Gå til innhold

Kunne dere ha datet en slik mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde på en måte møtt drømmemannen, men noe er litt vanskelig å svelge. Har sagt at jeg trenger en pause for å tenke.

Han har garantert aldri vært den kuleste gutten i klassen, for å si det mildt. Det kan jo ofte være en fordel, men i dette tilfellet er det heller manglende sosiale ferdigheter, manglende selvtillit samt overbeskyttelse på hjemmebane som har holdt mannen tilbake i alt for stor grad. Han er på en måte så stiv.Jeg mistenker at han må ha vært en av "gullungene" på første rad som alltid gjør som han får beskjed om hjemme, uten snev av kritisk tenkning og har aldri sagt meningene sine høyt fordi han er så velopptragen/ undertrykt. Han tør ikke å slippe seg løs og ler aldri høylytt. Kusinen min trodde hun hadde fornermet han fordi han er så uttrykksløs. Han har så godt som ingen venner og tilbringer en del tid med faren sin i en alder av 31. Han har en interesse som medfører at han tilbringer mye av fritiden hjemme i stuen. Tenkte at han sikkert er en av de smarte som ikke sier så mye, men har skjønt at det ikke er tilfellet heller. Siden han ikke slipper seg løs, er også sexen litt stiv. Han har aldri hatt dame.

Sett bort fra det over, så er han raus, storhjertet, ærlig, dannet, kjekk, kreativ, familiekjær, snill med veldig bra verdier. Han vil gifte seg og ha barn. Det betyr en del for meg. Han liker også hjemmekvelder, drikker ikke alkohol, men synes det er fint at jeg koser meg, han liker å være på fjellet i ferien. Han er hjelpsom og finnes ikke egoistisk.

Anonymkode: 6a0ce...a8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han synes jeg du skal gi mer tid! Ikke nøl altså. La han få tid til å bli trygg og tørre å slippe seg løs!

Anonymkode: cb2aa...24f

• Liker 12
Skrevet

Han høres ut som en bra livspartner synes jeg. Han trenger nok litt tid på å bli tryggere, på deg og generelt. Men synes ikke det du sier er noe spesielt problem egentlig. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg er enig med de andre her. Og ja, jeg kunne absolutt datet en slik mann.

Anonymkode: 5f7ec...cfe

• Liker 7
Skrevet

Ja men ikke om han ikke ble bedre i senga

Anonymkode: 83e44...579

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja men ikke om han ikke ble bedre i senga

Anonymkode: 83e44...579

Han kommer til å bli tryggere etterhvert. Det er jeg ganske sikker på. 

• Liker 4
Skrevet

Ville gitt det en sjangs...

Hvordan er svigermor?

• Liker 1
Skrevet

Om han har en stabil jobb, uten tvil hadde jeg vært interessert 😊 litt minus med ferie på fjellet da 😬

Skrevet

Siden humor og det å kunne le sammen er viktig for meg så tror jeg nok ikke jeg kunne datet en mann som du beskriver som "stiv". Eller, jeg kunne nok datet ham, men ikke blitt sammen med ham. Tror ikke jeg ville følt meg vel. 

Skrevet
2 minutter siden, Rucula skrev:

Ville gitt det en sjangs...

Hvordan er svigermor?

:fnise:

Skrevet

Jeg ville nok datet en slik mann ja. Han virker noe utrygg, men som en god mann, og han vil nok bli mer trygg med tiden. Skal sies at jeg alltid har hatt en viss dragning til de stille og sjenerte.

Skrevet
3 minutter siden, Cata skrev:

Siden humor og det å kunne le sammen er viktig for meg så tror jeg nok ikke jeg kunne datet en mann som du beskriver som "stiv". Eller, jeg kunne nok datet ham, men ikke blitt sammen med ham. Tror ikke jeg ville følt meg vel. 

Men humor kan komme etterhvert! Jeg har stive venner som har masse humor når vi ble bedre kjent 

Anonymkode: cb2aa...24f

• Liker 3
Skrevet

Få ham litt lenger unna foreldre og undertrykkende miljø, det er utrolig hvor mye man plutselig kan "våkne" og kjenne på hvordan det egentlig er å være fri og kunne PUSTE, uten at noen hele tiden skal vurdere og dømme.

Har han bodd alene, ordentlig alene, hittil i livet?

Anonymkode: 150a8...162

Skrevet

Han høres ikke ut som noe for meg, nei. Men han høres slett ikke håpløs ut heller.

Anonymkode: a9ebe...dc1

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få ham litt lenger unna foreldre og undertrykkende miljø, det er utrolig hvor mye man plutselig kan "våkne" og kjenne på hvordan det egentlig er å være fri og kunne PUSTE, uten at noen hele tiden skal vurdere og dømme.

Har han bodd alene, ordentlig alene, hittil i livet?

Anonymkode: 150a8...162

Han har bodd alene i 8 år. Han har eget hus og er veldig etablert. Han er på en måte naiv og tar alt for god fisk. Det er i grunn det som gjør at jeg blir litt oppgitt. Jeg ser hvordan naboen utnytter han, men han skjønner ikke at det finnes slemme mennesker. Det er jo fordi han er så overbeskyttet og mangler livserfaring. Han hadde nok hatt godt av å være mer sosial med menn på egen alder, oppleve litt forskjellige miljøer, lese litt mer og komme seg litt mer ut.

TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er jo fordi han er så overbeskyttet og mangler livserfaring. Han hadde nok hatt godt av å være mer sosial med menn på egen alder, oppleve litt forskjellige miljøer, lese litt mer og komme seg litt mer ut.

TS

Har du venner, brødre etc du kan introdusere ham for som han kan gjøre ting med?

Anonymkode: 5f7ec...cfe

Skrevet

Jeg har aldri datet en fyr før. Men hvis han ikke har humor, aldri ler og det er 0 action sex, hadde jeg blitt en svær jaffs mistenksom og lurt på om han var slik hele tiden. Hvis han kun er sjenert, er det annerledes. 

Skrevet

Hadde ikke orket i lengden. 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, IommI skrev:

Jeg har aldri datet en fyr før. Men hvis han ikke har humor, aldri ler og det er 0 action sex, hadde jeg blitt en svær jaffs mistenksom og lurt på om han var slik hele tiden. Hvis han kun er sjenert, er det annerledes. 

Har du aldri hatt kjæreste? Eller hvordan har du fått kjæreste i tilfelle hvis du ikke har datet?

Anonymkode: cab11...857

Skrevet

Nei, fordi jeg er lik han selv. Men sett fra mitt eget ståsted forandrer jeg meg veldig og blir skikkelig artig og sprudlende når jeg er 100% trygg på noen, da er jeg full av innspill og humor osv. Men helt stiv og uten personlighet før den tid. Så hadde blitt litt teit om jeg skulle gå for en som også er slik.

Anonymkode: 316a7...de3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...