Gå til innhold

Tenne på brukt undertøy.


Skittent Undertøy

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvor utbredt er denne fetishen? Hva syns dere om den?

Jeg selger personlig brukt undertøy, sokker og det aller meste kunden ønsker. Har aldri sagt nei til en kunde, har oppfyllt alt de ønsker.

Jeg har 5 faste kunder som kjøper 2-3 ganger i måneden.

Jeg tenner jo på dette selv i tillegg at noen faktisk leker med mitt undertøy og jeg får betalt for det. Så for min del er det jo bare en vinn vinn situasjon.

Hold dere til seriøse svar er dere snille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Skittent Undertøy skrev:

Hei!

Hvor utbredt er denne fetishen? Hva syns dere om den?

Jeg selger personlig brukt undertøy, sokker og det aller meste kunden ønsker. Har aldri sagt nei til en kunde, har oppfyllt alt de ønsker.

Jeg har 5 faste kunder som kjøper 2-3 ganger i måneden.

Jeg tenner jo på dette selv i tillegg at noen faktisk leker med mitt undertøy og jeg får betalt for det. Så for min del er det jo bare en vinn vinn situasjon.

Hold dere til seriøse svar er dere snille :)

Tjener du godt på dette? Og hvem er kundene dine?

Anonymkode: ede6e...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir jo ikke rik av dette her, men alt kommer ann på hva de bestiller. Jeg tar 300 for par godt brukte sokker og 400 for en godt brukt truse. Andre ting er dyrere. Kundene mine strekker seg fra 20-65 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skittent Undertøy skrev:

Man blir jo ikke rik av dette her, men alt kommer ann på hva de bestiller. Jeg tar 300 for par godt brukte sokker og 400 for en godt brukt truse. Andre ting er dyrere. Kundene mine strekker seg fra 20-65 år :)

Hvordan kom du i kontakt med kundene? 

Anonymkode: ede6e...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kom du i kontakt med kundene? 

Anonymkode: ede6e...655

Jeg har egen nettside :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er denne fetisjen relativt uforståelig, men jeg dømmer ingen og det rare for meg går mest mot at det er fremmede inne i bildet

Det jeg synes er litt kleint er at det er snakk om å kjøpe noe.

At mannen lukter i konas truse eller sokker er jo helt supert og det kan være en intim lek dem imellom ....men at ensomme menn, eller menn som ikke tør fortelle kona om sin interesse får tenning av å lukte i vilt fremmede menneskers undertøy er litt rart.

 

Anonymkode: cc21e...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
17 timer siden, Skittent Undertøy skrev:

Hei!

Hvor utbredt er denne fetishen? Hva syns dere om den?

Jeg selger personlig brukt undertøy, sokker og det aller meste kunden ønsker. Har aldri sagt nei til en kunde, har oppfyllt alt de ønsker.

Jeg har 5 faste kunder som kjøper 2-3 ganger i måneden.

Jeg tenner jo på dette selv i tillegg at noen faktisk leker med mitt undertøy og jeg får betalt for det. Så for min del er det jo bare en vinn vinn situasjon.

Hold dere til seriøse svar er dere snille :)

Kjør på, finnes "verre" fetisjer enn dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å tenne på lukten av en kvinne er ganske normalt vil jeg tro for mange så slik sett er denne handelen liksom helt grei, men det jeg stusser på er om denne duften er like tiltrekkende etter tre til fem dager i postgangen..

:fnise:

Anonymkode: 972ce...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg er denne fetisjen relativt uforståelig, men jeg dømmer ingen og det rare for meg går mest mot at det er fremmede inne i bildet

Det jeg synes er litt kleint er at det er snakk om å kjøpe noe.

At mannen lukter i konas truse eller sokker er jo helt supert og det kan være en intim lek dem imellom ....men at ensomme menn, eller menn som ikke tør fortelle kona om sin interesse får tenning av å lukte i vilt fremmede menneskers undertøy er litt rart.

 

Anonymkode: cc21e...9c3

Alle har nok sine ting de tenner på, jeg har også sendt tiss, bæsj og kondom der mannen min fylte den opp under sex.

Han som kjøpte kondomet ville også ha en skitten truse sånn at han kunne smake på oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

å tenne på lukten av en kvinne er ganske normalt vil jeg tro for mange så slik sett er denne handelen liksom helt grei, men det jeg stusser på er om denne duften er like tiltrekkende etter tre til fem dager i postgangen..

:fnise:

Anonymkode: 972ce...5cc

Det er akkurat det det går på :) De elsker skikkelig aromaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dævendøtte skrev:

Kjør på, finnes "verre" fetisjer enn dette :)

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...