ikke forsvinne. Jeg skal være her jeg, dette er bare en siste 2018 tråd, som egentlig bare er tull og fjas. Handler ikke om noe spesielt egentlig, bare tull og fjas. Takk. Nå ble jeg beroliget. Jeg trenger tull og tøys hver dag for å ha det bra. 5 fjasevitaminer om dagen - minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. desember 2018 #16 Del Skrevet 12. desember 2018 Jeg må slutte å våse og tøyse og fjase. Kun religionsforumet for meg framover... (( )) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 12. desember 2018 #17 Del Skrevet 12. desember 2018 Jeg liker fjaset ditt - aldri en dag uten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. desember 2018 #18 Del Skrevet 12. desember 2018 4 minutter siden, Nietsoj skrev: Jeg liker fjaset ditt - aldri en dag uten Vi får se... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. desember 2018 #19 Del Skrevet 12. desember 2018 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jeg må slutte å våse og tøyse og fjase. Kun religionsforumet for meg framover... (( )) Jeg og i fra nyttår skal jeg bare være 100 % seriøs (ja særlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. desember 2018 #20 Del Skrevet 14. desember 2018 Jeg glemte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå