Gå til innhold

Er dette drittsekk oppførsel av han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har snakka med en fyr i litt over 1 uke via badoo så videre på snap. Jeg merka tidlig han hintet veldig mye til sex og ville se bilder av meg. Jeg tenkte han kanskje ville roe seg med det og kanskje var en hyggelig fyr. Men så feil kan man ta. 

Vært ute på byen i natt, så snappa vi litt. Ingenting dirty eller nudes altså, bare litt hjerter altså at jeg svarte han.

Så nå for snart 1 time siden sa han at kunne skyte cum inni meg. Det var ikke kødd han mente det, han brukte disse emojiene og «😏💦». Da sa jeg nei. Men da bare «hvorfor ikke? Sende bilder da?😘😍»... Så svarte jeg ikke på det, tenkte at han får ta hintet liksom. Så gikk det bare noen få minutter og han hadde sett at jeg åpnet. Jøss da var jeg plutselig sletta gitt. Ble litt overasket, men hva skal man si? Jeg ble sinna og konfronterte han på badoo der vi matchet og sa dette «Wow sletter meg på snap fordi du ikke fikk bilde. Sier nok om deg det, glad jeg hadde rett om deg. Fuckboy😘😘😘 Lavmål..»

Han gikk inn der nesten med engang og leste melding, besøkte til og med profilen min og svarte ikke...... 

 

Værste er at han er 25 år gammel, pass på jenter og ikke havne borti en slik douchebag...

 

Hva kan jeg gjøre for å komme meg over dette? Kunne virkelig trengt litt peptalk nå❤️

Anonymkode: 17fda...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva du gjør for å komme deg over dette? Å slutte å tro at en fyr som i løpet av første uke hinter gjentatte ganger om sex vil noe annet enn sex.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ananas. skrev:

Hva du gjør for å komme deg over dette? Å slutte å tro at en fyr som i løpet av første uke hinter gjentatte ganger om sex vil noe annet enn sex.

Tusen takk!

Anonymkode: 17fda...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes dere det er drittsekk oppførsel å bare slette meg sånn? Han kunne jo heller sagt noe og latt oss avslutte. Makan så lei jeg er barnslige hjerner som ghoster

Anonymkode: 17fda...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg hang noenlunde med frem til de to siste setningene. Da satte jeg kaffen i vrangstrupen. Hva du skal gjøre? Kneise med nakken og gå videre! No more, no less! 

Du har meldt med fyren EN uke! Allerede merket litt at han var på den siden av skalaen. Det er bare bra at du fikk det helt bekreftet etter kun en liten uke! Ikke tenk på ham et sekund mer! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men synes dere det er drittsekk oppførsel å bare slette meg sånn? Han kunne jo heller sagt noe og latt oss avslutte. Makan så lei jeg er barnslige hjerner som ghoster

Anonymkode: 17fda...3c0

Dette er i alle fall ikke hva jeg definerer som ghosting. Denne fyren forsvinner jo ikke ut av det blå uten forklaring, han forsvinner når det blir åpenbart at dere ikke vil det samme. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Dette er en fyr som er ute etter en ting så ble han sur og ghoster. Bare å glem ham og det burde vel ikke være så vanskelig etter en uke.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ananas. skrev:

Dette er i alle fall ikke hva jeg definerer som ghosting. Denne fyren forsvinner jo ikke ut av det blå uten forklaring, han forsvinner når det blir åpenbart at dere ikke vil det samme. 

Synes fortsatt det er barnslig reaksjon fra hans side, hva om jeg ikke var klar for sex osv enda? Ikke klarte han å respektere at jeg sa nei. Sånne menn som potensielt blir voldektsmenn det der

Anonymkode: 17fda...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Dette er en fyr som er ute etter en ting, glem ham og det burde vel ikke være så vanskelig etter en uke.

Nei du har helt rett, det går nok fort heldigvis. Glad vi aldri møttes :) 

Anonymkode: 17fda...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips fra meg på 33 år. Jeg har vært igjennom mange stadier og erfaringer. Når en mann vil noe seriøst, vil han vise seg fra en annen side. Du merker det. Menn som ønsker sex, og bare sex er pakket inn i 2 bind:

De som gir deg i overkant mange komplimenter, billige strofer "drømmer om å kysse deg", " du er så deilig" og dette får du mye av i starten. I ukedagene får du aldri melding om " hvordan var dagen din?" De sender kun meldinger for å avtsle en date og prøver seg tidlig på sex

De som du nenver over. De er rett frem og lette å lese. De får ikke sagt det tydelig nok. De vil møte deg for å k.. deg. Ikke for koseprat.

Så har du de seriøse:

De sender snaps av ting de vet du liker, de kompliserer hverdagen sin for å se deg, de vil se deg i byen og blant folk. De kan stå over sex og heller gå hånd i hånd på et julemarked med deg. Du merker at fyren behandler deg som et menneske, en de investerer i og ikke som et objekt 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de begynner dialogen med å hinte til sex så skjønner en hvor det bærer. Ikke gidd å bruk energi på å prøve å forstå logikken dems, den finnes ikke. Neste gang blokker du med en gang det blir snakk om noe sex greier. 

