Gjest Seleena Skrevet 30. mars 2005 #1 Del Skrevet 30. mars 2005 Korleis flørtar dykk? Og kor går grensa? Er det greit å snakke om ein mann om "at ein frys om kvelden og trenger nokon til å varme seg!" Hint hint hint? For å så ikkje meine så mykje meir enn det ein seir? Ka meinar dykk menn om det? Eg elskar å flørte vertfall! Men grensa kan kanskje ... ja.. vere litt utydeleg i blandt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #2 Del Skrevet 31. mars 2005 Det finnes vel ingen fasit på sånt, i og med at folk er "litt" forskjellige her også. Jeg for min del flørter gjerne med ord til et visst punkt (g-punkt?), men jeg holder meg fysisk på avstand hvis ikke kjæresten min er tilstede i samme lokale. Oftest unødvendig, men i løpet av en dag gjør vi vel uansett mange unødvendige ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 31. mars 2005 #3 Del Skrevet 31. mars 2005 Grensene går der man selv setter dem. Er man sammen med noen setter man grensene SAMMEN. Dersom man merker at den andre parten tror det betyr mer enn det er for deg burde man kanskje si ifra..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 31. mars 2005 #4 Del Skrevet 31. mars 2005 Grensene går der man selv setter dem. Er man sammen med noen setter man grensene SAMMEN. Dersom man merker at den andre parten tror det betyr mer enn det er for deg burde man kanskje si ifra..? Skriver under på denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 31. mars 2005 #5 Del Skrevet 31. mars 2005 Tenkjer vel meir på om man er singel..... Altså litt sånn som luremus. Man vil ikkje ha sex, kun flørting OM sex kanskje. Huff, vanskeleg å forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #6 Del Skrevet 31. mars 2005 Definitivt vanskelig å oppnå både trygg og deilig flørting UANSETT dersom man er usikker på hvor grensene går - altså hvis man ikke flørter med én man kjenner rimelig godt og i hvert fall kjenner seg trygg på. Kanskje det er derfor det finnes omtrent 68000 mer eller mindre anonyme Chatsteder på nettet - bare på Snåsa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #7 Del Skrevet 31. mars 2005 Forresten; hvis du hadde vært hankjønn og en sjelden gang innom på KG, tyder mye på at suksessen hadde vært sikret bare med en limerick eller to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 1. april 2005 #8 Del Skrevet 1. april 2005 Jasså? Har du funne lykken på KG?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 1. april 2005 #9 Del Skrevet 1. april 2005 Jasså? Har du funne lykken på KG?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå