Gå til innhold

å bli tatt på brystene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

for å si det ærlig så er det helt feil personer som har havnet på siden, og har misforstått hele temaet. Her virker det ikke som at det finnes romantikere, eller noen som virkelig har opplevd å bli elsket. Er det ingen som ser amerikanske romantiske filmer? blir dere virkelig ikke forandret etter å ha sett romantisk film, eller vil dere kun være et beist og ego som ikke vil ha noe form for kjærlighet? snakk om å bomme på målet. Dere kan ikke annet enn å være tåpelige kvinner med et stort ego, og lager en drama der dere forventer at man skal lese deres status.

TS

Anonymkode: daa65...c36

 Nå skriver du om romantisk situasjon...? :klo:

Du spurte om dette i en vennskapelig situasjon, ikke romantisk. Så hva forventer du å få til svar da?

For flere har svart at i en romantisk setting (om du vil kalle det slik), når et kjærestepar skal være intime med hverandre, da er det greit, men ikke at venner nesten håndhilser på hverandre med puppene.

Endret av Ariana807
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vinkvelder drikker vi faktisk ikke vin, vi drikker hverandres brystmelk for å du vet, knytte bånd. Du skulle bare visst hva vi gjør ellers for å knytte bånd. Snakker sammen, drar på kino og sånne unormale måter å «knytte bånd» på.

Anonymkode: 6f4d5...2b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Regn skrev:

Ingen av mine venninner har noen gang tatt på brystene mine. Det ville jeg aldri godtatt. 

Det er noen som har satt igang en avsporing på hele forumtrådet.

Anonymkode: daa65...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker godt å bli tatt på brystene.

Anonymkode: 9a0ba...8c0

endelig en som forstod hele forumtråden.

Anonymkode: daa65...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Ariana807 skrev:

I en vennskapelig situasjon? 😳 aldri! 

Venninner tar hverandre hele tiden på puppene?😳 Eh nei... :klo:

Jeg har kun en gang tatt på en annen kvinnes bryst, det var nå hun insisterte veldig på at jeg måtte kjenne hvor melkesprengt hun var. Var forsåvidt interessant å kjenne. Men det var ikke snakk om hånd på brystet, men en finger dyttet litt borti det som var synlig i forhold til klærne hun hadde på.

og du tenkte ikke tanken i det hele tatt at for henne var et en god opplevelse du tok på hennes bryster?

Anonymkode: daa65...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gutt jeg dater/er sammen med kan godt ta meg på puppene når han vil. Samboer bruker å ta hånda under klærne og kjenne litt nå og da. :fnise: Synes det bare er koselig, jeg.

Ellers i seksuelle sammenhenger er det godt å bli tatt på puppene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og du tenkte ikke tanken i det hele tatt at for henne var et en god opplevelse du tok på hennes bryster?

Anonymkode: daa65...c36

Tviler sterkt på at en «poke» er noe god opplevelse 😂😂 i tillegg til melkespreng. Nei den tanken streifet meg ikke i det hele tatt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

giphy.gif

Anonymkode: be1a9...049

Er det sånt du har sett på, TS? Og tror at dette er normen. Dette er dritt laget for menn.

Anonymkode: 00cb9...c26

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, s0la skrev:

En gutt jeg dater/er sammen med kan godt ta meg på puppene når han vil. Samboer bruker å ta hånda under klærne og kjenne litt nå og da. :fnise: Synes det bare er koselig, jeg.

Ellers i seksuelle sammenhenger er det godt å bli tatt på puppene. 

takk, herlig svar. Blir så glad jeg! :)

Anonymkode: daa65...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig synes jeg pupper er fint, hvem vil vel ikke kjenne på puppene? når ei snill kvinne ønsker det, så gjør jeg det.

Anonymkode: daa65...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/7/2018 at 10:34 AM, AnonymBruker said:

En del av meg tenker at dette må være en trolletråd, men noe sier meg at det ikke er det. Det er foruroligende å vite at slike går løs blant oss og mener at det er helt ok å oppføre seg slik.  :sjokkbla:

Anonymkode: b0dd5...719

For det meste er de nok på skolen og ikke "blant oss", men likevel. Creepy, ja.

Anonymkode: 0eeab...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2018 den 10.01, The Kitten skrev:

Tar du og kompisene dine og fletter sammen penisene deres for å bonde, ts?

😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er flott at dette forumet finnes. Tenk om TS ikke hadde hatt dette stedet å henvende seg! Da ville han gått rundt hele livet og trodd at venninner går rundt og tafser på brystene til hverandre :)

 

Anonymkode: 8a9d6...b91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Usikker på hva som er utgangspunktet til TS. Man tar åpenbart ikke på brystene til jenter man ikke kjenner, og heller ikke på brystene til jenter som bare er venner. På den annen side er det ikke unaturlig å ta på brystene til kjæresten/sex partneren, hvis hun synes det er greit. Hvis du har noe på gang med en jente, hvis dere er på kysse/kose stadiet, så kommer det jo til et tidspunkt hvor i alle fall noen jenter vil synes det er greit å bli tatt på brystene. Det lureste er kanskje å spørre om du kan få kjenne på de? Ikke spesielt romantisk, men det er heller ikke noe ok hvis jenta føler at du tråkker over hennes intimgrense.

Anonymkode: 4d6da...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2018 den 19.16, AnonymBruker skrev:

Når er det du ønsker en gutt skal ta på brystene dine? i hvilke settinger er det eller relasjoner er det. Hva gjør det med deg? 

Spørsmålet bør vel være når der det greit for meg som gutt å ta på brystene til en kvinne? Det skjer bare ikke uten at jeg er hennes partner, og da faktisk når situasjonen tilsier at det er greit. Det er helt på trynet å begynne å ta på en kvinne sine bryster som er noe helt intimt noe som ikke skjer uten at det er innenfor en akseptert relasjon. Det er tilbakestående å begå slike overgrep mot en kvinne, uten at det jeg sier er på plass, og kvinnen godkjenner dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...