Gå til innhold

Får ikke jobb som helsesekretær :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar du ssom privatist? Jeg jobber på en vgs som tilbyr den linja og ser at elevene våre har lettere for å få jobb en de som er innom for å ta eksamen, på grunn av praksisen elevene får ute på sykehus og legekontor.

Anonymkode: 6f972...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble utdannet i 2013, og har aldri jobbet som helsesekretær. Helt umulig å få seg jobb. De ønsker bare folk med erfaring fra før..

Utdanner meg som helsefagarbeider nå. 

Anonymkode: 4e007...a86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2018 den 15.05, AnonymBruker skrev:

Hvor har du hørt det? Da er det jo umulig.....

Anonymkode: 0df02...473

På kiwi er det 800

Anonymkode: 28954...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble utdannet i 2013, og har aldri jobbet som helsesekretær. Helt umulig å få seg jobb. De ønsker bare folk med erfaring fra før..

Utdanner meg som helsefagarbeider nå. 

Anonymkode: 4e007...a86

Det er sant ! Har selv utdanning som helsesekretær og de sier de har lyst på folk som har erfaring med dips og system x. Like wtf dere kan jo gi opplærling. 😭

Anonymkode: 11d3e...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som utdannet dere til helsesekretær da, hva jobber dere som den dag i dag? 

Anonymkode: 0df02...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant ! Har selv utdanning som helsesekretær og de sier de har lyst på folk som har erfaring med dips og system x. Like wtf dere kan jo gi opplærling. 😭

Anonymkode: 11d3e...49f

Dips er et lite brukervennlig systems om ikke er lært på en dag. Hvis man da kan velge mellom folk som kan det fra før og f9lk som trenger lang tid på opplæring, r det klart man velger folk som kan det fra før.

Anonymkode: 560dc...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som utdannet dere til helsesekretær da, hva jobber dere som den dag i dag? 

Anonymkode: 0df02...473

Jobber som telefonselger 😕

Anonymkode: 11d3e...49f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant ! Har selv utdanning som helsesekretær og de sier de har lyst på folk som har erfaring med dips og system x. Like wtf dere kan jo gi opplærling. 😭

Anonymkode: 11d3e...49f

Har du mulighet for å lære deg programvaren som blir brukt i yrket på egenhånd? I så fall kan du jo skrive i søknaden at du har erfaring med systemene de bruker.

Anonymkode: 3750b...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ous bruker man dips på poliklinikker og sengeposter. På laboratoriene bruker man Unilab på mikrobiologisk/medisinsk biokjemi, og på patologi; Doculive patologi. Husker ikke røntgen. Dips er mest komplisert. Du må regne med midlertidige arbeidsavtaler i 4 år før du får fast jobb. Opplever det ikke som så veldig vanskelig å få jobb på sykehus.

Anonymkode: 6bbba...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...