Gå til innhold

Kunne dere ha datet en slik mann?

Fremhevede innlegg

Gjest duftlyset
Skrevet

Det med sex vil ta tid. Det løsner etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke problemet.

Anonymkode: 274b7...476

Skrevet

Alt jeg håper på er at han finner ut at du ikke er verdt å bruke tid på. Jez. Du er fir jævli i måten å beskrive ham på i det første lange avsnitt. Fysj! Et gammeldags uttrykk men det stemmer. Det hjelper ikke at du glatter over i andre avsnitt. Finn deg en annen så han slipper deg sier jeg bare. 

Skrevet

Ville nok gi han en mulighet til myke opp. Han har jo gode verdier som du sier og det er viktig.

Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du aldri hatt kjæreste? Eller hvordan har du fått kjæreste i tilfelle hvis du ikke har datet?

Anonymkode: cab11...857

De jeg har vært sammen med, var jeg venn med først. 

Endret av IommI
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Få ham litt lenger unna foreldre og undertrykkende miljø, det er utrolig hvor mye man plutselig kan "våkne" og kjenne på hvordan det egentlig er å være fri og kunne PUSTE, uten at noen hele tiden skal vurdere og dømme.

Har han bodd alene, ordentlig alene, hittil i livet?

Anonymkode: 150a8...162

Vurdere og dømme. Takk for latteren 🙂 hva faen? Det er jo Ts som dømmer  😄 blir så sykt natt av enkelte. Er dere helt blinde??? 

Skrevet
1 minutt siden, IommI skrev:

De jeg har vært sammen med, var jeg venn med først. 

Så du kan egentlig ikke være venn med en mann, fordi han er potensielt kjærestemateriale?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du kan egentlig ikke være venn med en mann, Jo fordi han er potensielt kjærestemateriale? Nei, svært få i så fall. 

Skrevet

Jeg hadde ikke orket date noen som vil gifte seg, få barn og ikke drikker alkohol. 

Anonymkode: c6276...75f

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke orket date noen som vil gifte seg, få barn og ikke drikker alkohol. 

Du vil bare ha romanser? Gode tider med ulike personer? Alt er romantisk og fint før dere går vennskapelig videre? Da er du som meg. Eller kanskje ikke. Ikke overdriv alkoholinntaket 😉

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderte å skrive det sjæl, men det er ikke mitt problem. Heldigvis! 

Skrevet
5 minutter siden, SoWhat? said:

Du vil bare ha romanser? Gode tider med ulike personer? Alt er romantisk og fint før dere går vennskapelig videre? Da er du som meg. Eller kanskje ikke. Ikke overdriv alkoholinntaket 😉

Langvarig forhold er jeg helt med på, men giftemål og barn er mareritt for meg... Heldigvis har jeg troa på at man kan være i langvarige forhold som kan vare livet ut uten bryllup og barn. 
Og det går helt fint an ha ett moderat forbruk av alkohol, man må ikke enten ha overdrevent bruk eller være avholds. 

Skrevet

Han passer nok en del, men ikke meg på papiret. Er redd jeg hadde kjørt over han på en del punkt. Det er jeg ikke interessert i. Trenger også den felles humoren med mye latter og de utfordrende (samt kjekke) samtalene.

Uansett: liker du han godt? Om ja - hvorfor ikke bare prøve videre og se hvordan det går?

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Langvarig forhold er jeg helt med på, men giftemål og barn er mareritt for meg... Heldigvis har jeg troa på at man kan være i langvarige forhold som kan vare livet ut uten bryllup og barn. 
Og det går helt fint an ha ett moderat forbruk av alkohol, man må ikke enten ha overdrevent bruk eller være avholds. 

Hvorfor har du imot bryllup og barn? Enig i siste seng ja. 

Skrevet

Han høres akkurat ut som samboeren til en venninne! Sånn overraskende mye, liksom!

Jeg hadde nok ikke falt umiddelbart, og hadde syntes det var litt kjedelig at han ikke kan ta noen glass vin og at han er litt innesluttet/uttrykksløs. Hadde også slitt med at han ikke har så mange interesser. Jeg vet også at det er litt ubalanse i forholdet til venninnen min, ettersom hun er veldig sosial og elsker å ta en øl, gå på konserter og finne på sosiale ting, samtidig som han sitter hjemme alene. De har det veldig bra allikevel, da. Så ja: Det hadde ikke vært noe for meg, men det er fint av deg å gi han en sjans. Plutselig viser han seg som drømmetypen!

Anonymkode: 40518...0ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...