Gå til innhold

Er dette ghosting?

Fremhevede innlegg

Gjest supernova_87
Skrevet
1 minutt siden, shadowofthewind skrev:

Jeg vet jo selvfølgelig at hvis den ene prøver å ta kontakt med den andre og den andre ikke svarer, da er det ghosting. Men ts var ikke så veldig tydelig på den andre delen. Det føltes ut som om hun ville ha mer kontakt med ham, mer interessert i ham,  selv om hun ikke har tatt kontakt. Trenger ikke å krangle, gjør vi vel?

Nei, det trenger vi ikke, og sånn jeg har lest dette så gjør vi vel heller ikke det? Kan godt begynne å krangle hvis du ønsker? 😉

Videoannonse
Annonse
Gjest shadowofthewind
Skrevet
Akkurat nå, Rainstorm skrev:

Nei, det trenger vi ikke, og sånn jeg har lest dette så gjør vi vel heller ikke det? Kan godt begynne å krangle hvis du ønsker? 😉

Haha, nei. Hørtes kanskje sur ut, men er ikke det. Det var slett ikke meningen. Alt er i orden. :)

Skrevet

Du har jo ikke gjort noe selv for å opprettholde kontakt. Hvorfor skal dette være hans feil? Det har vel vært gjensidig mangel på interesse da. For alt han vet har du ghostet ham, eller han har gått videre. Dere ble jo aldri ordentlig kjent. Sånt skjer.

Anonymkode: 82211...777

Skrevet

Det å slette noen er da vel ikke å ghoste. Hadde du skrevet til han, og han sluttet å svare og etterhvert slettet deg - da er det ghosting. Men det virker heller som at kontakten har dabbet av, og at han slettet deg pga det. Det er helt vanlig. Samme som at to venner vokser i fra hverandre og mister kontakten.

Folk jeg ikke prater med lengre, forsvinner lett i fra min snapchat liste. Men det betyr ikke at jeg har ghosta de.

Anonymkode: 3b750...441

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...