AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #101 Skrevet 17. desember 2018 I norsk målestokk så ja. Jeg bor ikke i slummen og er underernært men.... Jeg har vært syk i mange år, har ikke egen familie og får faen ikke jobb selv om jeg har klart å ta en god utdannelse og bli frisk. Blir gal av å ikke ha noen ordentlig tilhørighet og drømmen om et A4-liv lar vente på seg. Anonymkode: f06c1...701
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #102 Skrevet 17. desember 2018 På 10.12.2018 den 10.50, Wonders skrev: Tenker på denne mange ganger siste året Tja, her er det både kreft og hjerteproblemer hos små og store hos oss, så jeg tror jeg skal lete lenge for å finne noen som hadde elsket å ha det slik. Anonymkode: ec2c5...ec6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #103 Skrevet 17. desember 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker det samme selv er drittlei det moderne livet, opp tidlig, jobbe, stresse seg hjem. Lage mat, gjøre noe på den korte tiden etterpå. Sove...repetere. 2 dager fri i helgen bare. Har satt et årstall der jeg stopper alt, selger alt jeg har å reiser ut. Så får det gå som det går. Rutinelivet er hvertfall ikke lykken. Anonymkode: 518a9...c88 Ja, det samme skjedde med meg. Jeg ser ikke poenget med at man skal gå rundt å vantrives i årevis pga at jeg ikke passer inn i hamsterhjullivet og karusellen det medfører. Skal man først være her, må en få gjøre som man selv vil med livet. Andre gjør det samme, og moraliserer bredt pga de passer lettere inn. Det må de bare gjøre, jeg kan dessverre ikke ta hensyn til hva andre vil og mener jeg skal gjøre med livet mitt. Anonymkode: ea65e...79b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå