Gå til innhold

Mistet den trofaste Voffsen min idag


nadiine

Anbefalte innlegg

Mistet den fine trofaste voffsen min idag, til kreft. Alt gikk veldig fort fra diagnose til avliving. Prøver å tenke at han slapp å få mer smerter og at det var ingen vei utenom. Vi gikk en fin tur før dyrelegen kom hjem til oss. Men samtidig er det så trist at jeg aldri mer får se eller høre han! Huset føles helt tomt og jeg aner ikke helt hva jeg skal ta meg til. Alle tingene er her, de små hårene ligger overalt, og alle rutinene man er vant til som tur, kos, fylle på skåler osv skal ikke utføres lenger. Man vet jo når man får hund at de ikke lever så lenge som oss, men akkurat nå føles det veldig tungt og vondt å aldri mer få se han. Han var min beste venn.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å miste en hund er faktisk noe av det aller tristeste i verden. Det er 3 mnd siden hunden min døde og jeg savner henne hver dag. 

Du har all min medfølelse ❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nadiine skrev:

Han var min beste venn.

Vet Nøyatig hva du føler, -tårene begynte å trille av seg selv her, umiddelbart, -av å lese hva du skrev...

Du sa det, B e s t e Venn 😰 -Sikkert "Tomme Ord" for deg nå. Men det Blir bedre, litt etter litt...

Uff... Kommer til å ta tid... Jeg sier, Og MENER Det: Sorg er prisen for Kjærlighet 💔 P r ø v  å tenk på alt det gode...

Trist, - kjenner deg ikke, men tenker på deg i Kveld...

A.(CAVE:Fnatt)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg en stor klem,.vet hvor forferdelig vondt det gjør.. ♥️

Anonymkode: 3f07d...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god klem, vet hvordan det er å miste noe så kjært.❤️ Holdt på å miste en av mine dyrebare skatter i helgen, så har følelsen og frykten klart i minne, og hvor forferdelig det er. Dyr er familiemedlemmer og sorgen er stor når de reiser fra oss 💔

Anonymkode: ddb00...43d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
4 timer siden, nadiine skrev:

Mistet den fine trofaste voffsen min idag, til kreft. Alt gikk veldig fort fra diagnose til avliving. Prøver å tenke at han slapp å få mer smerter og at det var ingen vei utenom. Vi gikk en fin tur før dyrelegen kom hjem til oss. Men samtidig er det så trist at jeg aldri mer får se eller høre han! Huset føles helt tomt og jeg aner ikke helt hva jeg skal ta meg til. Alle tingene er her, de små hårene ligger overalt, og alle rutinene man er vant til som tur, kos, fylle på skåler osv skal ikke utføres lenger. Man vet jo når man får hund at de ikke lever så lenge som oss, men akkurat nå føles det veldig tungt og vondt å aldri mer få se han. Han var min beste venn.

:xpb_knuddel: Klem, føler med deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, nadiine skrev:

Savner han så mye

Dyret mitt var, -når jeg traff han første gang, -det reddeste Dyret jeg har sett. -Alaska Husky.

Måtte ta han i sommer 💔

Hvis OK for deg, fortelle litt om din..? B a r e hvis OK for deg, Seff. ...

Veit hvor jævelig Vondt... ( S a v n e r  Varg ..! )

A.(CAVE:Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har vært med på det samme, gikk dere ut på tur kjapt for å bli vant til det, eller ventet dere til dere følte lysten igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, nadiine skrev:

Dere som har vært med på det samme, gikk dere ut på tur kjapt for å bli vant til det, eller ventet dere til dere følte lysten igjen? 

Jeg dro på jakt igjen raskt etter at jeg mistet jakthunden min til kreft. Det var rart, tomt og trist...jakt har egentlig aldri blitt det samme etterpå. Slik blir det kanskje å gå tur for deg også

Sorgen er borte i dag, men minnene er mange og slik blir det for deg også.

Du har mistet en god venn og da er det lov å sørge.

Anonymkode: 341c4...4d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte også avlive min hund, så stor klem herfra. Det er så sykt trist! Men husk på som du skriver at hunden slapp å lide! Vet hvor tomt og rart det blir. :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, nadiine skrev:

Dere som har vært med på det samme, gikk dere ut på tur kjapt for å bli vant til det, eller ventet dere til dere følte lysten igjen? 

Jeg lånte naboens hund jeg. De skjønte at jeg var nedfor og utrolig lei meg, så de kom bort og spurte om jeg hadde tid til å gå turer med den. Veldig kloke og ikke minst omtenksomme naboer må jeg si ❤️  har du en hund du kan låne? Ellers så gå tur. Gråt og føl som du gjør. Nå går der bra å gå uten. Vil anbefale å gå turer som normalt. Frisk luft og å være i bevegelse er bedre enn å få ALT snudd på hodet ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer

Jeg stryker over din gylne pels,

men halen din slår ikke mer.

øynene dine er lukket 

over øyne som ikke ser

Din gylne hale har sluttet å slå

aldri mer løpe, hoppe, gå-

Alt er slutt..........det er over nå

Jeg legger hodet ditt ned mot ditt, 

og tårene drypper som blod

Aldri mer skal det bli som før-

aldri mer «oss to».

som isende kulde inni meg,

kjenner jeg noe dø med deg.

 

Jeg må reise meg sier de,- jeg går mot en dør

der ute går livet som før.-

Jeg snur meg - du ligger så livløs og stille.

Du kan ikke komme selvom du ville -, 

Skriket vil ut, men jeg lukker min munn-.

hvem var det som sa «bare en hund»

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...