Anonymkode: 8b30e...6b1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Karli skrev:

Et tips fra meg på 33 år. Jeg har vært igjennom mange stadier og erfaringer. Når en mann vil noe seriøst, vil han vise seg fra en annen side. Du merker det. Menn som ønsker sex, og bare sex er pakket inn i 2 bind:

De som gir deg i overkant mange komplimenter, billige strofer "drømmer om å kysse deg", " du er så deilig" og dette får du mye av i starten. I ukedagene får du aldri melding om " hvordan var dagen din?" De sender kun meldinger for å avtsle en date og prøver seg tidlig på sex

De som du nenver over. De er rett frem og lette å lese. De får ikke sagt det tydelig nok. De vil møte deg for å k.. deg. Ikke for koseprat.

Så har du de seriøse:

De sender snaps av ting de vet du liker, de kompliserer hverdagen sin for å se deg, de vil se deg i byen og blant folk. De kan stå over sex og heller gå hånd i hånd på et julemarked med deg. Du merker at fyren behandler deg som et menneske, en de investerer i og ikke som et objekt 

Oi, den med mye komplimenter første dagen/uken har jeg faktisk ikke tenkt så mye over. Men når jeg tenker på det nå, så gir det litt mening ser jeg. 

Tusen takk for heads up❤️

Anonymkode: 17fda...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke et tema før man har møtt hverandre, så alle som hinter om det holder man seg jo unna, hbis det ikke er hva man vil ha.

Anonymkode: 40bae...8a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når de begynner dialogen med å hinte til sex så skjønner en hvor det bærer. Ikke gidd å bruk energi på å prøve å forstå logikken dems, den finnes ikke. Neste gang blokker du med en gang det blir snakk om noe sex greier. 

Anonymkode: 8b30e...6b1

Det skal jeg🙂❤️

Anonymkode: 17fda...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men synes dere det er drittsekk oppførsel å bare slette meg sånn? Han kunne jo heller sagt noe og latt oss avslutte. Makan så lei jeg er barnslige hjerner som ghoster

Anonymkode: 17fda...3c0

Selvfølgelig er det drittsekk oppførsel men det viste han  jo hele tiden, og du burde ha kommet han i forkjøpet og slettet han når han skriver melding om at han vil cumme inni deg og atpå til følger opp med "hvorfor ikke". Fy faen så patetisk bare vær letta over at du ikke skal skrive no mer med han og over at du aldri sendte han noen bilder! 

Anonymkode: e2686...36c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det drittsekk oppførsel men det viste han  jo hele tiden, og du burde ha kommet han i forkjøpet og slettet han når han skriver melding om at han vil cumme inni deg og atpå til følger opp med "hvorfor ikke". Fy faen så patetisk bare vær letta over at du ikke skal skrive no mer med han og over at du aldri sendte han noen bilder! 

Anonymkode: e2686...36c

Jeg sendte han noen gamle bilder forrige helg da, men ikke nudes. Bare i undertøy. Men jeg var ikke helt edru. Så ble han lei seg når jeg sletta bildene fordi dem var lagret i chatten. Angrer sånn, men han presset meg. Var jo redd han ikke ville være interessert i meg on jeg ikke sender.

Uff, nei se på hva jeg selv skriver. Hater meg selv over hvor naiv og dum jeg er:(  

Håper jeg kan lære en dag.... Er så lei og vil gi opp

Anonymkode: 17fda...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke svart han mer etter den første meldingen. Null interesse for sånne menn

Anonymkode: b1196...3ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Det her er jo overhodet ikke ghosting! Og ikke synes jeg det er drittsekkoppførsel heller. 

Han har helt tydelig fra start hva han var ute etter. Du sier aldri fra at det ikke er noe for deg. Men holder han varm hele uka, når du slutter å svare ham tar han som du sier endelig hintet og skjønner det ikke blir noe på ham og sletter deg. Et tydelig signal fra ham. 

Ja, jeg synes han er en idiot og ekkelt med de som griseprater før man vet hverandres fornavn, ikke noe for meg og ikke noe for deg, men han gjør ikke akkurat noe slemt i det du beskriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte han noen gamle bilder forrige helg da, men ikke nudes. Bare i undertøy. Men jeg var ikke helt edru. Så ble han lei seg når jeg sletta bildene fordi dem var lagret i chatten. Angrer sånn, men han presset meg. Var jo redd han ikke ville være interessert i meg on jeg ikke sender.

Uff, nei se på hva jeg selv skriver. Hater meg selv over hvor naiv og dum jeg er:(  

Håper jeg kan lære en dag.... Er så lei og vil gi opp

Anonymkode: 17fda...3c0

Problemet ditt er vel ikke at du er naiv og dum, men at du har så mye selvforakt og lav selvfølelse at du gjør ting mot deg selv du ikke ønsker og "selger" deg selv for bekreftelse og aksept, fordi du ikke aksepterer deg selv. 

Du kommer ikke bare til å lære helt plutselig en dag. Ta tak i det! Jobb med selvfølelsen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...