Gå til innhold

Hun har kjæreste. Jeg er forvirret og lei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi holdt på i over ett år.  Det skulle bli oss, alt var så perfekt, jeg elsket han. men jeg slet sånn med depresjon pga en vanskelig livssituasjon og jeg klarte ikke gå inn i noe. Jeg angret. Det var skikkelig vondt i lang tid. Hun var totalt knust. Hun fant seg en ny med en gang. De har vært sammen noen mnd. Vi gjenopptok kontakten nå, etter ett år, og vi har snakket sammen i telefon flere ganger, i flere timer. Hun sier at forholdet til kjæresten er dårlig og vil se an situasjonen fremover. Hun sier at det er sjanse om forholdet ikke kan fikses og hun har gitt stort inntrykk på at forholdet er veldig dårlig og at hun er misfornøyd. Hun snakker forholdet så mye ned og sier direkte at forholdet ikke er bra. Rett etter at vi har pratet på tlf, så ser jeg at hun legger ut bilder på sosiale medier sammen med kjæresten sin. Dette er tredje gangen. Hva betyr dette? Holder hun meg på gress for å såre meg? Slik jeg gjorde med henne?

Anonymkode: d04c3...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr at du såret henne så mye, at selv et dårlig forhold er et bedre alternativ. 

Anonymkode: d5f02...329

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare sånn noen jenter gjør. hun bruker deg som en emosjonell liten pute og sover i senga med kjæresten senere. Du er også en mulig backup-plan om forholdet skal ende. lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at du såret henne så mye, at selv et dårlig forhold er et bedre alternativ. 

Anonymkode: d5f02...329

Men hvorfor gir hun meg forhåpninger da? Hun skal se an forholdet en liten stund, og sier at jeg har sjanse dersom det ikke er fungerer, men hun vil vente til etter juletider.  Likevel, så legger hun ut bilder av de to sammen på sosiale medier rett etter vi har snakket på tlf. Jeg forstår det ikke.

Anonymkode: d04c3...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du misfornøyd med å bli holdt på gress, når du gjorde det mot henne 1 år? Ja, mulig hun gjør det. Finn deg en annen og vær litt mer seriøs, for hun har brent seg på deg og da skal det mye til før hun går tilbake til deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, QueenOfTheSidewalk skrev:

Hvorfor er du misfornøyd med å bli holdt på gress, når du gjorde det mot henne 1 år? Ja, mulig hun gjør det. Finn deg en annen og vær litt mer seriøs, for hun har brent seg på deg og da skal det mye til før hun går tilbake til deg.

Jeg holdt henne ikke på gress. Jeg var forelsket, hun var forelsket. Men jeg slet veldig mye i en tøff situasjon som gjorde at jeg ikke klarte å gå inn i noe. 

Anonymkode: d04c3...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg holdt henne ikke på gress. Jeg var forelsket, hun var forelsket. Men jeg slet veldig mye i en tøff situasjon som gjorde at jeg ikke klarte å gå inn i noe. 

Anonymkode: d04c3...073

GRESS.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun elsker en annen og ser deg som venn og deler derfor ting om forholdet, det er ikke noe hint til at hun heller vil ha deg. Du knuste hjertet hennes og da mista du muligheten til å komme inn i det igjen

Anonymkode: cbad0...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare la henne finne ut av dette på egenhånd? Du måtte jo finne ut av dine ting uten henne. 

Anonymkode: 861e1...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...