Gå til innhold

Er dette drittsekk oppførsel av han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke sykt, bare overfladisk. Omtrent like overfladisk som denne typen. Men nå har du kanskje lært av det, at hvis du vil ha noen som er seriøs så må du være seriøs selv. @Rainstorm har helt rett i det hun skriver.

Her har du flere tegn på hva du bør unngå:

346253179_Screenshot_2018-12-04ByeFelipeonInstagramBlackout.png.aa971176515ae936ea12c69c57292cc4.png

Anonymkode: fd784...5bd

Noe av de tingene på bildet stemmer, men herregud her er det jo flere ting som ikke stemmer? En frisyre, sko, en ape-emoji, at det kommer opp sånn der tre pikker når man skriver. Hvordan i alledager kan det assosieres med å være fuckboy? Makan til hysteri😂😂😂😂

Anonymkode: 17fda...3c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Ja, men du kommer til å støte på veldig mange som bare er ute etter på klappe laksen på diverse nettsider. Hvis du vil finne en date er det vel bedre å møte noen ansikt til ansikt?

Jeg bor midt uti gokk, nesten ingen å møte her heller. Jeg møtte forøvrig en fyr i går fra badoo. Var sammen i en time, gikk bra og avtalte å møtes igjen, men ikke noe bestemt dato

TS

Anonymkode: 17fda...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker ung og naiv, TS.

I dagens datemarked må man skaffe seg tykk hud så fort som mulig, uavhengig hvilket kjønn man er.

Er også meget enig i alt @Rainstorm skriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trolltunge skrev:

Må si at jeg hang noenlunde med frem til de to siste setningene. Da satte jeg kaffen i vrangstrupen. Hva du skal gjøre? Kneise med nakken og gå videre! No more, no less! 

Du har meldt med fyren EN uke! Allerede merket litt at han var på den siden av skalaen. Det er bare bra at du fikk det helt bekreftet etter kun en liten uke! Ikke tenk på ham et sekund mer! 

🤩Ah- kaffe 🤩Det fikk jeg lyst på nå 😂😂

Ellers er jeg jo HEEEELT enig med deg på denne! Ikke tenk mer på han, om han eller noe.. Han er jo kun ute etter noe du ikke er.. Enkelt mattestykke det der👍 Dette klarer du 👍 Kutt, og glem og få videre med rak rygg😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke sykt, bare overfladisk. Omtrent like overfladisk som denne typen. Men nå har du kanskje lært av det, at hvis du vil ha noen som er seriøs så må du være seriøs selv. @Rainstorm har helt rett i det hun skriver.

Her har du flere tegn på hva du bør unngå:

346253179_Screenshot_2018-12-04ByeFelipeonInstagramBlackout.png.aa971176515ae936ea12c69c57292cc4.png

Anonymkode: fd784...5bd

Med denne, trenger vi ikke KG🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke feil at han slettet deg! Du ville jo ikke svare ,og som er viktigst du ville ikke sende nakne bilder. Det var nok det eneste han ville ha, og han hadde ingenting mer å gjøre med deg, så slettet han deg.

At du skal stresse over en slik mann, det forstår jeg ikke. 

Og det var bare bortkastet tid å sende mld til han på datingsiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har snakka med en fyr i litt over 1 uke via badoo så videre på snap. Jeg merka tidlig han hintet veldig mye til sex og ville se bilder av meg. Jeg tenkte han kanskje ville roe seg med det og kanskje var en hyggelig fyr. Men så feil kan man ta. 

Vært ute på byen i natt, så snappa vi litt. Ingenting dirty eller nudes altså, bare litt hjerter altså at jeg svarte han.

Så nå for snart 1 time siden sa han at kunne skyte cum inni meg. Det var ikke kødd han mente det, han brukte disse emojiene og «😏💦». Da sa jeg nei. Men da bare «hvorfor ikke? Sende bilder da?😘😍»... Så svarte jeg ikke på det, tenkte at han får ta hintet liksom. Så gikk det bare noen få minutter og han hadde sett at jeg åpnet. Jøss da var jeg plutselig sletta gitt. Ble litt overasket, men hva skal man si? Jeg ble sinna og konfronterte han på badoo der vi matchet og sa dette «Wow sletter meg på snap fordi du ikke fikk bilde. Sier nok om deg det, glad jeg hadde rett om deg. Fuckboy😘😘😘 Lavmål..»

Han gikk inn der nesten med engang og leste melding, besøkte til og med profilen min og svarte ikke...... 

 

Værste er at han er 25 år gammel, pass på jenter og ikke havne borti en slik douchebag...

 

Hva kan jeg gjøre for å komme meg over dette? Kunne virkelig trengt litt peptalk nå❤️

Anonymkode: 17fda...3c0

Lær deg å få selvrespekt ts, for du hadde droppet han med en gang han begynte å snakke om sex.

Anonymkode: 7e21f...a90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er rolig, bare trist at datingkultur har endret seg sånn. Før var jo folk mer seriøse og ville ha forhold. Er en grunn til at det fødes færre barn per år nå enn tidligere

Anonymkode: 17fda...3c0

Ikke skyld på "datingkulturen" her. Denne situasjonen handlet også om huprdan du selv var mot han ts!

Ta lærdom av det. Du var jo først med på leken...

Anonymkode: 7e21f...a90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2018 den 11.55, AnonymBruker skrev:

Men synes dere det er drittsekk oppførsel å bare slette meg sånn? Han kunne jo heller sagt noe og latt oss avslutte. Makan så lei jeg er barnslige hjerner som ghoster

Anonymkode: 17fda...3c0

Dette var vell det greieste for begge parter? Du slipper å kaste bort mer tid på han eller få forventninger om noe annet, og han kan jakte videre på mer lettvinte jenter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkerlig ikke hva du mener med den siste setningen. Hvordan skal du komme over dette? Du snakket med han i EN uke og han viste tydelig fra starten av samtalen at han kun var interessert i sex. Du sier han er kjekk, er det derfor du syntes det er «vanskelig» å komme over dette? Det finnes mange kjekke gutter der ute som også har hodet på plass, noe denne fyren du snakket med ikke har. Vær glad du aldri rakk å møte han! Neste gang en fyr snakker om sex fra starten av, ikke kast bort tiden din på å skrive med han. Slike gutter er det bare å avvise med en gang.

Jobb med selvfølelsen din. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nikita87 skrev:

Jeg skjønner virkerlig ikke hva du mener med den siste setningen. Hvordan skal du komme over dette? Du snakket med han i EN uke og han viste tydelig fra starten av samtalen at han kun var interessert i sex. Du sier han er kjekk, er det derfor du syntes det er «vanskelig» å komme over dette? Det finnes mange kjekke gutter der ute som også har hodet på plass, noe denne fyren du snakket med ikke har. Vær glad du aldri rakk å møte han! Neste gang en fyr snakker om sex fra starten av, ikke kast bort tiden din på å skrive med han. Slike gutter er det bare å avvise med en gang.

Jobb med selvfølelsen din. 

Ja det er nok det. Han var kjekk og goodlooking. Hadde ikke hatt problemer om han så gjennomsnittlig normal eller mindre attraktiv ut. Men det går bra med meg nå, tenker ikke på han

TS

Anonymkode: 17fda...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er nok det. Han var kjekk og goodlooking. Hadde ikke hatt problemer om han så gjennomsnittlig normal eller mindre attraktiv ut. Men det går bra med meg nå, tenker ikke på han

TS

Anonymkode: 17fda...3c0

Det er bra det går bedre med deg nå. Det finnes så mange ordentlige gutter der ute! Ikke gi opp. :hjerte: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...