Anim92 Skrevet 11. desember 2018 #21 Skrevet 11. desember 2018 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tips til hvordan jeg skal formulere meg uten og virke for påtrengende? Jeg sliter litt med og si hva jeg føler for folk. Anonymkode: 22726...439 Noe typ Vi har jo kjent (holdt litt på?) hverandre en stund nå, og det er noe jeg synes har vært fint. Men hva tenker du om det? Du blir jo borte ganske lenge, men er det sånn at du ser for deg å holde kontakten mens du soner, og fortsette videre når du er ute? Kanskje, hvis han sliter med å faktisk skjønne greia: Jeg liker deg ganske godt, men om det ikke er gjensidig, så er det kanskje ikke noe poeng i at jeg går i 5 måneder og satser på at vi fortsetter der vi slapp. Eller noe sånt.. Jeg er ikke så flink med formuleringer sjøl😂 men tror kanskje det er noe ala dette du trenger å få fram i en samtale? Du må jo legge det fram på den måten du vanligvis ville snakket om ting. Edit: trikset er å ikke høres FOR needy ut. Så ikke gjør det for komplisert. Endret 11. desember 2018 av Anim92 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #22 Skrevet 11. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: En mann på 39 som skal i fengsel? Jaja lykke til med ham Anonymkode: 00149...a30 Hvorfor drar du opp alder? 🤷🏼♀️ Du aner jo ikke hva han skal inn for en gang. Kan være han har kjørt for fort liksom. Anonymkode: ef91b...40a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #23 Skrevet 11. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor drar du opp alder? 🤷🏼♀️ Du aner jo ikke hva han skal inn for en gang. Kan være han har kjørt for fort liksom. Anonymkode: ef91b...40a 5 mnd. fengsel for å kjøre for fort? Anonymkode: 27dc2...fbb
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #24 Skrevet 11. desember 2018 Jeg hadde nok ikke sagt noe om mine følelser nå. Tenker at blir det noe seriøst mellom dere så finner dere ut av det når han kommer ut av fengsel. Anonymkode: 665e9...163
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå