sholmjohn Skrevet 6. desember 2018 #1 Del Skrevet 6. desember 2018 Hei. Jeg skal ha en liten prøve imorgen, og det er noen spørsmål i boken som jeg ikke finner disse spørsmålene? - Hvilken samfunnsgruppe dominerte Storting ig regjering i de første tiårene etter 1814? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #2 Del Skrevet 6. desember 2018 https://snl.no/Norsk_historie_fra_1815_til_1905 Lærer dere ikke å bruke google på skolen nå lenger? Anonymkode: f913c...682 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3 Del Skrevet 6. desember 2018 Hvis du limer inn spørsmålet i Google, finner du kjapt svaret. Anonymkode: ea18e...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sholmjohn Skrevet 6. desember 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 6. desember 2018 Jeg har letet, men jeg finner ikke ut hvem som bestemte på akkurat de første tiårene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #5 Del Skrevet 6. desember 2018 1 minutt siden, sholmjohn skrev: Jeg har letet, men jeg finner ikke ut hvem som bestemte på akkurat de første tiårene.... Les linken jeg la ut da! Sitat I en rekke saker stod Stortinget, der embetsmennene utgjorde den største gruppen, i sterk opposisjon til kong Karl Johan. Anonymkode: f913c...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sholmjohn Skrevet 6. desember 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 6. desember 2018 Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå