Gå til innhold

Hvem feirer dere single jul med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor og med hvem feirer dere jul? og nyttårsaften?

Anonymkode: e2209...e7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene mine og broren min, samt datteren min annethvert år. Nyttårsaften med venninner hvis jeg ikke jobber.

Anonymkode: 897e0...d43

Skrevet

Jul feirer jeg med familie - i år mor, bror, svigerinne og to tantebarn. Nyttårsaften er jeg som regel sammen med en singel venninne, enten hjemme eller på tur.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor og med hvem feirer dere jul? og nyttårsaften?

Dere som ikke har barn å feire med.

Skrevet

Feirer med foreldre, tanter og kusiner/fettere. 

Nyttår med venner, som oftest på hyttetur. 

Anonymkode: a0886...b4b

Skrevet

Feiret med familien. Nyttår feiret jeg av og til med venner, avhengig av hva som passet best 

Gjest shadowofthewind
Skrevet

Foreldrene mine. Har ingen venner eller barn. På nyttårsaften er jeg også hos foreldrene mine, og legger meg tidlig.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Min mor, stefar, søsken og familien deres. Nyttårsaften er jeg hjemme alene.

Skrevet

Jul med foreldre og bror med hans kone og barn.

Må innrømme jeg lurer litt på hvordan det blir når foreldre dør og jeg er den gamle, enslige tanta, så hva gjør dere som er det? 

Ikke at jeg er bekymret for å bli sittende alene, godt forhold til bror og stort nettverk med venner, men blir jo interessant å se hvordan julene mine blir, lager jeg noen egne tradisjoner mon tro.

Nyttårsaften i år skal jeg holde selv tror jeg, har ikke helt landet på hva jeg skal, har et par stående invitasjoner. Det blir med venner iallfall, ikke familien.

Anonymkode: 47f5e...5cf

Skrevet

Noen ganger reiser jeg hjem til foreldrene mine, men jobber ofte såpass mye i jula at det blir bare stress å dra noe sted. Jeg synes faktisk det er litt koselig å være alene på julaften jeg. Da får jeg sett akkurat det jeg vil på tv, lager mat når jeg vil (dropper ribbemiddag, men lager litt "juletapas-bord" og koser meg :) )   

Anonymkode: 7f86e...606

• Liker 6
Gjest shadowofthewind
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jul med foreldre og bror med hans kone og barn.

Må innrømme jeg lurer litt på hvordan det blir når foreldre dør og jeg er den gamle, enslige tanta, så hva gjør dere som er det? 

Ikke at jeg er bekymret for å bli sittende alene, godt forhold til bror og stort nettverk med venner, men blir jo interessant å se hvordan julene mine blir, lager jeg noen egne tradisjoner mon tro.

Nyttårsaften i år skal jeg holde selv tror jeg, har ikke helt landet på hva jeg skal, har et par stående invitasjoner. Det blir med venner iallfall, ikke familien.

Anonymkode: 47f5e...5cf

Har litt av den samme frykten som deg. Liker å være alene og har ikke noe i mot det, men liker ikke høytiden. Da føler man seg mislykket av en eller annen grunn.

Skrevet

Noen ganger familien, men de siste årene har jeg vært mest alene. Gidder ikke bruke jula mi på å være vaske-og ryddehjelp for søskene mine med barn, som tydeligvis tro barnløs=slave.

Anonymkode: 26753...017

• Liker 3
Skrevet

Feirer som alltid med foreldre, og broren min med kone og barn, på samme måte som jeg gjorde da jeg hadde kjæreste/samboer. 
Eneste forskjellen i år er at det blir uten besteforeldrene mine. 

Nyttårsaften blir feiret med venner, noe jeg har gjort de siste 14 årene uavhengig om jeg har hatt kjæreste/samboer. 

• Liker 1
Skrevet

I år feirer jeg jul alene. Nyttårsaften blir tilbragt sammen med min mor. 

• Liker 1
Skrevet

Julaften med eksen og hans familie ( besteforeldrene til datteren min). Nyttårsaften er jeg nok alene.

Skrevet

Begge deler sammen med barn, søsken og foreldre :)

Anonymkode: 65c25...30a

Skrevet

Helst alene. Det er jo en grunn til at jeg er singel, jeg liker å være alene!

Anonymkode: 2ced9...833

Skrevet

ble dumpet av samboer for 2 uker siden.. vi hadde egentlig planer om å feire jul sammen. men så knuste han meg rett før jul. 

er så heldig at jeg har en stor familie jeg feirer med, men syns det er så trist at fler her skriver "er alene i julen" er det ikke noooen dere kan være med? får helt vondt inni meg 

Anonymkode: f4937...a9e

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, shadowofthewind skrev:

Har litt av den samme frykten som deg. Liker å være alene og har ikke noe i mot det, men liker ikke høytiden. Da føler man seg mislykket av en eller annen grunn.

Jeg hadde også den følelsen første gang jeg feiret jul uten barn etter å ha blitt skilt. Jeg var invitert til min søster og hennes kjernefamilie. Har feiret jul alene etter det, men nå etter noen år ser jeg annerledes på det. Jeg skal til min søster i år og nå og barna synes det er veldig hyggelig å få besøk av tante. Du er betydningsfull for flere enn din partner og barn. La andre rundt deg få gleden av å være med deg på julaften. 

Anonymkode: 1c653...c60

Skrevet

Feirer med datteren min. I år kommer også pappa og farmor til oss❤️ 

Anonymkode: 59675...cf8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...