Gå til innhold

Han skal i fengsel..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Driver på litt med en type. Som skal sone en dom nå i januar på 5 måneder. (Går ikke innpå hva det gjelder) problemet er at jeg har fått følelser for han men er ganske sikker på at han ikke føler det samme som meg. Skal treffe han nå i nærmeste framtid, bør jeg fortelle han om hva jeg føler da eller ikke? 5 måneder er lang tid og føler ikke helt for å "vente" på han om det alikevell ikke er noe å hente? Vi er ikke ekslusive vet heller ikke om han treffer andre damer uten om meg. What to do?

Kommentarer om hvorfor jeg gidder og ha noe med en som skal sone kan dere spare dere for, er ikke det som er problemstillingen min her.

Anonymkode: 22726...439

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er en problemstilling selvom du ikke tror det. 

Siden du tydeligvis ikke har så mange krav til en mann så synes jeg du skal fortelle han hva du føler og si at du venter på han. 

• Liker 6
Skrevet

Du skriver at du er ganske sikker på at han ikke har følelser for deg..  Da hadde jeg kuttet ham tvert.  Spiller ingen rolle om han  er i fengsel eller et annet sted,  vel?  Om noen ikke har følelser for deg, så trekker du deg tilbake.  Det heter stolthet!

• Liker 13
Skrevet

Det jeg mener med at han ikke liker meg er vel mer at jeg er forelsket men vet ikke om han er det. Han sier jeg er fin, smart, digg osv men vet ikke om han liker liker meg om du skjønner.

Skrevet

Du sier du ikke vet om du føler for å vente på ham. Da er det vel heller ikke noe vits i å si noe.

Mine "two cents" (to gjetninger):
- Du er ung og synes han er spennende. Og det trigger kanskje litt ekstra at du ikke vet hvor du har ham.
- Han er ikke en fyr du burde velge som fremtidig ektemann og far til dine barn. 

Like greit å kutte nå. Du kunne selvfølgelig fortsatt med uforpliktende sex, men det er ikke lurt når du begynner å få følelser.

Anonymkode: 1f7b2...17e

• Liker 4
Skrevet

Ettersom han skal inn til soning, så er det vel lite sannsynlig at han ville fortalt om litt dypere følelser, for mulig at han tenker at du ikke vil vente. Du får jo bare si hva du føler, så får du se hva som skjer og hva han sier. En må ta noen sjanser iblant Ts. 

• Liker 2
Skrevet

...og så levde dere lykkelig i alle deres dager i perfekt harmoni i den beste relasjonen man bare kan forestille seg.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier du ikke vet om du føler for å vente på ham. Da er det vel heller ikke noe vits i å si noe.

Mine "two cents" (to gjetninger):
- Du er ung og synes han er spennende. Og det trigger kanskje litt ekstra at du ikke vet hvor du har ham.
- Han er ikke en fyr du burde velge som fremtidig ektemann og far til dine barn. 

Like greit å kutte nå. Du kunne selvfølgelig fortsatt med uforpliktende sex, men det er ikke lurt når du begynner å få følelser.

Anonymkode: 1f7b2...17e

Ingen av oss er særlig unge han er 39 og jeg 35. både jeg og han har barn. Han har en bra stilling stabil økonomi og ellers alt på stell. Så dette handler ikke om at det er noe spennende eller tiltrekkende ved at han skal sone. Han er ikke en som har vert inn og ut av fengsel eller har noe som helst i et kriminelt miljø å gjøre.

Skrevet

Jeg skal ikke spekulere i hvorfor han skal i fengsel. 

Hvis dere ikke er eksklusive så kan jo egentlig bare fortsette livet ditt som før? Altså "vente" på ham mens han soner, men om den store forelskelsen dukker opp mellomtiden, så får du ta avgjørelsen da. 

Snakk med ham og hør hva han tenker, og ikke gi ham falske forhåpninger om at du garantert er der når han har sonet ferdig hvis du ikke mener det.

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av oss er særlig unge han er 39 og jeg 35. både jeg og han har barn. Han har en bra stilling stabil økonomi og ellers alt på stell. Så dette handler ikke om at det er noe spennende eller tiltrekkende ved at han skal sone. Han er ikke en som har vert inn og ut av fengsel eller har noe som helst i et kriminelt miljø å gjøre.

En mann på  39 som skal i fengsel? Jaja lykke til med ham 

Anonymkode: 00149...a30

• Liker 1
Skrevet

Hva har alderen hans med det og gjøre? Mener du det hadde vert anerledes om fks var 30?

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Dagens, D’oh!

Anonymkode: d90d3...20c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, FrodeF skrev:

Jo, det er en problemstilling selvom du ikke tror det. 

Siden du tydeligvis ikke har så mange krav til en mann så synes jeg du skal fortelle han hva du føler og si at du venter på han. 

1 time siden, Mass skrev:

...og så levde dere lykkelig i alle deres dager i perfekt harmoni i den beste relasjonen man bare kan forestille seg.

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere 13 år?

Anonymkode: 3c4b6...c34

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg mener med at han ikke liker meg er vel mer at jeg er forelsket men vet ikke om han er det. Han sier jeg er fin, smart, digg osv men vet ikke om han liker liker meg om du skjønner.

Da spør du om hva han tenker, også svarer du deretter. Ikke blottlegge hele sjela di før han har svart. Men om det viser seg at han ikke har det som deg, kan du si at du synes det er kjipt, for du har det litt annerledes,  eller noe sånt.

Skrevet

1. For meg ville nok grunnen til at han satt inne, vært en avgjørende faktor.

2. Dersom jeg tvilte på om en potensiell partner hadde gjensidige følelser for meg etter hele 5 mnder med dating, så hadde jeg nok tatt «samtalen». Om jeg da fikk et negativt svar, så hadde jeg gått videre. Hvorfor fortsette å jakte i uvisshet?

Anonymkode: e3341...424

• Liker 2
Skrevet

Hvor får du det fra at vi har kjent hverandre i 5 måneder? Har kjent han i ca 3,5 måneder

Skrevet
37 minutter siden, Anim92 skrev:

Da spør du om hva han tenker, også svarer du deretter. Ikke blottlegge hele sjela di før han har svart. Men om det viser seg at han ikke har det som deg, kan du si at du synes det er kjipt, for du har det litt annerledes,  eller noe sånt.

Tips til hvordan jeg skal formulere meg uten og virke for påtrengende? Jeg sliter litt med og si hva jeg føler for folk. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere 13 år?

Nei men skulle tro ts og denne 39 år gamle fyren var det

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere 13 år?

Nei.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei men skulle tro ts og denne 39 år gamle fyren var det

Hva får deg til å tro det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...