Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sex med andre er ok. Men å danse med fremmede på byen en ikke lov

Anonymkode: 6f5ab...ac7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et monogamt forhold er da mer enn bare sex. For meg høres det ut som guttene i artikkelen har tenkt mange tanker men det koker ned til en ting likevel: ha sex med hvem de vil og likevel ha et varmt og koselig hjem. Pose og sekk. Mange menn gjør det allerede i det skjulte ved å være utro.

For meg henger sex og monogami sammen. Jeg tvinger ingen å være enig med meg, men hvis noen vil ha meg må han være fornøyd med å ha kun meg og ingen andre. Det er mye verre å inngå et monogamt forhold og så klage over at de egentlig ikke ønsker det. Javel, så vær åpen om det, det finnes nok som er enige. Nei vent - de fleste menn kan tenke seg å pule rundt andre damer, men tanken at deres egen kone gjør det samme, nei, det vil de ikke.

Google opp en tråd hos reddit der en stakkars unggutt klagde over at han forslo åpent forhold og så ble han misfornøyd fordi hun fikk seg mange flere ligg enn han. Da ville han tilbake til monogami. Tror menn som ønsker åpne forhold er lite gjennomtenkte. Bortsett fra de kjekkeste menn har kvinner det mye lettere å ha sex med andre enn vanlig mannfolk.

Anonymkode: 5a5a8...1bd

Nå er vel disse guttene homser, da... Så det er ikke så vanskelig for dem å få sex med flere menn. 

Anonymkode: 2759f...7ac

Skrevet

Begynte å lese artikkelen, men gadd ikke lese den ferdig, ble veldig blabla-gjesp.. 😴

Anonymkode: e1c03...3ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...